Camperplaats Leeuwarden niet meer gratis

Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80397
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Camperplaats Leeuwarden niet meer gratis



Bericht door Dafluc »

Het gaat niet om een wet die niet meer bestaat. De Recron gooit het steevast op oneerlijke concurrentie door de overheid:
Zie site Recron.
Afbeelding
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8260
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Camperplaats Leeuwarden niet meer gratis



Bericht door hurktoilet »

WimZ schreef:De personenauto's moesten sinds begin 2016 daar al parkeergeld betalen en toen mochten de campers gratis staan. Nu betaald iedereen.
Als campers hetzelfde betalen als andere auto's, heb ik er geen moeite mee.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Henry van der Veen
Berichten: 2514
Lid geworden op: vr 13 jul 2007, 0:03
Locatie: Hoogeveen

Re: Camperplaats Leeuwarden niet meer gratis



Bericht door Henry van der Veen »

En nu gaat de camperplaats aan de Harlingertrekweg helemaal weg, de Authoriteit Consument en Markt heeft de gemeente geholpen om te stoppen met deze plaats, onder hetbmom van concurrentie en de plaats “voldoet niet meer aan de eisen” volgens de de gemeente Leeuwarden. :crazy:
Zoektocht naar Karmann Gipsy of Cheetah eigenaren op mijn site. http://members.home.nl/karmanngipsy/
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8260
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Camperplaats Leeuwarden niet meer gratis



Bericht door hurktoilet »

Voldoet niet meer aan de eisen is geen argument dat in de Leeuwarder Courant genoemd wordt. Zou ook raar zijn om eisen aan een gratis parkeerplaats te stellen. Want parkeren, dat doen we daar, niets meer en niets minder. Dat is iets heel anders dan gebruik maken van alle voorzieningen die je op campings en commerciële camperplaatsen treft.
Maar goed, ik preek voor eigen parochie. De vraag is wie nu eens een keer actie onderneemt. Pak 'm beet een twitter-actie naar alle gemeenteraadsleden in Leeuwarden oid...
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Plaats reactie