Milieuzones in app?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Milieuzones in app?



Bericht door TestCase »

Ik was op zoek naar een app die aangaf welke milieuzones ik waar kan verwachten.
'Greenzones' slaat de plank volledig mis want geeft aan dat Groningen (stad) een milieuzone heeft.
Welke app gebruiken jullie?

Graag geen discussie over 'wat doe je in zo'n zone etc.'Afbeelding

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8253
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Milieuzones in app?



Bericht door hurktoilet »

Al vaker gezegd, die greenzones-app is van een bedrijf dat met woekerwinsten milieuvignetten probeert te verkopen. De info in die app was de laatste keer dat ik keek in ieder geval niet betrouwbaar, gaf veel te veel zones.
Voor wat betreft Frankrijk lijkt het me sowieso knap lastig, want dat land kent vooral tijdelijke zones die van de ene op de andere dag afgekondigd, aangescherpt of opgeheven worden. En iedere regio of stad beslist zelf wanneer dat gebeurt zonder dat dat centraal bijgehouden wordt (inderdaad, handig is anders).
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6041
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Milieuzones in app?



Bericht door TestCase »

Dat die club exorbitante prijzen voor een vignet vraagt wist ik. Toch leek de app mij handig om geattendeerd te worden op die zones.
De respons is zodanig dat ik denk toch goed gezocht te hebben naar een andere app.
Moeten we het er maar mee doen.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Plaats reactie