Pagina 1 van 7

XS4ALL

Geplaatst: do 10 jan 2019, 21:06
door Mickel Moen
Oproep aan alle Xs4all klanten.

Mocht je het nog niet vernomen hebben. KPN heeft in haar onmetelijke wijsheid besloten haar dochter, de beste Provider van Nederland, haar kroonjuweel, de nek om te draaien. Ik ben boos. Zeer boos. En met mij veel Xs4all klanten.

https://www.nu.nl/mobiel/5674754/kpn-ga ... lecom.html

https://www.ad.nl/economie/klanten-boos ... ~ace3df52/

https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... baa2d53fd/

https://blog.xs4all.nl/nieuwe-koers-kpn/

Inmiddels is er een online petitie om te tekenen, met inmiddels al meer dan 4000 ondertekeningen:

https://xs4allmoetblijven.petities.nl/

Deel de boosheid.

........ Voor iedereen die niets heeft met Xs4 all en hier dus niets van begrijpt.

Sorry, maar ik vraag jullie begrip. Hoe meer klanten Xs4all en Kpn laten weten dat ze dit helemaal niet willen hoe groter de kans is, dat dit onzalige idee teruggedraaid wordt.

Re: Xs4all

Geplaatst: do 10 jan 2019, 21:25
door nicolasfirst
Ik heb getekend. Als lid sinds het blad Hac-Tic en het BBS, dat later werd omgedoopt tot XS4ALL, is dit minstens de tweede keer dat KPN probeert ‘onze’ club de nek om te draaien.

XS4ALL scoort heel goed op service en beschikbaarheid. Maar daar en worden anderen ook heel goed in. Waar XS4ALL zich, nationaal EN internationaal, in onderscheid is de vrijheid van meningsuiting en gevoelig zijn voor privacy aspecten en daar heel duidelijk een standpunt in nemen en uitdragen en , ook technisch, ondersteunen.

Dit dreigt ondergesneeuwd te raken. Het zinnetje: “wanneer er iets verandert, houden we u op de hoogte” baart mij ernstig zorgen. Garanties worden niet gegeven.

Groet,

Nico

Re: Xs4all

Geplaatst: do 10 jan 2019, 21:33
door Premiumliner
Gecondoleerd met dit vreselijke nieuws. Heel veel sterkte en kracht toegewenst de komende tijd.

Re: Xs4all

Geplaatst: do 10 jan 2019, 21:44
door 't Busje
Het is toch alleen maar een merk. XS4All gaat net als Telfort gewoon over het KPN-netwerk.

Re: Xs4all

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:00
door Hoofdnoorman
Ik weet het niet, maar ik heb zijdelings met ze te maken gehad.
De lijnen daar waren kort en er werd geluisterd naar de klanten.
Het zou jammer zijn als hun management overgaat in het grote geheel van KPN. Dan krijgen die Xs4All klanten opeens ook met de kastjes en de muren te maken.

Re: Xs4all

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:05
door nico4sen
Moet zeggen dat ik tegenwoordig zeer te spreken ben over de service van KPN. Kastje noch muur

Verstuurd vanaf mijn TA-1021 met Tapatalk


Re: Xs4all

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:06
door Ruud-572
Speelde al met plannen over te stappen, en dat gaat nu ook echt gebeuren... :wave:

Re: Xs4all

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:16
door henk en lila
En mijn vriendelijk geprijsde Telfort gaat ook om zeep? Boutzooi.

Re: XS4ALL

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:21
door Zadowolony
Ik vind de service van KPN de laatste jaren prima.
En 24 uur per dag helpdesk.

Re: XS4ALL

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:27
door KTManiac
Ondertekend! :thumbup:
Als dit doorgaat gaat het ze heel veel klanten kosten, ik ben er een van.

Re: Xs4all

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:28
door Mickel Moen
't Busje schreef:
do 10 jan 2019, 21:44
Het is toch alleen maar een merk. XS4All gaat net als Telfort gewoon over het KPN-netwerk.
Evert ik snap je reactie. Wie niets van Xs4all weet, kent het verschil niet.

Alleen de glasvezel en ADSL doet KPN, de rest doen ze zelf.

Zie ook dit artikel van de NOS. Scheelt mij heel wat schrijven.

https://nos.nl/artikel/2266901-oprichte ... orden.html

Re: XS4ALL

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:31
door Mickel Moen
Inmiddels is de petitie meer dan 5000 keer getekend. :thumbup:

Zie ook:

https://www.nu.nl/internet/5676287/mede ... vider.html

Re: XS4ALL

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:31
door henk en lila
Getekend.

Re: Xs4all

Geplaatst: do 10 jan 2019, 22:33
door KTManiac
't Busje schreef:
do 10 jan 2019, 21:44
Het is toch alleen maar een merk. XS4All gaat net als Telfort gewoon over het KPN-netwerk.
En daarmee houdt de overeenkomst ook op.
XS4ALL valt idd nu ook onder KPN maar is verder 'zelfstandig' met eigen helpdesk, voorwaarden en apparatuur (routers) voor klanten. KPN doet alleen de infrastructuur.