Rondje Noord Holland

Uitgeschreven

Re: Rondje Noord Holland



Bericht door Uitgeschreven »

Ronald53 schreef:
wo 25 dec 2019, 10:36
"En die Noord Hollanders zijn stugge mensen, heel anders dan die vriendelijke Brabanders en Limburgers!"

Je moet daar toch eens "te warskip" gaan dan merk je dat er weinig verschil is tussen West-Friezen en Brabanders en Limburgers

Groet,
Martin
Ronald53
Berichten: 276
Lid geworden op: do 13 okt 2016, 20:46

Re: Rondje Noord Holland



Bericht door Ronald53 »

bupozaanstad schreef:
wo 25 dec 2019, 11:28
Stugge mensen?
En geen gevoel voor humor.
Ronald
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Rondje Noord Holland



Bericht door Kroppie »

beste voor u is gewoon wegblijven uit NH, te smal om te rijden , en te stug om contact te leggen..

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Ronald53
Berichten: 276
Lid geworden op: do 13 okt 2016, 20:46

Re: Rondje Noord Holland



Bericht door Ronald53 »

Mozeskriebel, hoe dik moet je het er op leggen voordat sommigen het kwartje horen vallen! Als de TS in de Schoorlse duinen heeft gefietst, zat hij in wat ik doorgaans mijn achtertuin pleeg te noemen! En iedereen hapt vrolijk toe. TS roemt NH, en ik ga daar zó overdreven tegen in. Dan moet er toch ergens een lampje gaan branden? Nooit bij wijze van grap tegen een ander gezegd dat ie vóóral niet ergens naar toe moet gaan omdat het er zóóó slecht is?
Groet,
Ronald
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Rondje Noord Holland



Bericht door Dafluc »

Mening en reactie daar op. Daar is het een forum voor. Maar zullen we er niet over door blijven gaan? Tot zover deze smalle zijstraat a.u.b.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Rondje Noord Holland



Bericht door Kroppie »

ben zeer slechthorend, en hoor het zeker bij kwartjes niet, als ze vallen, misschien bij knaken :D

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Rens en Riet
Berichten: 954
Lid geworden op: ma 29 jan 2007, 19:28
Locatie: Roosendaal

Re: Rondje Noord Holland



Bericht door Rens en Riet »

Zou het niet zo zijn dat we onderhands met teveel mensen proberen te leven in dit klaag land ?
:cheers:

Mvg , Rens
Doe wat je niet kunt laten
en laat doen wat je niet kunt.
Gebruikersavatar
Duco
Berichten: 939
Lid geworden op: wo 02 mar 2005, 9:53
Locatie: Staphorst

Re: Rondje Noord Holland



Bericht door Duco »

Wou dat ze bij ons op de planning zouden zeggen daar hoef je niet heen met je vrachtwagen want de wegen zijn te smal.. Jammer genoeg wordt daar niet naar gekeken en krijgt iedereen gewoon zijn spullen en geloof me smalle weggetjes heb je overal en niet alleen in Noord Holland. Ooit in Frankrijk eens 2 km achteruit moeten rijden met de camper omdat er een vrachtwagen van de andere kant kwam. En van de week gebeurde het me in Groningen met de vrachtwagen dat ik een stuk terug moest omdat we mekaar niet konden paseren. Wat Noord Holland betreft komen we er eigenlijk niet omdat er bijna geen camperplaatsen zijn waar je vrij of tegen een kleine vergoeding mag staan.
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Rondje Noord Holland



Bericht door B1gcheese »

In de Gemeente Hollandsch Kroon (helemaal bovenaan) is er geen verbod op overnachten in je camper, dus dan hoef je helemaal geen camperplaats op te zoeken. Ik weet niet wat je onder 'kleine vergoeding' verstaat maar:

Den Helder
't Zand
Wieringerwaard
Schagen
Enkhuizen
Purmerend

etc. etc.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie