het gewoon aanklikken van een link moet toch kunnen
ook zonder TT
verder heb ik ook mydrive nodig icm m,n TT-Go app op tablet en gsm
een nieuwer TT navi toestel ga ik denk ik nooit kopen
te duur voor wat het doet/kan
maar m,n oude One-XL met sd-card die vertroetel ik
gisteren nog de nieuwe 1025 truck kaart gevoerd,
TomTom Via 130: Poi bewerken?
- Bob Diesel
- Berichten: 31863
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
- Locatie: limbabwe
- Contacteer:
Re: TomTom Via 130: Poi bewerken?
Helaas Bob, het zit iets ingewikkelder in elkaar. Met een oude TT gaat dit echt niet.
//Kees.
//Kees.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
EuraMobil ProfilaRS 720EB
- Bob Diesel
- Berichten: 31863
- Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
- Locatie: limbabwe
- Contacteer:
Re: TomTom Via 130: Poi bewerken?
Ten slotte:
antwoord Helpdesk TomTom ( binnen 24 uur!! )
Geachte TomTom klant,
Bedankt dat u contact hebt opgenomen met TomTom. Mijn naam is Mubin en ik help u vandaag graag.
Het referentienummer voor uw aanvraag is .................
Ik begrijp uit uw e-mail dat u geen toegang hebt tot de community-inhoud beheren.
Ik wil u graag op de hoogte stellen dat dit probleem meestal gebeurt wanneer het land dat u op MyDrive Connect hebt geselecteerd niet het VK is.
Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen.
Open MyDrive Connect en klik op het instellingenpictogram rechtsboven.
Verander het land naar het Verenigd Koninkrijk en tik op Opslaan instellingen > > > Open-instellingen op MyDrive weer > > > het land veranderen in Nederland > > > instellingen op te slaan.
Als het probleem aanhoudt, installeert u MyDrive Connect opnieuw
Installeren van MyDrive Connect
Ik hoop dat u een geweldige dag zult hebben!
Met vriendelijke groet,
Mubin Shaikh
Het TomTom Customer Care Team
En het werkt, dus toch software fout TomTom.
antwoord Helpdesk TomTom ( binnen 24 uur!! )
Geachte TomTom klant,
Bedankt dat u contact hebt opgenomen met TomTom. Mijn naam is Mubin en ik help u vandaag graag.
Het referentienummer voor uw aanvraag is .................
Ik begrijp uit uw e-mail dat u geen toegang hebt tot de community-inhoud beheren.
Ik wil u graag op de hoogte stellen dat dit probleem meestal gebeurt wanneer het land dat u op MyDrive Connect hebt geselecteerd niet het VK is.
Volg de onderstaande stappen om het probleem op te lossen.
Open MyDrive Connect en klik op het instellingenpictogram rechtsboven.
Verander het land naar het Verenigd Koninkrijk en tik op Opslaan instellingen > > > Open-instellingen op MyDrive weer > > > het land veranderen in Nederland > > > instellingen op te slaan.
Als het probleem aanhoudt, installeert u MyDrive Connect opnieuw
Installeren van MyDrive Connect
Ik hoop dat u een geweldige dag zult hebben!
Met vriendelijke groet,
Mubin Shaikh
Het TomTom Customer Care Team
En het werkt, dus toch software fout TomTom.
Mijn Hobby was een Hobby maar nu een Adriatik
Re: TomTom Via 130: Poi bewerken?
Dag allemaal
Ook namens mij bedankt ,zal het vanmiddag uitproberen.
Nou heb ik wel een TT via 135 maar dat zal net zo werken neem ik aan.
Ook namens mij bedankt ,zal het vanmiddag uitproberen.
Nou heb ik wel een TT via 135 maar dat zal net zo werken neem ik aan.