De schotel maar verkopen

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Ger en Loes
Berichten: 855
Lid geworden op: wo 19 mar 2008, 23:27
Locatie: West Brabant

Re: De schotel maar verkopen



Bericht door Ger en Loes »

MoParMart:

probleem Ger is en blijft de MB cq GB .... In Portugal kun je inderdaad een kaartje onbeperkt MB halen, maar ik zit nu in Griekenland en als ik daar internet koop, geef ik 15 euro voor 2 GB....dan kan ik toch 10x beter deze aanbieding nemen en ik hoef er ook niet op uit om een kaartje te scoren en iedere keer weer op waarderen.

Klopt helemaal, ik denk (en hoop ) dat tv via internet steeds beter geregeld gaat worden. Heb daarom geen zin om nog een dure installatie aan te schaffen. Ben voorlopig tevreden. Ieder het zijne hoor, wilde alleen mijn ervaring delen. ( Vis je overigens nog wel eens, deed je toen in ieder geval wel in het slootje op de cp Les Populiers.) :-B

groet

Ger
Het tegenovergestelde van "goedbedoeld" is ....."goed"
Gebruikersavatar
MoParMart
Berichten: 1893
Lid geworden op: zo 09 jul 2006, 12:32
Locatie: Onderweg

Re: De schotel maar verkopen



Bericht door MoParMart »

Kijk, dat bedoel ik nou Ger, ipv achter sim kaartjes aan te hobbelen, vis ik liever even een uurtje :-B :cheers: heb een berg lol in Portugal :cheers:
als het gras bij de buren groener is, dan is het kunstgras :-)
Gebruikersavatar
Schovie
Berichten: 391
Lid geworden op: za 24 mar 2018, 14:39
Locatie: Langedijk

Re: De schotel maar verkopen



Bericht door Schovie »

Wij kijken via Vodafone Together en hebben, omdat we thuis bij Ziggo zitten, 160 gb per maand tot onze beschikking. Is dus goedkoper dan KPN met 100gb. Wij kunnen nu dus gem. dagelijks 5 gb streamen of downloaden. Voor ons meer dan genoeg. Is er geen bereik dan kunnen we altijd iets kijken wat we gedownload hebben. Uitzendingen missen is tegenwoordig geen probleem meer doordat we met de Ziggo go app altijd terug kunnen kijken. Komen we eens buiten de EU dan volstaan de downloads en anders maar niets. We hebben ook genoeg te lezen bij ons. Voor ons dus zeker geen schotel en sateliet. Wel gaan we proberen of een dvb-t stick nog toegevoegde waarde heeft.
twente1946
Berichten: 559
Lid geworden op: do 31 okt 2013, 12:31

Re: De schotel maar verkopen



Bericht door twente1946 »

stroom en wifi en alles ontvangen op de laptop. zelfs ere divisie live. Kosten? 0,0
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: De schotel maar verkopen



Bericht door Jan en Simonne »

Ik vind het heel interessant en we gaan er zeker achteraan, zodra we weer in Nederland zijn.
Misschien dat andere aanbieders ook wel volgen.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: De schotel maar verkopen



Bericht door Ontario »

twente1946 schreef:
wo 06 feb 2019, 13:21
stroom en wifi en alles ontvangen op de laptop. zelfs ere divisie live. Kosten? 0,0
Best wel interessant, maar Studio Sport Eredivisie of Studio Voetbal kijken in het EU-buitenland via internet gaat bij mij toch echt niet. Ik doel dan op plaatselijke wifi dan wel via een simkaart. Dus toch maar een schotel en abonnement. Weet trouwens nog niet hoe dat via BVN gaat v.w.b. genoemde programma's.

Henk
Plaats reactie