boetes in Zeeland

Plaats reactie
280
Berichten: 53
Lid geworden op: wo 21 nov 2018, 10:51
Locatie: Voor steeldieven gevlucht naar Twente!

Re: boetes in Zeeland



Bericht door 280 »

"Op wildkamperen wordt gecontroleerd, overtreding hiervan kan uitsluiting van het evenement betekenen"

https://www.mevz.nl/clinics-trainigen/offroadrit-2018
Laatst gewijzigd door 280 op ma 14 okt 2019, 22:34, 1 keer totaal gewijzigd.
stefaank
Berichten: 84
Lid geworden op: zo 25 sep 2016, 21:51
Locatie: zedelgem belgië

Re: boetes in Zeeland



Bericht door stefaank »

Uit het laatste krantenartikel:
Bij Strandclub Zee, halverwege de Brouwersdam, hadden ze laatst een tent voor de deur staan. En eerder troffen ze afval en ontlasting aan. ,,Het is dubbel, we zijn niet tegen campers, deze mensen zorgen immers ook voor omzet’’, zegt eigenaar Lex Traa. ,,Maar dan moeten ze zich wel gedragen en de gemeente of politie moeten optreden.’’
Als er dus een tent voor hun deur staat en er ontlasting te vinden is....waren het de campers? :thumbdown: :thumbdown:
Ik stond een tweetal jaar geleden aan de pizza hut in Brugge,toen er een vrouw tussen de voorbumper en de muur kwam staan,plots was ze verdwenen dacht ik en plots was ze op dezelfde plaats terug,
Toen ik buiten ging kijken lag daar een grote boodschap,tja van de camperaars zullen ze gedacht hebben toen ik wegreed. :(
Grtn,st
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: boetes in Zeeland



Bericht door AadenAnke »

Waar toe het op een plek overnachten waar het niet is toegestaan al toe kan lijden? Termen als dictatuur en recht hebben op, ja zelfs kraken van een veld en wat ik persoonlijk toch wel beschamend vind is even aanhalen dat vreemdelingen daar waarschijnlijk wel mee weg zouden komen. Dit gaat dus nergens over! Ik neem met enige regelmaat het risico en overnacht waar het niet mag! Ik rij met enige regelmaat bewust harder dan mag! Ik parkeer met enige regelmaat even op een plek waar het niet mag! Ik doe dat bewust en wel overwogen. Krijg ik een prent is dat een ingecalculeerd risico. Heeft niets te maken met dictatuur, macht wellustige ambtenaren of asielzoekers of andere vreemdelingen. Krijg je in Zeeland of waar dan ook een prent heb je dat zelf gedaan! Haal daar geen mensen bij die vaak nog geen eigen dak boven hun Hooft hebben bij aub.

Gr. Aad
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Abri079 »

Met verwijzing naar de organisatie "We are here" heeft men gedurende jaren wel een punt lijkt mij.
Wat mij opvalt is dat u het structureel plegen van misdrijven door deze organisatie vergelijkt met eenvoudige overtredingen die u pleegt. Die verhouding ontgaat mij.
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: boetes in Zeeland



Bericht door AadenAnke »

Beide zijn bewuste keuzes en wordt je gepakt krijg je straf. Niks ongelijkheid buiten de grotere welvaart die de gemiddelde camper bezitter heeft ten opzichte van asielzoekers/vreemde lingen

Aad
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: boetes in Zeeland



Bericht door de Jonckheer »

Mijn reactie is er tussenuit verwijderd, belachelijk. Overgevoelige moderator?
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51278
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Kroppie »

ach, je hebt geen bekeuring gekregen dus valt wel mee toch, of toch ook wat overgevoelig.?, van mij kan ik ook wel eens wat niet terug vinden zeg maar.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Abri079 »

@Aad
In dat gepakt worden zit m.i. de crux.
Keer op keer worden de leden van WAH aangetroffen in gekraakte panden maar slechts zelden krijgt men "een bekeuring". Dat ligt iets anders als u of wie dan ook bijvoorbeeld te snel rijdt en geflitst wordt.

