Met de camper aan zee in Zeeland?

Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Met de camper aan zee in Zeeland?



Bericht door de Jonckheer »

Buiten dat sommigen vuilnis achterlaten
Ik heb dat nog nooit gezien. Wel dat jongeren die 's avonds komen staan met boem boem muziek wat uit hun auto's knalt McDonald verpakkingen etc. achterlaten. Wel makkelijk om camperaars daar de schuld van te geven maar het klopt niet. Ik geloof best wel dat er wat kaf onder het koren zit maar vermoedelijk gaat het dan over minder 1% en om daar dan een hele categorie als asociaal mee weg te zetten?
Maar zo werkt het. In plaats van die paar aso's aan te pakken pak je gewoon iedereen aan, lekker makkelijk toch? Dat gebeurt overal, zie bv al die verkeersdrempels. Gedaan om te snel rijden te beteugelen, maar daar pak je ook de grootste groep mee die toch al niet te snel reed.
Gebruikersavatar
BeakerFlo
Berichten: 247
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 22:03
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Met de camper aan zee in Zeeland?



Bericht door BeakerFlo »

on4avt schreef:
vr 13 jul 2018, 12:18
Beter is overnachten op de parking van Roompot In Kamperland. Alle voorzieningen.
Offtopic;
Wacht even. Dan overnacht je daar zonder een bijdrage te leveren aan de voorzieningen?

Maar inderdaad, ik zag de Brouwersdam al voorbij komen. Dat zou mijn eerste 'go-to' plek gaan.
En anders Oesterdam, maar daar moet je weer die dijk over. Zeelandbrug, maar daar kan het hard stromen. En druk zijn met duikers.
groet, Floris!

rondreizend in een VW Bus T3 Syncro uit 1988 afgewisseld met een Land Cruiser 90 met een daktent.
Meer over mijn bussen: http://beakerbus.nl
Uitgeschreven

Re: Met de camper aan zee in Zeeland?



Bericht door Uitgeschreven »

Op de parking van Roompot is het voorzien voor campers om te overnachten; Kost 14 euro met alle services in. grijs, vers water, toilet ledigen.
Je hebt er plaats kan de luifel uitzetten, en de zetels buiten.
Om de dag te blijven staan moet je 6 euro bijleggen. je kan dan met de fiets alle kanten uit, mooi daar om te fietsen. Voor het zwem bad moet je apart betalen.
Gebruikersavatar
BeakerFlo
Berichten: 247
Lid geworden op: zo 02 mei 2010, 22:03
Locatie: Alkmaar
Contacteer:

Re: Met de camper aan zee in Zeeland?



Bericht door BeakerFlo »

ah top, handig om te weten.
groet, Floris!

rondreizend in een VW Bus T3 Syncro uit 1988 afgewisseld met een Land Cruiser 90 met een daktent.
Meer over mijn bussen: http://beakerbus.nl
mart-ien
Berichten: 1
Lid geworden op: do 07 jun 2012, 22:09

Re: Met de camper aan zee in Zeeland?



Bericht door mart-ien »

Hoi, Je kunt ook naar het strandje van Ouwerkerk gaan (6 km van Zierikzee). Als je er op tijd bent sta je bovenaan de dijk en zie je de Oosterscheldebrug liggen. Links en rechts heb je beneden aan de zeekant van de dijk een fietspad. Je staat op loop-fietsafstand van het watersnoodmuseum van Ouwerkerk.
In Zierikzee is een cp en naast het watersnoodmuseum is de camping de Vier Bannen waar ook camperaars welkom zijn.
Ook Viane, verderop langs de dijk heeft een piepklein schelpenstrand. Het haventje hier wordt niet meer gebruikt, maar bij laag water kun je nog de watergeul naar de haven zien liggen. En je kunt daar ook bovenaan staan tegenover de vroegere weegbrug, waar de wagens met suikerbieten gewogen werden voordat ze met een schip naar Dinteloord vervoerd werden
Dan heb je bij Zonnemaire nog het strandje van Bommenee. Daar is nog een klein haventje wat nog wel gebruikt wordt. En als je met je camper de buitendijk volgt of fietst kom je misschien nog wel meer leuke plekjes tegen.
Succes en geniet ervan. Mart-ien
Plaats reactie