Zitten camperaars wel te wachten op zo'n plek?

Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8594
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Zitten camperaars wel te wachten op zo'n plek?



Bericht door seth_space »

Dus die gaan met vakantie en doen waar ze zin in hebben. Het moet niet gekker worden inderdaad. :crazy:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
twente1946
Berichten: 559
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 12:31

Re: Zitten camperaars wel te wachten op zo'n plek?



Bericht door twente1946 »

er zullen camperaars zijn die dit leuk vinden, er zullen camperaars zijn die dit totale onzin vinden. Dus is het voor ieders wat wils . Af reageren als totale niet nodig is dus lariekoek.
PeterElzinga

Re: Zitten camperaars wel te wachten op zo'n plek?



Bericht door PeterElzinga »

Ik zou het juist fijn vinden als er een toilet is. Desnoods maak ik hem zelf een keer schoon. Als je als camperaar dan alleen een weekendje op je CP staat (ben nog lang niet met pensioen, dus 's maandags gewoon weer aan t werk ) hoef je niet de WC in de camper gebruiksklaar en weer schoon te maken. Dat scheelt een hoop werk, zeker omdat ik flatbewoner ben en geen water etc. bij de voordeur heb. Douchen kan in dit scenario wel weer bij thuiskomst.

Gratis groente, fruit en lunchpakketjes is erg aardig, maar zou je ook best een kleine vergoeding voor mogen vragen. Als je dan ook nog een simpele maar smakelijke avondmaaltijd (boerenkool etc.) aanbied voor een paar euro neem ik die graag af, kan ik 100% rust houden :-B
Gebruikersavatar
Huub56
Berichten: 1216
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 13:17
Locatie: Melick Limburg

Re: Zitten camperaars wel te wachten op zo'n plek?



Bericht door Huub56 »

Er zijn er die wegblijven en er zijn er die komen, er zijn zo veel campers dat jet nooit voor iedereen goed kan doen. De een heeft nu eenmaal meer te besteden dan de ander en wil het ook uitgeven, dus het zal wel altijd druk worden. Mij. Ervaring is dat als het goed is er meestal geen plekje meer vrij is.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Zitten camperaars wel te wachten op zo'n plek?



Bericht door Jan en Simonne »

Persoonlijk denk ik, dat zo'n 75% van de campers op campings of op volledig voorziene camperplaatsen wil staan, compleet met wc's, afwasbakken en douches.
Er is dus altijd een markt voor.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Zitten camperaars wel te wachten op zo'n plek?



Bericht door dieseltje+ »

Wij kiezen een plek altijd puur op hoe het er uitziet. In de zin van....ruimte, gras, bomen/bos, natuurwater....
Of er dan wel of niet voorzieningen zijn maakt ons weinig uit. Gaat ons echt om de locatie/omgeving.
Geen voorzieningen? Dat lossen we onderweg wel op. Als we op pad zijn rijden we dagelijks. 1 keer 2 dagen/nachten op dezelfde plek gebleven.
Daar was helemaal niks, maar een werelds plekje.

Voelt bijna een beetje zinloos dit...TS heeft bijna 2 maand geen reactie gegeven.
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80313
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Zitten camperaars wel te wachten op zo'n plek?



Bericht door Dafluc »

Dat is betrekkelijk. Het onderwerp is bijna 3000 keer bekeken. Dus je schrijft hier niet alleen voor de ts.
Afbeelding
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Zitten camperaars wel te wachten op zo'n plek?



Bericht door dieseltje+ »

De wereld op de kop.
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Plaats reactie