boetes in Zeeland

Plaats reactie
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: boetes in Zeeland



Bericht door veetee »

Wat zeiden die zeeuwen ook weer, ‘Ons bent zuunig, hé’... :lol3:
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: boetes in Zeeland



Bericht door de Jonckheer »

Maar veel Nederlanders hebben moeite om ergens voor te willen betalen, maakt niet uit of dat voor recreatie is of in de supermarkt. Hoe goedkoper hoe liever, meer kwantiteit dan kwaliteit.
Je gaat hier volkomen voorbij aan het feit dat steeds meer Nederlanders moeite hebben de eindjes aan elkaar te knopen omdat wel alles in rap tempo duurder wordt maar de inkomens niet of nauwelijks daarin meegaan. De camper ga je daarom nog niet direct wegdoen maar je gaat wel kijken waar je wat goedkoper kunt verblijven. Dat een goedkope cp meteen ook van mindere kwaliteit is is natuurlijk onzin, wij kennen nogal wat cp's in Duitsland waar je €5 tot €7 per dag betaald en die prima in orde zijn. Ja, je vind er geen douches en zo maar die hebben we gelukkig zelf.
Jammer dat er nog steeds geoordeeld wordt over iemands financiële situatie. Wil je niet meer dan €10 betalen ben je meteen een gierigaard want je moet dat makkelijk kunnen betalen want je hebt immers ook een camper? :mrgreen:
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Zadowolony »

Wij gaan nog steeds naar boerencampings,inmiddels hebben we nu wel alles aan boord om vrij te staan. Nu nog gaan doen.....
Maar ik schrik soms ook van de prijzen van de campings. Een kleine camping, stukje gras en een gedateerd gebouwtje, en dan 25 euro p.n. vragen. Doe ik niet dus.
En duurder betekent niet altijd beter.
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Abri079 »

@ de Jonckheer
Het eerste deel van uw betoog kan ik in meegaan.
Wat ik mij afvraag is of camperbezitters met een camper van een boel centjes daar ook onder vallen? Verzekering, houderschapsbelasting, onderhoud, brandstof etc. zijn zaken die financieel aardig wat kosten.
Dat alles bijelkaar doet mij vermoeden dat camperbezitters net iets beter in de slappe was zitten dan andere Nederlanders.
Gebruikersavatar
Grumble
Berichten: 2047
Lid geworden op: ma 16 jan 2012, 22:21
Locatie: Eibergen

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Grumble »

Of gewoon meer voor hun hobby over hebben.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Bob Diesel »

Abri079 schreef:
di 20 aug 2019, 15:26
@ de Jonckheer
Het eerste deel van uw betoog kan ik in meegaan.
Wat ik mij afvraag is of camperbezitters met een camper van een boel centjes daar ook onder vallen? Verzekering, houderschapsbelasting, onderhoud, brandstof etc. zijn zaken die financieel aardig wat kosten.
Dat alles bijelkaar doet mij vermoeden dat camperbezitters net iets beter in de slappe was zitten dan andere Nederlanders.


Vergeet dat maar :!:
en ik ga je het niet uit leggen ook
want dan zeg je dat kan niet
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
twente1946
Berichten: 559
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 12:31

Re: boetes in Zeeland



Bericht door twente1946 »

Zadowolony schreef:
di 20 aug 2019, 14:56
Wij gaan nog steeds naar boerencampings,inmiddels hebben we nu wel alles aan boord om vrij te staan. Nu nog gaan doen.....
Maar ik schrik soms ook van de prijzen van de campings. Een kleine camping, stukje gras en een gedateerd gebouwtje, en dan 25 euro p.n. vragen. Doe ik niet dus.
En duurder betekent niet altijd beter.
werk jij voor een tientje per uur??
twente1946
Berichten: 559
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 12:31

