nieuwe kaarten en/of andere versie IGO in Zenec 3726

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
snoopy
Berichten: 904
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:03
Locatie: Zutphen

nieuwe kaarten en/of andere versie IGO in Zenec 3726



Bericht door snoopy »

Heeft iemand al eens zelf gedownloade IGO kaarten werkend in zijn Zenec 3726 gezet?
Of een andere versie van IGO in de zenec gezet?
Andere versie lukt wel maar heb telkens geen geluid....

Hoor het graag
groet
Henk
Volg je hart want dat klopt.
Gebruikersavatar
Dorsthorst
Berichten: 710
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 20:55
Locatie: Winterswijk
Contacteer:

Re: nieuwe kaarten en/of andere versie IGO in Zenec 3726



Bericht door Dorsthorst »

Hallo,
Ik heb al eens geprobeerd de originele kaarten erin te zetten wat tot gevolg had dat ik alles kwijt was, en de Zenec niet meer functioneerde.
Ik heb toen de dealer in Helmond bezocht en die heeft alles weer met de nieuwste kaarten etc erop weer aan het draaien gemaakt.
Sindsdien doe ik NIETS meer uploaden of wat dan ook................ :bang:
Ik zou wel eens willen weten of je er ook op de computer vooraf gemaakte reizen in kan laden? Heb je dat al eens geprobeerd?
Ik ga een reis naar de baltische staten maken en moet daarvoor een Garmin 770 aanschaffen ( of van iemand lenen?) De organisatie heeft de reis
speciaal voor dit systeem gemaakt en zegt dat het niet werkt in de Zenec........ ( naast een oude TT die ik nog heb bezit ik dan 3 navigatie systemen :|

Gr.Louis
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: nieuwe kaarten en/of andere versie IGO in Zenec 3726



Bericht door henk en lila »

Ik heb in iGo op mijn telefoon toch wel eens een .kml route geladen vanaf de computer. Volgens geplaatst in /profile/routes/ en die kon ik vervolgens laden en rijden. Maar was lang geleden.
Recenter ook een poi bestand dat iemand in GMaps had gemaakt ingetankt als .kml bestand in /content/userdata/ en dat ging ook perfect. Die gaven uiteraard geen route maar waren zeer geschikt om één voor één naar toe te rijden of even snel een dagroute te maken in iGo zelf. Je doet dan in ieder geval de punten aan; de weg kiest die zelf aan de hand van je instellingen.
Dit alles in Primo.
Ik weet uiteraard niet hoe benaderbaar de Zenec is.
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Plaats reactie