Dat er een verschil zit in welvaart lijkt mij duidelijk. Echter ik heb jarenlang aluminium doppen en folie gespaard voor de zending. Dat ligt in ieder geval niet aan mij.
#terugontopic
metatoon
Berichten: 9690
Lid geworden op: wo 09 sep 2009, 20:20
Locatie: Emmen

Re: boetes in Zeeland



Bericht door metatoon »

Meine schreef:
zo 25 aug 2019, 9:10
Als iemand een huis zonder tuintje betrekt dient hij zich bewust te zijn van de nadelen. Inkijk door voetgangers en geparkeerde voertuigen pal voor de deur.

Hier in Nederland dienen we elkaar te tolereren, iedereen heeft recht op recreatie, de boog kan niet altijd gespannen zijn tenslotte.

Heb je het voorrecht ergens te wonen waar iedereen graag zou willen zijn, dan wordt het druk daar, drukker dan dat je prettig zou vinden misschien. Een egoistisch standpunt leidt dan tot intolerantie. Wie ben jij tenslotte om een ander het plezier van een mooie omgeving (hetgeen jij het hele jaar door hebt) te ontzeggen. Nederland is van ons allemaal. Zeeland dus ook.

Als het je niet bevalt, dan woon je toch op de verkeerde plek. Maar ook een huis zonder voortuintje is een eigen keuze.
Het is maar weer net hoe je het bekijkt .
Heb hier ook wel eens irritaties gelezen van mensen die vonden dat als er plek genoeg op de c.p.was het niet wenselijk vonden om een directe buur te krijgen.
En verder ben ik er van overtuigd dat als jij zo zou wonen ,het ook niet prettig zou vinden om een seizoen lang geblindeerd te worden .
Of zie Ik het verkeerd?
:cheers:
Gr. Toon
Kopen bij de chinees,is snijden in eigen vlees.

Mudanishinai de
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31964
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Bob Diesel »

Maar om ff retour te gaan naar bv de foto in de opener

Als je er wel mag parkeren, :idea: doe je niets verkeerd
maar in je camper overnachten ,mag dus niet, en daar word je op gepakt

mag je er helemaal niet parkeren/ dan moet je dit ook duidelijk aangeven

en buitenlander snapt hier niks van
want op een parkeer plaats mag je dus de camer wel Parkeren
maar je mag er s,nachts niet in verblijven

knap krom :clap:

vandaar al die stacaravans en recreatie woningen , daar moet je in
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51278
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Kroppie »

dus zorgen dat men naar binnen kan kijken , maar niemand kan zien liggen.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Meine
Berichten: 4746
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Meine »

metatoon schreef:
ma 26 aug 2019, 13:22
Meine schreef:
zo 25 aug 2019, 9:10
Als iemand een huis zonder tuintje betrekt dient hij zich bewust te zijn van de nadelen. Inkijk door voetgangers en geparkeerde voertuigen pal voor de deur.

Als het je niet bevalt, dan woon je toch op de verkeerde plek. Maar ook een huis zonder voortuintje is een eigen keuze.
Het is maar weer net hoe je het bekijkt .
Heb hier ook wel eens irritaties gelezen van mensen die vonden dat als er plek genoeg op de c.p.was het niet wenselijk vonden om een directe buur te krijgen.
En verder ben ik er van overtuigd dat als jij zo zou wonen ,het ook niet prettig zou vinden om een seizoen lang geblindeerd te worden .
Of zie Ik het verkeerd?
:cheers:
Gr. Toon
Als iemand pal naast je komt staanop de c.p. is dat zeker niet je eigen keuze, pal aan de straat gaan wonen is dat wel. Appels en peren dus. Ik persoonlijk zou nooit in een huis pal aan de straat willen wonen, maar kies je daar wel voor dan kies je ook voor de ongemakken die daar bij horen.
Meine
Berichten: 4746
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Meine »

Kroppie schreef:
ma 26 aug 2019, 13:44
dus zorgen dat men naar binnen kan kijken , maar niemand kan zien liggen.

jos
En je mag zeker niet snurken dan. :lol:
Will
Berichten: 3552
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Will »

Hier in Nederland dienen we elkaar te tolereren, iedereen heeft recht op recreatie, de boog kan niet altijd gespannen zijn tenslotte.
Dus ook niet de ene helft van het toerisme de hoofdprijs laten betalen, en de andere helft voor niets of weinig onder het motto als er maar een motor in het vooronder zit van je campeer middel.
Volgens ben je dan aan het discrimineren of zie ik het verkeerd.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Plaats reactie