XS4ALL

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: XS4ALL



Bericht door seth_space »

Dan wel het hele artikel aanhalen..
De overeengekomen periode van zelfstandigheid van drie jaar werd in 2001 met drie jaar verlengd, maar daarna niet meer ondanks de wens daartoe van Xs4all. Stukje bij beetje is Xs4all ‘gelijkgeschakeld’ met KPN, wat gepaard ging met ontslagen. Qua service staat Xs4all met de helpdesk en technologie al jaren aan de top in de internetmarkt volgens de Consumentenbond en abonnees zijn bereid daarvoor meer te betalen.

De investering van KPN in Xs4all in 1998 is dubbel en dwars terugverdiend met de jaarlijkse winsten, aanvankelijk nog met de telefoontikken en later met Adsl.
https://www.netkwesties.nl/992/kpn-beta ... n-voor.htm
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Albertjan
Berichten: 259
Lid geworden op: wo 28 nov 2007, 8:12
Locatie: Meppel

Re: XS4ALL



Bericht door Albertjan »

Ook ik wil graag even reageren.
Ben al zo'n 10 jaar bij XS4ALL. Hiervoor diverse andere providers gehad met heel veel ergernis. Uiteindelijk toch maar over gegaan naar XS4ALL en.... je betaald er iets meer voor, maar de service is goed. Als je de helpdesk nodig hebt, wordt je als mens behandeld en er wordt naar je geluisterd en krijgt deskundige mensen aan de lijn.
Heb je een probleem, dan wordt dat probleem opgelost en ze nemen hier alle tijd voor.
Ook de beveiliging is zoals het hoort. Gratis virusscanner enz. enz.Heb geen enkele last van Spam mail.
Ben dan ook dik en dik tevreden en vind het jammer dat dit allemaal zo moet gaan.
Terwijl ik dit schrijf hebben zich al weer zo'n 38.714 personen de petitie getekend. 'tja.... dat zegt toch iet ???
Weer een goed bedrijf al is het een dochter van KPN met deskundig en betrokken personeel dat op gaat in het grote geheel.
Jammer!!

Alleen het zinnetje : er veranderd niets alles blijft bij het oude, maar MOCHT er iets veranderen..... dan wordt U persoonlijk hiervan op de hoogte gesteld (vrij vertaald zo uit het blote hoofd)
Maar er veranderd toch niks??? Wat moet je nu geloven??
Met vriendelijke groet,
Albert. (PA3GXD)
VW California T6.1 Ocean
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8372
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: XS4ALL



Bericht door EasyBee »

Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: XS4ALL



Bericht door Mickel Moen »

De inmiddels opgerichte actiegroep heeft nu ook een eigen website:

https://xs4allmoetblijven.nl/

Afbeelding
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: XS4ALL



Bericht door Premiumliner »

Finito Basta!

https://nos.nl/artikel/2268973-kpn-na-g ... -vast.html

Wordt nu dus XS4NOBODY :wink:
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: XS4ALL



Bericht door KTManiac »

Schijt aan de klanten dus. :bang:

In mijn geval dus binnenkort ex klant.
Nog geen idee waar ik naar toe ga maar blijf iig uit principe niet bij KPN.
Gebruikersavatar
Mickel Moen
Berichten: 5259
Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
Locatie: Súdwest Fryslân
Contacteer:

Re: XS4ALL



Bericht door Mickel Moen »

Dat vind ik dus het grootste probleem. Wat is een gelijkwaardig alternatief????? Bij KPN Houd ik tenminste nog mijn oude xs4all emailadres. Schrale troost, maar scheelt heel veel gedonder. Ik moet er niet aan denken, dat ik dat overal moet veranderen.
Groetnis, Geert
.Afbeelding mickelmoen.nl
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: XS4ALL



Bericht door Kroppie »

dat is de consequentie van het feit dat we veel te afhankelijk worden/reeds zijn van techniek/monopoliemaatschappijen.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 5996
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: XS4ALL



Bericht door TestCase »

Ik roep al jaren, gebruik niet de email van je provider want dat is een klantenbindertje.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
PaulBng
Berichten: 22718
Lid geworden op: zo 20 okt 2013, 21:42
Locatie: Leiden

Re: XS4ALL



Bericht door PaulBng »

Verbazingwekkend dat ik nog zoveel reclame van ze zie/hoor...
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: XS4ALL



Bericht door Navigator »

Die Reklame was waarschijnlijk al ingekocht voordat ze met de overname naar buiten kwamen.
Forum verlaten.
VAN-tastique
Berichten: 751
Lid geworden op: ma 20 okt 2008, 22:22
Contacteer:

Re: XS4ALL



Bericht door VAN-tastique »

Ik ben over het algemeen flink merkentrouw, als een merk mij goed bevalt, dan zal ik voor wat centen minder niet snel opstappen.
Ik ben om die reden al heeeeel veel jaren klant bij KPN (heb nog een origineel "hetnet" account).
En dat zal ik ook nog wel lang blijven als zij de service blijven geven die ze tot op heden heeft gegeven.
5 Minuten geleden hebben ze mij op zondagavond (bijna nacht!) nog heel netjes (zonder belkosten) geholpen, ik zat namelijk in de kou...!
Mijn Atag One thermostaat kon geen verbinding krijgen met wifi waardoor ik de (slimme) thermostaat niet meer met mijn mobiel kon aansturen.
Een halfuurtje voor thuiskomst even het huis opwarmen vinden wij altijd heel prettig...
De persoon op de helpdsk heeft goed zijn best gedaan om samen met mij (en heel veel geduld ) stap voor stap de zaak weer met elkaar te verbinden, dat scheelde volgens hem weer de nodige voorrijkosten van een monteur.
En de verbinding is tot stand gekomen!
Wij zitten op dit moment met een lekker glas wijn in een warm huis :thumbup:
Wat jullie allemaal als het ultieme XS4ALL gevoel beschrijven, datzelfde gevoel hebben wij bij KPN, ze blijven helpen en zoeken tot het probleem is opgelost.
Teake
http://vantastique.bekijknu.nl/

In de wereld van ambitie zit ik fluitend op mijn fietsie en zingend in mijn bussie!
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: XS4ALL



Bericht door de Jonckheer »

TestCase schreef:
vr 25 jan 2019, 17:13
Ik roep al jaren, gebruik niet de email van je provider want dat is een klantenbindertje.
Uiteraard. Ik heb al vanaf het begin van Google mail een Gmail account. Ten eerste staat al je mail op hun server en kun je dus waar je ook bent je mail lezen en ten tweede blijft dat altijd hetzelfde mail adres. Ik begrijp gewoon niet waarom er mensen zijn die het mail adres van hun provider gebruiken, dat is vreselijk onhandig als je een keer overstapt naar een andere provider.
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: XS4ALL



Bericht door Zadowolony »

Ik ben ook erg tevreden over kpn. Goede ondersteuning, 24 uur per dag.
Ze hebben zelfs nu aangeboden om glasvezel in ons buitengebied aan te leggen zonder extra aansluitkosten of hoger abonnementsgeld dan de huidige pakketten .
We moeten nu nog 50% deelname halen.....( wel keuze uit 6 providers, dus geen gedwongen winkelnering)
Plaats reactie