Mooie rondrit

Plaats reactie
Vertrokken1

Mooie rondrit



Bericht door Vertrokken1 »

Hey
Ik als Belg zou graag een rondrit in Nederland willen doen en we hebben tijd.
Nu mijn vrouw zit in een rolstoel dus fietstochten zit er niet in.
Maar mooie rolstoeltoegankelijke plaatsen en mooie winkelcentra's ook shoppingmalls en bezienswaardigheden.
Laat de ideeën maar komen.
Mvg,Gunter


Dream as if you'll live forever,live as if you'll die today!!
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Re: Mooie rondrit



Bericht door durisotti »

Op het mooie eiland Ameland kun je goed terecht.

https://www.vvvameland.nl/zien-en-doen/ ... elijkheid/

De eco safari is een aanrader !

https://www.vvvameland.nl/zien-en-doen/ ... eco-safari
Gebruikersavatar
Dirk Pauwels
Berichten: 269
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 0:25
Locatie: Sint-Niklaas België

Re: Mooie rondrit



Bericht door Dirk Pauwels »

Ik ben net terug van een 14 daagse trip in Nederland, en heb mooie historische stadskernen bezocht die je allemaal met de rolstoel kan bezoeken. Hulst kennen we goed dus daar ben ik niet gestopt. We begonnen in Goes (historische kern) daarna Middelburg (historische kern) en daarna Zirkzee, ook historisch. In Rotterdam ben ik niet gestopt omdat we dat onlangs nog bezocht hebben. Verder reden wij naar Schiedam (8 windmolens), dan naar Delft. In Den Haag is het nogal druk, daar heb ik alleen het auto museum bezocht (Lauwman Museum). Daarna de stad Leiden, zeer mooi, (hoogtebeperking van 2,5 m). Verder zeer aan te raden het vogelpark in Alphen aan de Rijn. Zo verder naar Gouda, Dordrecht, Raamsdonksveer, (Ik heb daar het Toyota museum bezocht maar dat is normaal niet open voor publiek). De Efteling is ook steeds de moeite voor jong en oud maar daar ben ik al vaak geweest. Het laatste jaar al 3 maal. Wij hebben verder nog Baarle Hertog en Baarle Nassau bezocht en zo terug naar huis. Slaapplaatsen vind je steeds op het internet (Campercontact).
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8231
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Mooie rondrit



Bericht door hurktoilet »

Dordrecht is inderdaad mooie oude stad, met een camperplaats om de hoek van de binnenstad.
Ik kan veel mooie plekjes noemen, maar een plek die er voor ons bovenuit springt is de gedoogplaats Kornwerderzand, aan de rand van de Waddenzee. Geweldig, zeker bij zondsondergang.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
HeraAres
Berichten: 291
Lid geworden op: wo 09 mei 2012, 6:07
Locatie: Biddinghuizen

Re: Mooie rondrit



Bericht door HeraAres »

Lelystad Batavia outlet stad camperplaats bij het Houtribstrand of Het Oppertje dit is een camping bij de Oostvaardersplassen.


Verstuurd vanaf mijn SM-T560 met Tapatalk
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3254
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Mooie rondrit



Bericht door B1gcheese »

Ben net terug uit Den Helder, Willemsoord. Perfecte camperplaats met prachtig sanitair, Marinemuseum, en je zit vlakbij het stadscentrum. Ook de veerboot naar Texel is op loopafstand.
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Plaats reactie