boetes in Zeeland

Plaats reactie
metatoon
Berichten: 9697
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: boetes in Zeeland



Bericht door metatoon »

Meine ik hoop voor je dat goed met je blijft gaan, zodat je zeker nooit min of meer nergens komt te wonen wat tegen je zin is.
Je weet maar nooit he. :cheers:
Gr Toon
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19175
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Aloys »

Bob Diesel schreef:
ma 26 aug 2019, 13:36
want op een parkeer plaats mag je dus de camper wel Parkeren
maar je mag er s,nachts niet in verblijven
knap krom :clap:
In Italië was het nog veel gekker. Daar mocht ik alleen op de camperplaats parkeren. Sta ik aan het eind van de
ochtend keurig in een parkeervak tegenover de supermarkt, ik heb geld in de meter gegooid, komt er zo'n
carabinieri die mij sommeert te vertrekken, en wel meteen!
Ik leg uit dat ik binnen het vak sta én heb betaald, maar nee, campers horen op de camperplaats buiten het dorp!

Het kan dus altijd gekker en krommer.

En ik heb begrip voor de Nederlandse situatie, die we in de toekomst waarschijnlijk overal in Europa zullen gaan
zien: wél parkeren, van 's ochtends 06.00 tot 's avonds 22.00 uur, maar tijdens de nacht: wegwezen! Dan waren
onderstaande voorbeelden vast niet gebeurd...

Jee, wat kan ik me ergeren aan sommige camperaars: staan ze (op de Lofoten notabene!) op een gratis maar
drukke P-plaats aan de kade, netjes in een vak. Zetten ze de luifel uit in het naastgelegen vak, kunnen ze daar
gaan zitten. Terwijl bewoners en booteigenaren rondjes rijden om een plekje te vinden. Dan vraag je toch om
hoogtebomen en verbodsborden? Het was aan de jachthaven in Reine in 2007... (niet op deze foto)
.
reine.jpg
reine.jpg (110.13 KiB) 375 keer bekeken
Of de parkeerplaatsen aan de kade in Stockholm, één van mijn favoriete plekjes. Had ik nooit aan de grote klok
moeten hangen, de bewoners komen zelf parkeerruimte te kort. Staat er een Spaanse camper met 5 personen,
zetten ze de tafels en stoelen buiten en gaan met zijn allen zitten bbq'en! :crazy: (niet op de foto)
Het schijnt hier dus nu ook verboden te zijn...

Afbeelding
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Trudie67 »

In Giethoorn zet iemand de camper op een plek.
En de plek ernaast word afgegaast voor de hond
Niet erg als het rustig is, maar het was enorm druk. Campers waren zoekende naar een plek
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Plaats reactie