https://www.netkwesties.nl/992/kpn-beta ... n-voor.htmDe overeengekomen periode van zelfstandigheid van drie jaar werd in 2001 met drie jaar verlengd, maar daarna niet meer ondanks de wens daartoe van Xs4all. Stukje bij beetje is Xs4all ‘gelijkgeschakeld’ met KPN, wat gepaard ging met ontslagen. Qua service staat Xs4all met de helpdesk en technologie al jaren aan de top in de internetmarkt volgens de Consumentenbond en abonnees zijn bereid daarvoor meer te betalen.
De investering van KPN in Xs4all in 1998 is dubbel en dwars terugverdiend met de jaarlijkse winsten, aanvankelijk nog met de telefoontikken en later met Adsl.
XS4ALL
- seth_space
- Berichten: 8596
- Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
- Locatie: Brabant
Re: XS4ALL
Dan wel het hele artikel aanhalen..
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Re: XS4ALL
Ook ik wil graag even reageren.
Ben al zo'n 10 jaar bij XS4ALL. Hiervoor diverse andere providers gehad met heel veel ergernis. Uiteindelijk toch maar over gegaan naar XS4ALL en.... je betaald er iets meer voor, maar de service is goed. Als je de helpdesk nodig hebt, wordt je als mens behandeld en er wordt naar je geluisterd en krijgt deskundige mensen aan de lijn.
Heb je een probleem, dan wordt dat probleem opgelost en ze nemen hier alle tijd voor.
Ook de beveiliging is zoals het hoort. Gratis virusscanner enz. enz.Heb geen enkele last van Spam mail.
Ben dan ook dik en dik tevreden en vind het jammer dat dit allemaal zo moet gaan.
Terwijl ik dit schrijf hebben zich al weer zo'n 38.714 personen de petitie getekend. 'tja.... dat zegt toch iet ???
Weer een goed bedrijf al is het een dochter van KPN met deskundig en betrokken personeel dat op gaat in het grote geheel.
Jammer!!
Alleen het zinnetje : er veranderd niets alles blijft bij het oude, maar MOCHT er iets veranderen..... dan wordt U persoonlijk hiervan op de hoogte gesteld (vrij vertaald zo uit het blote hoofd)
Maar er veranderd toch niks??? Wat moet je nu geloven??
Ben al zo'n 10 jaar bij XS4ALL. Hiervoor diverse andere providers gehad met heel veel ergernis. Uiteindelijk toch maar over gegaan naar XS4ALL en.... je betaald er iets meer voor, maar de service is goed. Als je de helpdesk nodig hebt, wordt je als mens behandeld en er wordt naar je geluisterd en krijgt deskundige mensen aan de lijn.
Heb je een probleem, dan wordt dat probleem opgelost en ze nemen hier alle tijd voor.
Ook de beveiliging is zoals het hoort. Gratis virusscanner enz. enz.Heb geen enkele last van Spam mail.
Ben dan ook dik en dik tevreden en vind het jammer dat dit allemaal zo moet gaan.
Terwijl ik dit schrijf hebben zich al weer zo'n 38.714 personen de petitie getekend. 'tja.... dat zegt toch iet ???
Weer een goed bedrijf al is het een dochter van KPN met deskundig en betrokken personeel dat op gaat in het grote geheel.
Jammer!!
Alleen het zinnetje : er veranderd niets alles blijft bij het oude, maar MOCHT er iets veranderen..... dan wordt U persoonlijk hiervan op de hoogte gesteld (vrij vertaald zo uit het blote hoofd)
Maar er veranderd toch niks??? Wat moet je nu geloven??
Met vriendelijke groet,
Albert. (PA3GXD)
VW California T6.1 Ocean
Albert. (PA3GXD)
VW California T6.1 Ocean
Re: XS4ALL
Update van vanmorgen in AD
https://www.ad.nl/economie/petitie-bijn ... ~aff255aa/
En de teller staat op dit moment op 42.949
https://petities.nl/petitions/xs4all-mo ... ?locale=nl
https://www.ad.nl/economie/petitie-bijn ... ~aff255aa/
En de teller staat op dit moment op 42.949
https://petities.nl/petitions/xs4all-mo ... ?locale=nl
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
- Mickel Moen
- Berichten: 5259
- Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
- Locatie: Súdwest Fryslân
- Contacteer:
-
- Berichten: 1093
- Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58
Re: XS4ALL
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Re: XS4ALL
Schijt aan de klanten dus.
In mijn geval dus binnenkort ex klant.
Nog geen idee waar ik naar toe ga maar blijf iig uit principe niet bij KPN.
In mijn geval dus binnenkort ex klant.
Nog geen idee waar ik naar toe ga maar blijf iig uit principe niet bij KPN.
- Mickel Moen
- Berichten: 5259
- Lid geworden op: za 16 mei 2009, 20:40
- Locatie: Súdwest Fryslân
- Contacteer:
Re: XS4ALL
Dat vind ik dus het grootste probleem. Wat is een gelijkwaardig alternatief????? Bij KPN Houd ik tenminste nog mijn oude xs4all emailadres. Schrale troost, maar scheelt heel veel gedonder. Ik moet er niet aan denken, dat ik dat overal moet veranderen.
