fietsnavigatie

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Premiumliner
Berichten: 1098
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: fietsnavigatie



Bericht door Premiumliner »

Wij gebruiken een Teasi (Tahuna). Deze doet het tot dusver in alle landen ( o.a Nederland, Duitsland , Tsjechië, Polen, Slovenië, Servië, noord Macedonië, Griekenland) prima en heeft gratis kaarten en kaartupdates. Het scherm is ook bij zonlicht goed afleesbaar en hij heeft een interne lithiumaccu. De gebruiksduur is ongeveer 10 uur.
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
eleonora
Berichten: 154
Lid geworden op: ma 14 sep 2015, 19:49
Locatie: Alphen aan den Rijn

Re: fietsnavigatie



Bericht door eleonora »

Premiumliner schreef:
do 03 okt 2019, 11:53
Wij gebruiken een Teasi (Tahuna). Deze doet het tot dusver in alle landen ( o.a Nederland, Duitsland , Tsjechië, Polen, Slovenië, Servië, noord Macedonië, Griekenland) prima en heeft gratis kaarten en kaartupdates. Het scherm is ook bij zonlicht goed afleesbaar en hij heeft een interne lithiumaccu. De gebruiksduur is ongeveer 10 uur.
Deze lijk me de juiste ook voor wandelen en goede prijs. Teasi 4 Bedankt
Gebruikersavatar
boudewyn
Berichten: 267
Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 22:01
Locatie: Zwolle

Re: fietsnavigatie



Bericht door boudewyn »

Wij gebruiken ook al jaren Tahuna. Eerst vnl. met de computer(route maken en daarna op de Teasi zetten), maar de nieuwe app is perfect.
Het grote voordeel is,dat je verschillende kaarten kan instellen,waardoor je ook de hoogteverschillen kunt zien. Handig in het buitenland.
Kaarten van heel Europa kunnen vooraf op de Teasi gezet worden.
Gewoon is heel bijzonder!
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: fietsnavigatie



Bericht door jielus »

Al meer dan 15 jaar een Garmin, nu het tweede model. Ik zou niets anders meer willen en de volgende wordt ook weer een Garmin. Het doosje met 4 opgeladen AA batterijen geven mij altijd een goed gevoel. In principe is de accuduur onbeperkt zolang de winkels open zijn.
Instellingen maken dat het gebruik van de kaart helemaal niet nodig is, daardoor verbruik je ook veel minder batterijtijd.
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Arendo
Berichten: 11
Lid geworden op: wo 24 jun 2015, 8:00

Re: fietsnavigatie



Bericht door Arendo »

Ik gebruik ook de Garmin Oregon 600 met OFM kaarten. Zeer tevreden over. Op tablet (samsung) kan ik routes maken (komoot app) of downloaden en met otg kabel op garmin zetten. Was wel even uitzoekwerk maar werkt prima enn ik hoef geen laptop mee te nemen.
Plaats reactie