boetes in Zeeland

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5262
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Mickel Moen »

ekruijsse schreef:
wo 21 aug 2019, 19:23

In het algemeen wil ik alleen maar betogen dat er door overheden met verschillende maten wordt gemeten en dat de provincie Zeeland duidelijk niet goed inspeelt op de stormachtige ontwikkelingen in de camper-wereld in de zeg maar laatste 10 jaar. Besluitend zou ik dit alles geen gekift willen noemen maar gewoon uitwisseling van meningen hetgeen zou moeten kunnen denk ik.
Je gooit het op uitwisseling van meningen. Dat ben ik helemaal met je eens. Gelukkig.

Stormachtige ontwikkelingen? Wat bedoel je? Overheden die niet inspelen? Wel ik heb al laten zien dat er niets zieligs is aan Zeeland. Waarom inspelen op camperaars die gratis willen staan? Camperaars die willen betalen is veel meer aan te verdienen. En een onderzoek in Zeeland heeft al aangetoond dat Belgen en Duitsers beduidend meer uitgeven.

Zoooooo makkelijk om het op overheden te gooien met een biertje op de bank.

Dat er meer dan 100.000 campers zijn en dat rechten zou geven?

Veschillende maten waarmee gemeten wordt? Zou kunnen. Maar dan moeten we dat ook niet meer doen. Dus bij alle gratis bootaanlegplaatsen, mag je ook je camper, caravan, tent en pipowagen met ezel neerzetten.
Op alle gratis camperplaatsen mag je ook je camper, caravan, tent en pipowagen met ezel neerzetten.

Alsjeblieft. Stop eens met de camperaar tot het uitverkoren volk te rekenen. Er zijn meer mensen in een land.
En als die even geen zin hebben in dat uitverkoren volk dan heb je daar mee te dealen. Wees blij met wat je hebt en zoek waar het past.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18168
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Cee Pee »

Je klinkt als een echte buro ambtenaar die er in zijn vrije tijd ook nog een camping aan het water op nahoud met zwaar gesubsidieerde steiger.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5262
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Mickel Moen »

Grappig😜
Wel ik ben geen ambtenaar. Ik heb geen boot, geen steiger, woon in een rijtjeshuis in een stad en heb niets met de toeristenindustrie te maken behalve als klant.

Ik doe echter niet mee aan het collectieve gejank en geklaag. Ik heb er wel lol in om daarom een tegengeluid te laten horen. Van alle kampeermiddelen, bootjes daarbij ook gerekend, geeft de camper juist de meeste vrijheid. De mogelijkheden voor tentkampeerders en caravanners zijn op enkele specifieke kenmerken na,
beduidend beperkter. Bootjesmensen zijn in relatie met de beschikbare tijd en mogelijkheden veel meer plaatsgebonden. Mijn buurman heeft een kruisertje. Dan houdt het met het Noorden van Nederland wel op voor 3 weken vakantie.

Geniet van de mogelijkheden van een camper en zoek het daar waar het het meest bij jouw wensen past.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18168
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Cee Pee »

Dus je loopt alleen maar te stangen.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5262
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Mickel Moen »

Misschien wel een beetje, maar dat wordt wel gevoed doordat ik van nature nogal optimistisch ben. Daarnaast heb ik een hekel aan populistisch gescheld op overheden, ambtenaren,politiek en andere beroepsgroepen. We wonen in een van de mooiste landen op de wereld. We kunnen ons een camper veroorloven, duur of goedkoop, anders zaten we niet op dit forum. Daar hoort naar mijn mening dit soort negativiteit niet bij. En ja ik vind het niet vervelend om dit tegengeluid te laten horen.

Begrijp mij overigens goed. Ik vind het uitstekend dat we elkaar hier op de hoogte brengen, van zaken als boetes, het sluiten van gedoogplekken, camperplekken, de slechte binnenwegen van Letland. Dat is elkaar informeren. Als ik het goed inschat is dat ook de opzet van Aloys geweest bij de start van dit forum.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
vanHooltje
Berichten: 2696
Lid geworden op: zo 31 okt 2004, 17:46
Locatie: Friesland
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door vanHooltje »

Zeeland............ ik kom er niet, dat soort prijzen kan ik niet betalen.
En een hekel aan hutje mutje staan :thumbdown:
kijk eens op: http://www.mijnalbum.nl/Album=LB4G4XSV onze nieuwe in restauratie! vernieuwd op 05-09-09. http://www.mijnalbum.nl/Album=UN4FGQJTvernieuwd op :28-12-10
Techniek is altijd logisch, daarom snappen helaas de meeste mensen er niets van.
spelling fouten voorbehouden, gelukkig heb ik meer gevoel voor techniek :-) vanHool Fiat 625 N3P
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5262
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Mickel Moen »