Re: XS4ALL
dat is de consequentie van het feit dat we veel te afhankelijk worden/reeds zijn van techniek/monopoliemaatschappijen.
jos
jos
jos
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.
too old to worry about anything
Re: XS4ALL
Ik roep al jaren, gebruik niet de email van je provider want dat is een klantenbindertje.
//Kees.
//Kees.
A good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Re: XS4ALL
Die Reklame was waarschijnlijk al ingekocht voordat ze met de overname naar buiten kwamen.
Forum verlaten.
-
- Berichten: 751
- Lid geworden op: ma 20 okt 2008, 22:22
- Contacteer:
Re: XS4ALL
Ik ben over het algemeen flink merkentrouw, als een merk mij goed bevalt, dan zal ik voor wat centen minder niet snel opstappen.
Ik ben om die reden al heeeeel veel jaren klant bij KPN (heb nog een origineel "hetnet" account).
En dat zal ik ook nog wel lang blijven als zij de service blijven geven die ze tot op heden heeft gegeven.
5 Minuten geleden hebben ze mij op zondagavond (bijna nacht!) nog heel netjes (zonder belkosten) geholpen, ik zat namelijk in de kou...!
Mijn Atag One thermostaat kon geen verbinding krijgen met wifi waardoor ik de (slimme) thermostaat niet meer met mijn mobiel kon aansturen.
Een halfuurtje voor thuiskomst even het huis opwarmen vinden wij altijd heel prettig...
De persoon op de helpdsk heeft goed zijn best gedaan om samen met mij (en heel veel geduld ) stap voor stap de zaak weer met elkaar te verbinden, dat scheelde volgens hem weer de nodige voorrijkosten van een monteur.
En de verbinding is tot stand gekomen!
Wij zitten op dit moment met een lekker glas wijn in een warm huis
Wat jullie allemaal als het ultieme XS4ALL gevoel beschrijven, datzelfde gevoel hebben wij bij KPN, ze blijven helpen en zoeken tot het probleem is opgelost.
Teake
Ik ben om die reden al heeeeel veel jaren klant bij KPN (heb nog een origineel "hetnet" account).
En dat zal ik ook nog wel lang blijven als zij de service blijven geven die ze tot op heden heeft gegeven.
5 Minuten geleden hebben ze mij op zondagavond (bijna nacht!) nog heel netjes (zonder belkosten) geholpen, ik zat namelijk in de kou...!
Mijn Atag One thermostaat kon geen verbinding krijgen met wifi waardoor ik de (slimme) thermostaat niet meer met mijn mobiel kon aansturen.
Een halfuurtje voor thuiskomst even het huis opwarmen vinden wij altijd heel prettig...
De persoon op de helpdsk heeft goed zijn best gedaan om samen met mij (en heel veel geduld ) stap voor stap de zaak weer met elkaar te verbinden, dat scheelde volgens hem weer de nodige voorrijkosten van een monteur.
En de verbinding is tot stand gekomen!
Wij zitten op dit moment met een lekker glas wijn in een warm huis
Wat jullie allemaal als het ultieme XS4ALL gevoel beschrijven, datzelfde gevoel hebben wij bij KPN, ze blijven helpen en zoeken tot het probleem is opgelost.
Teake
http://vantastique.bekijknu.nl/
In de wereld van ambitie zit ik fluitend op mijn fietsie en zingend in mijn bussie!
In de wereld van ambitie zit ik fluitend op mijn fietsie en zingend in mijn bussie!
- de Jonckheer
- Berichten: 12663
- Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
- Locatie: Berkhout
Re: XS4ALL
Uiteraard. Ik heb al vanaf het begin van Google mail een Gmail account. Ten eerste staat al je mail op hun server en kun je dus waar je ook bent je mail lezen en ten tweede blijft dat altijd hetzelfde mail adres. Ik begrijp gewoon niet waarom er mensen zijn die het mail adres van hun provider gebruiken, dat is vreselijk onhandig als je een keer overstapt naar een andere provider.
- Zadowolony
- Berichten: 1926
- Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14
Re: XS4ALL
Ik ben ook erg tevreden over kpn. Goede ondersteuning, 24 uur per dag.
Ze hebben zelfs nu aangeboden om glasvezel in ons buitengebied aan te leggen zonder extra aansluitkosten of hoger abonnementsgeld dan de huidige pakketten .
We moeten nu nog 50% deelname halen.....( wel keuze uit 6 providers, dus geen gedwongen winkelnering)
Ze hebben zelfs nu aangeboden om glasvezel in ons buitengebied aan te leggen zonder extra aansluitkosten of hoger abonnementsgeld dan de huidige pakketten .
We moeten nu nog 50% deelname halen.....( wel keuze uit 6 providers, dus geen gedwongen winkelnering)