Amsterdam Citycamp

Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Amsterdam Citycamp



Bericht door Marco Polo »

Kan je met de Spido geëvacueerd worden als het misgaat :D.
Gebruikersavatar
Peter G
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 10:42
Locatie: Lanaken (België)

Re: Amsterdam Citycamp



Bericht door Peter G »

Zijn net terug van een rondje Volendam (kaasboerderij) en Amsterdam citycamp, In de Simonehoeve een rondleiding en goede uitleg gekregen over het kaasmaken.
Uiteraard ook wat speciale kazen gekocht. Na een telefoontje richting citycamp waar we 2 nachten doorgebracht hebben weliswaar zonder stroom.
Parking stond goed vol ( plekken met stroom volzet) maar is inderdaad een enorm terrein met voldoende maneuvreerruimte en geen bomen dus sattelietontvangst geen probleem.
Paar minuutjes wandelen en een gratis veer dat je in het centrum van de stad brengt meer moet dat niet zijn.
Feestjes op de vlakbij gelegen NDSM werf waren hoorbaar maar waarschijnlijk door de windrichting niet echt storend.
Als belg zou ik wel willen dat er in onze hoofdstad Brussel zo'n voorzieningen en vooral fietspaden waren top van die nederlanders!!! :clap:
Greetz Peter en Marleen
tomdejong
Berichten: 975
Lid geworden op: zo 17 aug 2014, 19:27
Locatie: Doetinchem

Re: Amsterdam Citycamp



Bericht door tomdejong »

Citycamp is een geweldige plek om Amsterdam te bezoeken, niet meer en niets minder. Verwacht je camperplaats met een mooi uitzicht, in het bos, rustig en rustiek dan zit je daar fout.

Wij komen er regelmatig om Amsterdam te bezoeken.
--------------
tja, ik kan het natuurlijk ook mis hebben.....
reinolt
Berichten: 3892
Lid geworden op: ma 25 aug 2003, 19:16
Locatie: Amstelveen
Contacteer:

Re: Amsterdam Citycamp



Bericht door reinolt »

Camping Amsterdamse Bos, op dit moment €21 incl 2 pers en elec en toeristenbelasting. Sanitair.
In het groene Amstelveen met prima verbinding naar het centrum.

Daar zou ik liever staan en voor nagenoeg dezelfde prijs. Is wel iets verder van het centrum maar een prima camping.
Trotse bezitter van een Adria Coral S 660 SL
I amsterdam AJAX de passie die in je zit
Afbeelding
Gebruikersavatar
Peter G
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 10:42
Locatie: Lanaken (België)

Re: Amsterdam Citycamp



Bericht door Peter G »

Als nederlander hebben jullie misschien ov kaarten en dergelijke voor het openbaar vervoer en dan zou ik misschien ook deze camping prefereren.
Maar als je de kost van een 3daags verplaatsing telt is de prijs vergelijkbaar.
Maar ik vond dat juist het grote voordeel van citycamp niks uitzoeken kwa vervoer of zoeken naar metro of busnummers, gewoon stukje wandelen op die boot stappen recht in het centrum en tot 3h s'nachts kon je de boot terug pakken. Niet op de tijd letten want om de (20min ?)had je een boot.
Ik heb best al wat steden gedaan zoals Barcelona rome valencia parijs florence ea en is toch meestal een gedoe met metroplannetjes en busnummers.
lukt wel maar als ik de keus heb vermijd ik het liever. Toch bedankt voor de tip van deze camping
Greetz Peter en Marleen
Gebruikersavatar
Chateau
Berichten: 223
Lid geworden op: vr 22 aug 2014, 11:39
Locatie: Regio Amsterdam

Re: Amsterdam Citycamp



Bericht door Chateau »

Daar zou ik liever staan en voor nagenoeg dezelfde prijs. Is wel iets verder van het centrum maar een prima camping.
Een beetje overdreven: je moet vanaf die camping eerst met de bus, dan met de metro en dan ben je minimaal 45 minuten verder en prijs voor het vervoer armer. Een ander nadeel van de camping zijn de geluiden van proefdraaiende en startende vliegtuigen van Schiphol. Dan liever Amsterdam Noord!

Groet, Hans
Groet, Hans

LMC Cruiser SL T672G (2015/2016)
peer
Berichten: 443
Lid geworden op: zo 25 mei 2003, 11:08
Locatie: Heythuysen

Re: Amsterdam Citycamp



Bericht door peer »

ken je die Amsterdam citycamp berijken met een oude diessel (1997)
zonder elkaar zijn we altijd alleen
Gebruikersavatar
Peter G
Berichten: 640
Lid geworden op: zo 07 dec 2003, 10:42
Locatie: Lanaken (België)

Re: Amsterdam Citycamp



Bericht door Peter G »

ik heb daar meerdere Mh's van die ouderdom gezien al is dat geen garantie maar vermits dit eigenlijk industriegebied is vermoed ik dat er ook vrachtvervoer komt, zelf heb ik geen borden gezien onderweg met restrictie"s
Greetz Peter en Marleen
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Amsterdam Citycamp



Bericht door Marco Polo »

Milieuzone is niet op noord
Verder in Amsterdam alleen voor N1 registraties (bedrijfswagenkenteken) en andere commerciële voertuigen en niet voor M1 (personenwagenkenteken)

Aldus:
https://www.amsterdam.nl/parkeren-verkeer/milieuzone/

(Je kan gokken maar je kan het ook gewoon even opzoeken Afbeelding)
Plaats reactie