Precies. Dat bedoel ik.
Ik ben niet zo van vakantievieren in hotels, all inclusive, wachten op vliegvelden e.d. Dus vermijd ik dat.
Varen in een bootje gaat mij veel te langzaam en is mij veel te lokaal. Een caravan vind ik een verschrikkelijk ding. Een tent en nu dus een camperbusje kan mij echter wel bekoren. Ik ben niet van het reserveren. Ik heb het idee, dat ik in het hoogseizoen en met de pinksteren dat wel moet doen voor de campings in Zeeland.

Maar in het laagseizoen is Zeeland op een SVR-camping of met de ACSI-kaart ook een pracht provincie.
:thumbup:
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1941
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Zadowolony »

Mickel Moen schreef:GrappigAfbeelding
Wel ik ben geen ambtenaar. Ik heb geen boot, geen steiger, woon in een rijtjeshuis in een stad en heb niets met de toeristenindustrie te maken behalve als klant.

Ik doe echter niet mee aan het collectieve gejank en geklaag. Ik heb er wel lol in om daarom een tegengeluid te laten horen. Van alle kampeermiddelen, bootjes daarbij ook gerekend, geeft de camper juist de meeste vrijheid. De mogelijkheden voor tentkampeerders en caravanners zijn op enkele specifieke kenmerken na,
beduidend beperkter. Bootjesmensen zijn in relatie met de beschikbare tijd en mogelijkheden veel meer plaatsgebonden. Mijn buurman heeft een kruisertje. Dan houdt het met het Noorden van Nederland wel op voor 3 weken vakantie.

Geniet van de mogelijkheden van een camper en zoek het daar waar het het meest bij jouw wensen past.
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24460
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: boetes in Zeeland



Bericht door javanes »

Waar ging het ook weer over? :wink:
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: boetes in Zeeland



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 2:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24460
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: boetes in Zeeland



Bericht door javanes »

En dan komt het weer op Omroep Zeeland. De NOS neemt het ook over en zo kunnen we weer een nieuw draadje starten over de boetes in Zeeland.
En vervolgens gaat het weer net als vaak totaal ergens anders over zodat we weer 7 pagina's hebben. :mrgreen:
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Will
Berichten: 3557
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Will »

En dan komt het weer op Omroep Zeeland. De NOS neemt het ook over en zo kunnen we weer een nieuw draadje starten over de boetes in Zeeland.
En vervolgens gaat het weer net als vaak totaal ergens anders over zodat we weer 7 pagina's hebben. :mrgreen:
Ach, dat oeverloos gelul over lampjes, accu's, zwaaien, hondjes, waar legen jullie de pispot enz., is het ook wel eens leuk voor mensen dit niets met dit alles van doen heeft dat het ook wel eens ergens anders over mag gaan.

Ik vind trouwens toch dat er meer op het forum geluld word als waar ik nu weer staat (camperplaats) , wat zitten er toch de laatste tijd een hoop zoutlozen onder de camperaars. Waag het niet om mij te benaderen zo'n sfeertje. :oops:

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31976
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Bob Diesel »

word je wakker :wink:
lees het zwaai topic nog eens goed

Camperforum rules
maar ook dan ,komen ze je tegen ,zien ze je staan ,,doen ze of ze je niet zien

een enkeling dan
er zijn er gelukkig die wel zeggen ,leuk een gezicht bij een naam te zien
zelfs een wijntje uit wissellen of gezamelijk een ongemak repareren

blijf hoop houden :cheers: :cheers:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Meine
Berichten: 4754
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Meine »

7 pagina's gezeur, gewoon betalen waar dat moet en anders kiezen voor een vriendelijker land om vakantie te vieren. Nederland is overvol, daarom word je op steeds meer plekken geweerd. Je hebt je er bij neer te leggen.

Als motorrijdende buschauffeur met een camper heb ik het zinloos zwaaien naar onbekenden beperkt tot het minimum, het gaat nu weer veel beter met mijn tennisarm. :lol:

Het wordt tijd dat er eens weer wat inhoudelijke of echt leuke onderwerpen gestart worden. Vaak worden tegenwoordig onderwerpen ook een beetje "dood" gemodereerd, zodat de lezenswaardigheid en aantrekkelijkheid van een onderwerp erg begint tegen te vallen.
Plaats reactie