Mio Spirit 697 LM kaarten weg

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Slag+J16
Berichten: 831
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:58

Mio Spirit 697 LM kaarten weg



Bericht door Slag+J16 »

Mijn Mio was kennelijk in 2012 niet goed geregistreerd---en wilde niet verzilveren = kaarten updaten.
Na overleg met Mio service op subscherm Herstel Codes gedaan---lukte toen nog niet en dan gaan ,,prutsen "met als gevolg, nu totaal geen Europa kaarten op het toestel. Wat is nu de beste oplossing?
1. Losse kaart aankopen?
2. Nieuwe Mio kopen? maar welke dan.
3. Andere navi kopen, wat voor type, want ik vond de Mio , als route vinder wel goed en met Poi en routes inbrengen heb ik geen ervaring op de Mio.
Groet,
Jan
Gebruikersavatar
Slag+J16
Berichten: 831
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:58

Re: Mio Spirit 697 LM kaarten weg



Bericht door Slag+J16 »

Het probleem heb ik kunnen oplossen,
1. door de goede service van de Mio helpdesk.
2. door naar iemand te gaan met een veel betere internet verbinding.
3. door niet alle Europa kaarten te installeren---want daar is het interne geheugen van de Mio Spirit 697 LM niet groot genoeg voor.
Er kan nl. ook geen apart geheugen kaartje in.
Ondanks de betere internet verbinding is het laden van de kaarten een langdurig proces, maar zoals het nu lijkt zitten er een aantal recent gerealiseerde rotondes er wel in. Dus dat geeft wat vertrouwen, we zullen het zien als we de grens overgaan.
Jan
Gebruikersavatar
Slag+J16
Berichten: 831
Lid geworden op: zo 13 nov 2011, 15:58

Re: Mio Spirit 697 LM kaarten weg



Bericht door Slag+J16 »

Nog even een aanvulling;
De Mio Spirit 697 LM, was gekocht in oktober 2012, en kennelijk ook niet goed geregistreerd, wat ze konden zien in de Help desk en daar werd ik eerst mee geholpen , en toen later nog 2 uitgebreide aanwijzingen. De Mio Help desk reactie was na een eerste trage reactie :thumbup:
Jan
Plaats reactie