Zwolle: camperplaats Agnietenberg

Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Zwolle: camperplaats Agnietenberg



Bericht door de Jonckheer »

Wat bedoelen ze eigenlijk met overlast? Zijn ze bang dat mensen met campers meer overlast veroorzaken dan mensen met caravans? Volgens mij zijn de meeste overlast veroorzakers jongeren met tentjes dus laten ze zich wat betreft overlast daar maar op gaan richten, lijkt mij zinvoller.
Gebruikersavatar
mariët
Berichten: 4536
Lid geworden op: ma 15 sep 2003, 16:56
Locatie: Zwolle

Re: Zwolle: camperplaats Agnietenberg



Bericht door mariët »

Mensen met caravans en jongeren met tentjes staan meestal niet op de parkeerplaats. Dus dat zal nog wel wat meevallen met die overlast.

Aan ons te bewijzen dat camperaars geen overlast veroorzaken, dus hou je aan de voorschriften. Geen campinggedrag houdt in: geen tafels en stoelen naar buiten en al zéker geen windschermen, luifels of partytenten en bbq's. Er is een mooie recreatieplas waar je heerlijk kunt zitten en waar je ook mag bbq'en.

Ik ben erg benieuwd naar de plaatsen en vooral: waar ze die dan precies gaan realiseren. Ik kan me toch niet voorstellen dat ze dat gaan doen op de P van de Agnietenplas..... wat moeten de dagjesmensen dan? De P van de camping is niet groot, daar kunnen ze er niet zoveel kwijt, althans niet voor de slagboom. Ze houden de spanning er leuk in daar. :-B

https://www.facebook.com/campingagnietenberg

Nou kijk...... op de website vond ik nog niks maar hun FB-pagina wordt beter bijgehouden. Overigens... op de website staat dat het overdekte zwembad 'heel dicht bij' de camping ligt. Met de auto ja.... op de fiets of lopend is het nog een heel eind.
Jan en Mariët

We zijn de trotse eigenaren van een Frankia Titan 840 GD. We zijn weer op pad. Heerlijk!
Gebruikersavatar
Bussi
Berichten: 145
Lid geworden op: wo 03 sep 2008, 21:22
Locatie: Hoogvliet
Contacteer:

Re: Zwolle: camperplaats Agnietenberg



Bericht door Bussi »

In oktober op zo'n camperplaats gestaan.
Het zijn gewoon goede verharde plaatsen op de camping zelf.
Op fietsafstand van het centrum van Zwolle.
Wij rijden in een Sunset camper.
Plaats reactie