Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Gesloten
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door Face »

Afgelopen weekend in Volendam Marina camperplaats gestaan.Slagboom was stuk waardoor er vele campers water innamen ,hun afvalwater gingen lozen en daarna weer vertrokken om op een parkeerplaats te gaan staan ,waarschijnlijk door de prijs.
20 euro voor een dag en een nacht is veel geld,helemaal daar je in het hoogseizoen een zeer nauwe plek hebt ,want er staan dan 2 campers in 1 vak.ROOMPOT zou hier eens over na moeten denken.
Ook de mannier van geld innen klopt mijn inziens niet,als je er bent betaal je het bedrag aan een wel vriendelijke medewerker.Nu is je buurman er toevallig niet.............en wel ............die betaald niets maar gebruikt wel stroom,water ed,en reist s,morgens gewoon af.
Hier wordt je als welwillende betaler toch kriebelig van,laat men op een eerlijke mannier geld innen bv door een pasjessysteem zoals men dat op camperplaats Bodelaeke in Giethoorn heeft.Misstanden op deze camperplaats dus.Voor ons voorlopig de laatste keer.
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door 't Busje »

Je kunt gratis en rustig staan in Oosthuizen, ook gemeente Edam-Volendam. Als je midden in het hoogseizoen en in een weekend in een toeristische hot-spot wilt staan, moet je wat nadelen op de koop toe nemen.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Antje

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door Antje »

Je kan ook in Katwoude, op 2 km, gaan staan, gratis en geen sani .. ook geen ergernissen van mensen die naar jouw ergernis niks betalen en zomaar lozen e.d. :DD
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door Face »

Het gaat mij erom................ iedereen moet betalen en Roompot moet hun mannier van incasseren daarop eens aanpassen,zodat elke camperaar gelijk wordt behandelt.Natuurlijk weet ik de andere plekken ook,en weet ook dat het er in het hoogseizoen druk is,maar dat houdt niet in dat de een wel betaald en de andere niet.De mannier die ze er nu op na houden is niet eerlijk tegenover de welwillende camperaar.Mijn bedoeling is niet om er hier een discussie van te maken,maar om hun werkwijze die mijn inziens mis is te melden.
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door 't Busje »

Dan kun je beter een e-mailtje naar Roompot sturen dan hier klagen. Wij kunnen die slagboom niet repareren, Roompot wel en dan vangen ze ook nog wat meer geld.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door Cee Pee »

:eh: Had je hier ook zo'n stukje geschreven als jij degene was waar ze niet langs waren gekomen om te innen.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
WimZ
Berichten: 1814
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door WimZ »

.Nu is je buurman er toevallig niet.............en wel ............die betaald niets
Misschien is hij wel netjes langs de receptie gegaan en heeft hij gewoon betaald.
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door Face »

Cee Pee schreef::eh: Had je hier ook zo'n stukje geschreven als jij degene was waar ze niet langs waren gekomen om te innen.
jonge,jonge wat een kloten antwoord :twisted:
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door Face »

't Busje schreef:Dan kun je beter een e-mailtje naar Roompot sturen dan hier klagen. Wij kunnen die slagboom niet repareren, Roompot wel en dan vangen ze ook nog wat meer geld.
slaat nergens op ik klaag niet maar meld het,maar waarschijnlijk kan jij hier niet mee omgaan dat er eens iets wordt gemeld.
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door Face »

Wat mij betreft sluit deze topic maar ,want van sommigen kun je geen normaal antwoord krijgen. :crazy:
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Veel mis op camperplaats Volendam/Marina

Bericht door Cee Pee »

Zijn allemaal heel normale antwoorden maar waarschijnlijk niet de antwoorden die jij wil horen.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gesloten