camperplaats Tolkamer wijzigt tarief

iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: camperplaats Tolkamer wijzigt tarief



Bericht door iSonic »

hathi schreef:
di 27 jun 2017, 11:05
Ik vraag me af WAAROM een moderne Camper een stroomkabel nodig zou hebben,Ik heb een oudje,en heb er al minsters 10 jaar geen aan boord,,voor overwinteraars,begrijp Ik het nog,maar de zonnepanelen zijn zo goedkoop,dat dit Geen probleem meer kan zijn,en de stroomprijs word op bijna alle plekken steeds duurder,nog niet gesproken over het gemak,maar nog steeds zie Ik mensen bij stralende zon,met een stroomkabel sleuren,of vertrekken,omdat er Geen stopcontact vrij is ??????
Bij ons hoofdzakelijk vanwege de koelkast... Anders moet ie op gas. Eigenlijk geen idee wat goedkoper is.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1804
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: camperplaats Tolkamer wijzigt tarief



Bericht door doov »

Voor de kachel, die draait bij mij op stroom.
Gebruikersavatar
freddorr
Berichten: 1702
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:03
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: camperplaats Tolkamer wijzigt tarief



Bericht door freddorr »

Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom er verantwoording gevraagd en afgelegd wordt over het gebruik van wel of geen "walstroom".

Een ieder heeft zo zijn eigen beleving over het gebruik van zijn/haar camper en mag lekker zelf doen wat hij/zij het beste/fijnste vindt.
Groeten
Fred

http://www.doerr.nl
https://www.facebook.com/groups/5234699 ... 5/?fref=ts
Als een vlieg geen vleugels had gehad, hadden we hem dan loop genoemd?
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13420
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: camperplaats Tolkamer wijzigt tarief



Bericht door hathi »

freddorr schreef:
do 17 mei 2018, 13:08
Ik begrijp eerlijk gezegd niet waarom er verantwoording gevraagd en afgelegd wordt over het gebruik van wel of geen "walstroom".

Een ieder heeft zo zijn eigen beleving over het gebruik van zijn/haar camper en mag lekker zelf doen wat hij/zij het beste/fijnste vindt.
ZO zie je maar weer dat een antwoord van bijna 1 jaar oud,geheel uit zijn Verband gehaald kan worden,lees in het vervolg even terug,dan begrijp je Waarom ,en dat heeft totaal niets met verantwoording, afleggen te maken,maar het probleem van 80 tot 100 Meter Kabel,te moeten gebruiken :wave:
Laatst gewijzigd door hathi op do 17 mei 2018, 22:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Hans
Gebruikersavatar
freddorr
Berichten: 1702
Lid geworden op: zo 16 dec 2012, 17:03
Locatie: Drenthe
Contacteer:

Re: camperplaats Tolkamer wijzigt tarief



Bericht door freddorr »

Volgens mij hoef ik dat niet terug te lezen, omdat ik dat zelf destijds geschreven heb!
Groeten
Fred

http://www.doerr.nl
https://www.facebook.com/groups/5234699 ... 5/?fref=ts
Als een vlieg geen vleugels had gehad, hadden we hem dan loop genoemd?
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13420
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: camperplaats Tolkamer wijzigt tarief



Bericht door hathi »

Dan heb je een slechts geheugen, Fredd,ik zou het toch even ,lezen,en nee excuse hoeft niet hoor,ik kan er tegen :shh:
Hans
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13420
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: camperplaats Tolkamer wijzigt tarief



Bericht door hathi »

freddorr schreef:
ma 26 jun 2017, 21:23
Wij staan nu in Tolkamer en even goed nagevraagd wat er staat te gebeuren.
Per 1 juli gaat inderdaad het tarief omhoog van 9,30 naar 10,30.
Zij vallen ook onder een andere gemeente wat waarschijnlijk in zal houden dat ook volgendjaar de toeristenbelasting omhoog gaat maar daarover is nog niets zeker.

Wijzigingen in de faciliteiten:
Er is een extra tower of power bijgeplaatst waarbij de capaciteit is uitgebreid tot 12 (niet gratis) aansluitingen allemaal bij de steiger. Even rekenen. Als je op de 12 de plaats staat gerekend vanuit de steiger moet je dus minstens 80m kabel bij je hebben. Als je de pech hebt op de 15de plek te staan en er is nog een stopcontactje vrij, kom je er net met 100 meter. Men had er beter aan gedaan de tweede zuil aan het andere eind neer te zetten.

Ik zal je even helpen Fredd :hug:
Hans
Plaats reactie