Nieuwe mini-camping in Blija (Noord-Nederland)

Gebruikersavatar
jmkoole
Berichten: 703
Lid geworden op: ma 21 feb 2011, 11:07
Locatie: Friesland

Re: Nieuwe mini-camping in Blija (Noord-Nederland)



Bericht door jmkoole »

Eerste, derde en vijfde reactie gaat over 'te duur'. Wat heeft dat voor toegevoegde waarde aan zo'n positief bericht? Mooie camping op een fantastische plek in NL. Super!
Als je alleen maar te melden hebt 'te duur voor mij', laat het toetsenbord dan met rust. Je hoeft niet te gaan toch?
Groeten,
Hans

Karmann Colorado 655TI met 2.5 TDI 200 pk, 450 Nm en verzwaard remsysteem. Dunlop hulpluchtvering en Velo3 fietsenrek.
Aardy
Berichten: 1022
Lid geworden op: di 29 okt 2013, 15:20
Locatie: Veenendaal

Re: Nieuwe mini-camping in Blija (Noord-Nederland)



Bericht door Aardy »

Dank voor de link.
Rust en stilte zijn schaars in ons land, dat is wel wat extra kilometertjes waard voor een mooi tussendoortje :thumbup:
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Nieuwe mini-camping in Blija (Noord-Nederland)



Bericht door KTManiac »

jmkoole schreef:Voor een kop koffie op een terrasje aan het San Marco plein in Venetië betaal je 15 euro. Duur? Nee, onbetaalbaar!
Inderdaad, maar ik heb het er toch maar bij 1 kopje gehouden. :-B
Gebruikersavatar
waarnaartoe
Berichten: 798
Lid geworden op: wo 05 nov 2008, 21:12
Locatie: Zedelgem (B)

Re: Nieuwe mini-camping in Blija (Noord-Nederland)



Bericht door waarnaartoe »

@Mirthe,

Dank je wel voor de regio-info.
Kijk zo iets is het kloppend hart van een forum; om die reden bezoek ik dit dagelijks...

Nederland heeft heus nog mooie stilteplaatsen ik denk daarbij aan Zeeland: ruimte, natuur en stilte. Vermoedelijk (maar ik ben er helaas nog niet geweest) vind je op de Veluwe ook best nog zo een plaatsen.

Na Frankrijk is Nederland ons geliefd vakantieland, dichtbij, fantastische campings (mss wel de beste ter wereld), prachtige natuur, mooie gezellige steden, veel water, een optimistisch volk en geen taalbarrière.
Hoe ver je reist, heeft niets met afstand te maken.
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Nieuwe mini-camping in Blija (Noord-Nederland)



Bericht door de Jonckheer »

geen taalbarrière
Nooit in Friesland geweest zeker? :lol: :lol: :lol:
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: Nieuwe mini-camping in Blija (Noord-Nederland)



Bericht door Mickel Moen »

@dejonckheer,

Ik wil toch even reageren op dat "selfsupporting". Het is hier al aangegeven, dat het gegeven van "selfsupporting" wellicht wel meer mogelijkheden geeft om vrij te staan of voor een camperplaats te kiezen, maar verder geheel los staat van de keuze.

Ik kan met mijn bus wel een week vrij staan zolang er water in de buurt is om een duik in te nemen. Al eens een prachtige zomer in Zweden gestaan en vrijwel altijd aan het water, waarbij de shampo mee ging. Pas als mijn drinkwater op is (en met 20 liter kun je heel lang als je het alleen voor drinken en voeding gebruikt) wordt het tijd om weer te verkassen om drinkwater in te slaan.

Toch staan wij zelden op een camperplaats. Meestal zijn het (veredelde) parkeerplaatsen en vaak ook nog aan een doorgaande weg.

En zoals jij niet wenst te betalen voor voorzieningen waar je geen gebruik van maakt wensen wij niet te recreëren op een parkeerplaats. Dat heeft dus helemaal niets met "selfsupporting" te maken.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Nieuwe mini-camping in Blija (Noord-Nederland)



Bericht door de Jonckheer »

Natuurlijk wil niet zeggen dat mensen waarvan de camper selfsupporting is ook de voorkeur geven aan vrijstaan of een cp zonder voorzieningen. Het verbaasd mij wel eens dat je soms een camper ziet aankomen waarvan de eigenaar als eerste de haspel uitrolt, zelfs nog eerder dan de schotel opzet. :lol: :lol: Zelfs een aantal zonnepanelen op het dak en toch bang om zonder stroom te komen zitten.

Overigens ken ik ondertussen een behoorlijk aantal cp's die in de verste verte niet op een parkeerterrein lijken. Ik ben het met je eens dat er idd veel cp's zijn op een apart stukje van een groot parkeerterrein. Niets op tegen op doorreis, desnoods 2 dagen om de stad te bezoeken maar niet om langere tijd te verblijven. Wij stellen er geen hoge eisen aan en dat maakt het allemaal wel wat makkelijker.
Gelukkig maar dat er voor elk wat wils is.
Plaats reactie