Tapijt!

Technische vragen en oplossingen.
Motor, chassis, carrosserie en apparatuur als koelkasten e.d.
Plaats reactie
Campeerder

Tapijt!



Bericht door Campeerder »

Ik wil graag een tapijt leggen over de hele vloer van mijn bus-van de cockpit tot de achterdeuren.
Ik ben op zoek naar een zaak die zo'n tapijt op maat kan maken ,dus met de wielkasten erbij; dit is een moeilijk klusje omdat het tapijt in de bolling van de wielkasten genaaid moet morden?
Weet iemand van een bedrijf dat dat kan, of een handige klusjesman?
Bedankt!!
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

Neem eens contact op met Camperbouw in Hoek van Holland. Zij doen alles m.b.t. het zelf bouwen van campers en daar zal vast zo'n klusje ook wel bij horen.

Niet geschoten is altijd mis :wink:

groetjes
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:



Bericht door Aloys »

Een gast schreef, op een geheel verkeerde plek:

Je kan ook zelf een mal maken van papier. Dit (omgekeerd) op een stuk tapijt aftekenen, uitknippen/snijden, en klaar.
Zelf ook gedaan, en het ziet er netjes uit.

Ik plak het er hier maar even weer bij aan :lol:
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Frodo
Berichten: 4717
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:56
Locatie: Heberg, Zweden
Contacteer:



Bericht door Frodo »

Wil je dit echt perfect afwerken.....................zoek eens naar een naaiattelier die een zware lockmachine hebben, dan kunen de randen netjes afgewerkt worden zodat dit niet meer kan rafelen :wink:
JoopenIneke
Berichten: 114
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 13:39
Locatie: Kortgene



Bericht door JoopenIneke »

Wij hebben in onze camper nieuwe vloerbedekking laten leggen i.v.m. het ombouwen van de dinette naar een L-zit dit is gedaan door Carpetland een zaak hier ter plaatse vloerbedekking 2.75 mtr uitgezocht en de chef heeft alles netjes gesneden en de randen om laten boren (festoneren) dit werkje koste € 6,= p/m maar het is prachtig. groetjes Joop
Geen beter leven dan een goed leven!
Plaats reactie