boetes in Zeeland

Plaats reactie
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5260
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Mickel Moen »

En daarvoor hebben we wet- en regelgeving, voor zowel de gast en de gastheer. Om het leefbaar te houden dus. Hoe drukker het wordt, hoe groter de spanning tussen gast en gastheer, hoe meer er gehandhaafd zal worden.
Overtreed je die regelgeving en heeft dat nadelige concequenties voor je, moet je niet zeuren.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Meine
Berichten: 4746
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Meine »

Daar zit hem nou juist de kneep. Lokale bestuurders, verantwoordelijk voor de regelgeving, zijn gekozen door de lokale bevolking en verdedigen slechts hun standpunt. Met de tourist als slachtoffer.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Cee Pee »

Gewoon een stuk land kraken daar schijnt niets aan te doen te zijn.🤔
Als ik tenminste het journaal moet geloven.🙄
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Meine
Berichten: 4746
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Meine »

Er is echter een groot verschil in rechtspositie tussen camperaars en illegale nieuwe Nederlanders. :eh:

Het kraken van een camperveldje zal de camperaar niet goed bekomen vrees ik.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Cee Pee »

Zou dat de reden zijn.
Aan die illegalen is toch niets te verdienen dus laat die hun gang maar gaan.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51277
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Kroppie »

goh , wat hebben we het toch zwaar, maar we hebben nog steeds zeeen van tijd om ons druk te maken over dit soort onzin.
mag men ergens niet staan en wil men absoluut geen bekeuring , wel heel simpel ,niet gaan staan, en vooral niet gaan denken dat je als tourist meer rechten hebt dan een ander, want dat kan je wel willen , maar het beste kun je dat gewoon vergeten.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5260
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Mickel Moen »

Meine blijf maar lekker in je slachtofferrol als je daar plezier aan hebt.

Je geen slachtoffer voelen lijkt mij vele malen prettiger en dat geldt zeker voor mijzelf. :cheers:
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Meine
Berichten: 4746
Lid geworden op: wo 07 mar 2012, 19:01
Locatie: Vulkaaneifel

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Meine »

Je bent pas slachtoffer als je er voor gekozen hebt op deze manier Zeeland te bezoeken en daar met hun ongastvrijheid te maken krijgt. Ik maak echter totaal andere keuzes als het bezoeken van Zeeland zodat ik mij zeker geen slachtoffer voel. Maak je geen zorgen. :wink:
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5260
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Mickel Moen »

:thumbup:

Bijna mee eens. Als je je slachtoffer voelt heb je de verkeerde keuze gemaakt. Er zullen genoeg mensen zijn, die zeeland als gastvrij ervaren. Daarom is het er zo druk. Als het mij ergens niet bevalt, trek ik verder met een lach achter het stuur. Op naar het volgende avontuur.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Dutch Traveler
Berichten: 100
Lid geworden op: za 29 dec 2018, 19:27

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Dutch Traveler »

Vers van de pers, het loopt daar een beetje vol.

www.ad.nl/rotterdam/ouddorp-stroomt-vol ... l~ac76c0d8

Rinus
Ik reis en kampeer in afwachting van wat komen gaat, bewust rond in een zuinige mini camper.
Doordat hij op benzine rijd en een hoogte heeft van 1.90 mtr. ben ik zonder beperkingen overal welkom.
Nu ben ik in afwachting van de hopelijk later dit jaar uitkomende basisauto, voor mijn eerste vol elektrische camper.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: boetes in Zeeland



Bericht door javanes »

Is al een paar keer geschreven, maar Ouddorp ligt niet in Zeeland :wink:
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: boetes in Zeeland



Bericht door iSonic »

Ouddorp is inderdaad Zuid-Holland.
Dutch Traveler
Berichten: 100
Lid geworden op: za 29 dec 2018, 19:27

Re: boetes in Zeeland



Bericht door Dutch Traveler »

Moet mijn schoolgeld maar een keer terughalen denk ik. :crazy:

Maar goed, daar speelt het dus ook al.

Rinus
Ik reis en kampeer in afwachting van wat komen gaat, bewust rond in een zuinige mini camper.
Doordat hij op benzine rijd en een hoogte heeft van 1.90 mtr. ben ik zonder beperkingen overal welkom.
Nu ben ik in afwachting van de hopelijk later dit jaar uitkomende basisauto, voor mijn eerste vol elektrische camper.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: boetes in Zeeland



Bericht door MonRoe »

Wij hebben het strand links laten liggen dit weekend en zijn naar het oosten gegaan. Normaal gesproken gaan we met dit mooie weer richting Goerree Overflakkee, staan dan overdag aan het Haringvliet of op de Brouwersdam. We overnachten dan in Stellendam op de camperplaats van camping de Vlugtheuvel.
We hadden al het idee dat het dit weekend wel eens heel erg druk kon worden daar, dus hebben we donderdag besloten om toch maar naar het oosten te gaan en hebben het hele weekend aan de Rhederlaag gestaan. Daar was het goed toeven, de camperplaats was nog niet vol op vrijdagochtend, maar liep in de loop van de dag wel vol. Op het recreatiegebied was nog plek genoeg.

Vanavond zonder file naar huis gereden. ZuidHollandse en Zeeuwse eilanden doen we wel weer een keer als het geen hoogseizoen meer is.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Plaats reactie