Camperplaats Elburg

Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8260
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door hurktoilet »

Ik schrijf met enige regelmaat brieven aan gemeentebesturen, waar zo'n kwestie speelt, en de NKC weet dat. Ik vind het prima om af en toe met clubje campers bij gemeentehuis te gaan staan. Gewoon, niet alleen om ons standpunt duidelijk te maken, maar ook om ambtenaren en bestuurders eens kennis te laten maken met camperaars en hun campers.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
martinb007
Berichten: 443
Lid geworden op: zo 16 apr 2017, 20:00

Camperplaats Elburg



Bericht door martinb007 »

Geef maar aan waar ik heen moet met mijn bus. Als het binnen NL is kom ik graag!

(Onder voorbehoud van geld om te tanken en überhaupt van beschikbaarheid. Lees: als ik al niet ergens anders heerlijk met de bus weg ben)


Groet, MartinB007
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door mariët »

AadenAnke schreef: Tijdens een raadsvergadering met 200 campers rond het gemeente huis gaan staan en toeteren om aandacht te vragen?

Gr. Aad
Er gaan staan zou ik nog wel willen doen maar niet toeteren, dat vind ik a-sociaal veel herrie voor eventuele omwonenden die er ook niks aan kunnen doen, je maakt alleen maar anti-reclame met zulk gedrag. Maar ja, dat is alleen maar mijn mening.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door MonRoe »

Ja hoor, ik ben er bij, net zoals we een paar jaar terug ook in Den Haag waren bij de ANWB om te protesteren.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door jielus »

Ik heb het al eens eerder gezegd en ik herhaal het nog maar een keer.

Wanneer ik me niet welkom voel ga ik ergens anders heen. Ik ga niet in discussie, ik ga niet klagen, en zeker niet het "en hunnie dan" argument aanvoeren. Laat ze allemaal het zuur krijgen in Elburg! De wereld is voor mij nog groot genoeg en ik ben nog nooit voorbij de horizon gereisd.

Zo, dat is van mijn lever, ik ga nu weer verder met mijn voorbereidingen.

Aanvulling: Niet klagen maar alleen een mededeling per email naar de gemeente en de havenmeester dat je drie dagen NIET NAAR ELBURG komt. Ter uwer informatie! Dan wordt het vanzelf wel weer opgemerkt en opgepikt.
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Aloys »

Ik heb hier even wat berichten gegumd: volgens de forumregels discussiëren we niet over de camperverenigingen
(dat dateert nog uit de tijd van ruzies tussen NKC- en CCN-leden).
Verder maken we de discussie niet persoonlijk, we gaan elkaar niet onvriendelijk bejegenen noch op de man spelen.

Graag on-topic.
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Ronk
Berichten: 497
Lid geworden op: do 22 dec 2011, 22:25

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Ronk »

Ze schieten in hun eigen voet de gemeente Elburg , het is al een aantal jaar aan de gang dat het aantal ligplaats houders sterk aan het afnemen is door de vergrijzing en jonge mensen gaan liever naar het buitenland of huren een boot.
Bij ons in Huizen lopen de jachthavens langzaam leeg , heeft ook in de kranten gestaan en dat zal in Elburg niet anders zijn.
Dus Elburgse gemeente raad ,breid het aantal camperplaatsen uit want er zijn steeds meer ex watersporters die over gaan naar een camper maar toch de sfeer en gezelligheid van een havenplaats opzoeken en dan zitten jullie met een half gevulde haven.
Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Trudie67 »

Tijdje terug stond er in de krant dat de gemeente Elburg het geen taak van de gemeente vond om camperplaatsen te regelen. :bang:
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19157
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Aloys »

Dat is op zich toch ook geen taak van de gemeente? :roll:

Schijnbaar is er in Elburg geen politiek draagvlak voor, dat is dan jammer (voor ons...)
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Trudie67
Berichten: 3934
Lid geworden op: zo 05 mei 2013, 21:05
Locatie: Veluwe

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Trudie67 »

Er is (komt) een nieuwe camperplaats in Elburg.
Pilote r450 1989
Hymer camp 594 1995
Adria Coral s 670 slt 2010

Wie zijn geluk niet kent, leeft arm in rijk bezit.
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Face »

Wie kan mij vertellen of de nieuwe camperplaats in Elburg,parkeerplaats achter het chinees restaurant al beschikbaar is voor campers. Is er eventueel stroom en een loosplek??

Gr Face
Campergenieters
Berichten: 18
Lid geworden op: di 10 nov 2015, 13:24
Locatie: Elburg

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Campergenieters »

Helaas zijn deze camperplekken nog niet gerealiseerd. De politiek in Elburg raakt zich wel steeds meer bewust van het feit dat ze een 'goudhaantje' hebben laten lopen. Echter gezien de stroperigheid binnen het politiek klimaat in Elburg verwacht ik dat het nog wel even zal duren voordat überhaupt deze camperplekken zijn gerealiseerd.
Laatst gewijzigd door Dafluc op ma 30 jul 2018, 10:26, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Onnodige quote verwijderd
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Face »

Helaas dus nog geen overnachtingsplek in Elburg.....jammer.
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Camperplaats Elburg



Bericht door Face »

Op de site van NKC blijkt de nieuwe camperplek er te zijn. Vraag me wel af of alle voorzieningen werken zoals stroom en water en chemisch toilet lozen.
Plaats reactie