texel

Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: texel



Bericht door hwendt »

Er schijnt een vervelende boswachter rond te lopen...Paulus is zijn naam.
Laatst had een camper zijn paddestoel kapot gereden :lol3:

Ik bedoel veel is van horen zeggen. Ik weet dat Montroe daar eens is aangesproken en dat was geen aardige man. Die zei dat ze ook nergens anders moesten gaan staan want hij werkte op het hele eiland.........Zal wel een vertegenwoordiger van de Recron geweest zijn.. :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3:


Hugo die alleen havenmeesters vertrouwd :bang: .
Gebruikersavatar
Jeanette
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 22 apr 2009, 23:30
Contacteer:

Re: texel



Bericht door Jeanette »

Cee Pee schreef:Ik heb er wel eens met agenten over gesproken en die gaven aan dat het voor hun geen prioriteit had. En sinds wanneer moet een agent dienst hebben om een bekeuring uit te schrijven, dat kan hij ten aller tijden. (was het wel een agent)
Ook heb ik nog nooit van iemand gehoord dat er een prent is uitgeschreven, je moet natuurlijk geen camping activiteiten gaan ontplooien want dan vraag je om problemen.
En in het hoogseizoen op de parkeerplaatsen bij de strandslagen gaan staan is ook niet slim.
Er zijn plekjes zat op ons mooie eiland waar je niemand stoort.


Cor
:mrgreen:
En daar werd hard op de deur geklopt tegen middernacht, en nee het was geen boskabouter :lol: En geen sinterklaas. We konden wel een boete krijgen als wij niet heel snel zouden verkassen naar een camping toen men vroeg wat de bedoeling was dat we daar rond die tijd nog stonden.(Oudeschild, notabene naast het kantoortje van de havenmeester :wave: ) Als je wakker blijft mag het wel, men vroeg was u van plan hier te gaan slapen? We stonden helemaal alleen, nee, wij ontplooiden geen campingaktiviteiten en stonden niet bij de commerciele haven. Hadden het parkeervignet. We kregen wel van de 2 agenten een papier overhandigd in maar liefst zes talen dat Texel campervriendelijk was zolang je maar op een camping verblijft :cheers:
zo‘n land zou ik ook wel thuis willen hebben’” ( zoon, 4 jaar)



http://blog.giodio.nl/?tag=camper
gerrit7
Berichten: 675
Lid geworden op: wo 21 mei 2003, 20:20
Locatie: duitsland

Re: texel



Bericht door gerrit7 »

was dit deze week? ik wou namelijk hetzelfde gaan doen vignet kopen en dan vrij gaan staan.
gr Gerrit
Iej bint pas oald as de keerskes meer kost as'n taarten
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: texel



Bericht door Cee Pee »

Dat zal wel zo'n stel seizoenhulpen geweest zijn, waarschijnlijk uit Zeeland daar zijn ze dat gewoon :wink: :wink:

Cor
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Jeanette
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 22 apr 2009, 23:30
Contacteer:

Re: texel



Bericht door Jeanette »

@Gerrit, ja dat was afgelopen week. @Cor, sinds wanneer zijn er op Texel seizoenshulpen in de herfst, er was bijna geen kip :-B Maar goed, we hebben deze seizoenshulpen maar niet verteld dat we toen maar in de achtertuin van een kennis gingen overnachten met de campert :silent: verwacht overigens een klopjacht naar campers op Texel, want ze bleven vastberaden dat regels regels zijn op Texel ;-)
zo‘n land zou ik ook wel thuis willen hebben’” ( zoon, 4 jaar)



http://blog.giodio.nl/?tag=camper
Jurgenpykie
Berichten: 167
Lid geworden op: zo 03 jun 2012, 15:23
Locatie: belgie dilsen-stokkem

Re: texel



Bericht door Jurgenpykie »

Ben er nog nooit geweest, wel al veel van gehoord. En zo te zien zal ik het maar van men verlanglijstje schrappen....
Gebruikersavatar
Jeanette
Berichten: 131
Lid geworden op: wo 22 apr 2009, 23:30
Contacteer:

Re: texel



Bericht door Jeanette »

Wat mij wel opviel was dat bij o.a. Cocksdorp bij de vuurtoren wel heel expliciet werd aangegeven dat je je daar om na 23 uur niet meer mocht begeven op de parkeerplaats. Waarschijnlijk ziet men het grootste probleem in de inkomstenderving of beleeft men dit zo. Terwijl we er genoeg uitgegeven hebben hoor ;-) . In de zomer had ik wel meer begrip voor een dergelijke actie gehad. Maar goed, misschien heeft juist dan de politie daar geen tijd voor. En leuk hoor, nu een camping op Texel . Vooral al die blubber waardoor je bijna niet meer van de plek kwam. Deze stonden ook nagenoeg leeg. :bang:
zo‘n land zou ik ook wel thuis willen hebben’” ( zoon, 4 jaar)



http://blog.giodio.nl/?tag=camper
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: texel



Bericht door Cee Pee »

Goeden middag

Ik heb weer een vervolggesprek gehad nu met de recreatieambtenaar en de mogelijkheid om op de haven een camperplek te realiseren wordt meegenomen in het Haven/Recreatieoverleg dat binnenkort op de agenda staat.

Ook deze ambtenaar staat er positief tegenover en gaat in dat overleg de camperplaats ter sprake brengen.

We houden nog steeds hoop en ik hou jullie op de hoogte.

Cor
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: texel



Bericht door Cee Pee »

We zijn nog steeds bezig, deze week weer een paar keer op het gemeente huis geweest om een en ander toe te lichten.

En dit stond vanmorgen in het Noord Hollands Dagblad.

http://img46.imageshack.us/img46/5890/s ... 012001.jpg

Cor
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: texel



Bericht door hwendt »

Wat ben je weer goed bezig he vriend.. kan ik de hoekplaats aan het water al vast bestellen om te vissen. En ga je ook zeepieren verkopen.. :thumbup: :thumbup: :thumbup:

Hugo die daar al in je jacouci heeft gezeten... :cheers:
Gebruikersavatar
Piet Liberty
Berichten: 353
Lid geworden op: ma 25 apr 2005, 21:47

Re: texel



Bericht door Piet Liberty »

Bezig met goeie zaak Cor.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: texel



Bericht door Cee Pee »

Je moet wel een lange adem hebben voor zoiets. :mrgreen:

Cor
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: texel



Bericht door Cee Pee »

De pers had een paar dagen nodig om een verhaal te maken van mijn betoog in de Commissievergadering van 6 maart, maar het zit weer onder de aandacht.

Dit stuk stond op de voorpagina van de Texelse Courant van vandaag.
Afbeelding

En dit op pagina 2
Afbeelding

Cor
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Jan Hester
Berichten: 10864
Lid geworden op: di 26 apr 2005, 11:09
Locatie: Amsterdam

Re: texel



Bericht door Jan Hester »

Cor, Hoop dat het lukt. Was dit weekend in De Koog en wat is het eiland toch mooi en divers.
Jan Hester Amsterdam
Plaats reactie