Kachel

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
busje vw

Kachel



Bericht door busje vw »

:( hallo allemaal,
wij zijn net terug van een tripje naar oostenrijk met onze VW t4 camper gisteren in z.duitsland was het hartstikke koud dus moest de kachel aan.helaas kwam er een vreselijke rook van af en werden we bijna vergast door de diesel dampen.
weet iemand of dit normaal is ? ( wij hebben deze bus in mei gekocht dus nog geen kachel nodig gehad.)groeten wilma.
BOKKIE
Berichten: 670
Lid geworden op: zo 21 sep 2003, 11:02
Locatie: (FRL)
Contacteer:

Veel "smoke" uit de kachel!



Bericht door BOKKIE »

Hallo mensen,

Zoals ik het kan beoordelen hebben jullie dus een dieselolie kachel aan boord. U heeft een troost dit zijn uitsekende kachels.
Het vervelende is dat je ze minstens elke maand een keer moet laten branden. (zie elders op dit forum!)
Jullie kachel heeft een grondige onderhoudsbeurt nodig. Als je dit laat doen is dit een kostbare zaak. Het begint met het uitbouwen en daarna nog het onderhoud. Een handige jongen kan het zelf doen. Ik heb er een laten reviseren dit was dus duidelijk flink kassa, en ik heb er zelf een gereviseerd, waarbij ik voor ruim € 70,00 aan onderdelen moest aan schaffen.

Het is altijd aan te bevelen om de onderhoudsbeurt uit te laten voeren.
Het genot van deze kachel is onbetaalbaar.

Succes,
Haije Bekkema.
http://home.wanadoo.nl/haijebekkema/Index.html
busje vw

ROOK



Bericht door busje vw »

bedankt Bokkie, voor de tip ik ga nu maar een beuntje zoeken want het is in Mei (de volgende trip) ook nog vaak koud. :lol:
Plaats reactie