Re: boetes in Zeeland



Bericht door twente1946 »

de Jonckheer schreef:
ma 19 aug 2019, 18:48
Maar veel Nederlanders hebben moeite om ergens voor te willen betalen, maakt niet uit of dat voor recreatie is of in de supermarkt. Hoe goedkoper hoe liever, meer kwantiteit dan kwaliteit.
Je gaat hier volkomen voorbij aan het feit dat steeds meer Nederlanders moeite hebben de eindjes aan elkaar te knopen omdat wel alles in rap tempo duurder wordt maar de inkomens niet of nauwelijks daarin meegaan. De camper ga je daarom nog niet direct wegdoen maar je gaat wel kijken waar je wat goedkoper kunt verblijven. Dat een goedkope cp meteen ook van mindere kwaliteit is is natuurlijk onzin, wij kennen nogal wat cp's in Duitsland waar je €5 tot €7 per dag betaald en die prima in orde zijn. Ja, je vind er geen douches en zo maar die hebben we gelukkig zelf.
Jammer dat er nog steeds geoordeeld wordt over iemands financiële situatie. Wil je niet meer dan €10 betalen ben je meteen een gierigaard want je moet dat makkelijk kunnen betalen want je hebt immers ook een camper? :mrgreen:
niemand werkt voor niets , ook de cp eigenaren niet. En Duitsland vergelijken met NL , grondprijs scheelt nogal. En de meeste pensionada's hebben het nog zo slecht niet tenzij je nog andere dure hobby's hebt
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

boetes in Zeeland



Bericht door Zadowolony »

twente1946 schreef:
Zadowolony schreef:
di 20 aug 2019, 14:56
Wij gaan nog steeds naar boerencampings,inmiddels hebben we nu wel alles aan boord om vrij te staan. Nu nog gaan doen.....
Maar ik schrik soms ook van de prijzen van de campings. Een kleine camping, stukje gras en een gedateerd gebouwtje, en dan 25 euro p.n. vragen. Doe ik niet dus.
En duurder betekent niet altijd beter.
werk jij voor een tientje per uur??
Ik werk niet
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Bob Diesel »

en dan is er nog de groep, welke alles voorelkaar had zonder rijk te zijn ,maar door opletten
en toen door de regering het pensioengat in werden geslingerd,
en niet in de mogelijk meer waren om dit gat te dichten

dat is de zelfde groep ,die altijd al tussen wal en schip viel
te veel vedrdienen voor premie A woning, maar teweinig voor vrije sector, ook door reken formule,s

Schoolgeld betalen voor de kinderen, en geen subsidie

ook wij betalen geen €25,- pn voor een stukje weiland bij een boer , met nauwelijks voorzieningen
zekder niet als ik voor een tientje minder toeters en bellen krijg


Maar door nog steeds op te letten wat we doen ,doen we zo als we het goed, voor ons
En ikhoef ik me nietdoor een ander in de beurs te laten kijken
laat staan dat je kan denken dat je mij kan vertellen dat ik het maar moet pikken
Laatst gewijzigd door Bob Diesel op di 20 aug 2019, 16:54, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

boetes in Zeeland



Bericht door Zadowolony »

Ha ha Bob, herkenbaar. Teveel babyboomers. Wij zitten in dat staartje (1959).
Ook nog loten om voor een studie in aanmerking te komen. Huurhuis niet te krijgen.
VUT afgeschaft voordat we er voor in aanmerking kwamen, Idem prepensioen.
Wet Hillen afgeschaft zodat we weer huurwaarde forfait moeten betalen.
Lijfrente polissen beknot, moeilijk maken om het te gebruiken voor overbrugging 60-65 jaar.
Pensioen leeftijd opgeschoven.
Nu hebben ze het over negatieve rente op spaargeld.

Maar we klagen niet. Zijn creatief.
En als een ander meer wil betalen dan dat iets waard is is hij gewoon een beetje dom
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Zadowolony »

Lees net dat ik tot de generatie X behoor Afbeelding
IMG_0118.JPG
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Bob Diesel »

:thumbup: :thumbup: he he , begrip :hug:

mijn Elly heeft de kinderen opgevoed
was huisvrouw ,dus geen pensioen,
terwijl ik me kapot gewerkt heb

doen het nu met een 1 persoons aow , dus ook bijna geen overhevelings toeslag meer
en chauffeurs pensioen

een vrijgezel in de aow heeft meer te besteden
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Vopper
Berichten: 2186
Lid geworden op: zo 19 feb 2012, 12:46

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Vopper »

En dan krijgen we ook nog te horen dat we de pensioenen van de jongeren "opvreten", laat ze eerst zelf maar eens 45+ jr. werken! :bang: :bang: :twisted:

:wave: Vopper
1mei dag van het pensioen🤓
Plaats reactie