IGO track/campernavigatie

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Gebruikersavatar
Huub56
Berichten: 1219
Lid geworden op: wo 09 aug 2017, 13:17
Locatie: Melick Limburg

Re: IGO track/campernavigatie



Bericht door Huub56 »

Heb hem ook wel niet via marktplaats maar via krudde gadgets4u alles er op en aan en vol met poi’s van camperplaatsen tot campings en winkels werkt top ook voor ingave van hoogte breedte lengte en snelheid heb hem nu 2 jaar


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6055
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: IGO track/campernavigatie



Bericht door TestCase »

Inderdaad compleet kopen is incl. kaarten TT of/en Here voor offline navigatie. Nieuwe kaarten nodig? Nieuwe kopen op marktplaats, SDcard, of zelf downloaden.
Mij bevalt het prima!

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
henk en lila
Berichten: 3887
Lid geworden op: vr 10 okt 2008, 13:19
Locatie: Oost Noord-Brabant (NL)
Contacteer:

Re: IGO track/campernavigatie



Bericht door henk en lila »

IGO open source? Is volgens mij gewoon een Hongaars bedrijf dat goeie spullen probeert te verkopen.
https://www.nng.com
of
https://www.igonavigation.com
Groet, Henk
nu: Citroën Jumper L2H2 (2008) zelfbouw; daarvoor: Toyota Hiace LWB (2000) (hoog dak).
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6055
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: IGO track/campernavigatie



Bericht door TestCase »

Je hebt, gedeeltelijk, gelijk. Ik heb iets meer rondgekeken dan ik initieel deed. De app is gratis maar toevoegingen, kaarten, kosten geld. Dit meldde ik al.
Er is echter een groep op internet ontstaan die toevoegingen ontwikkeld en publiceert en die toevoegingen samen met de originele app opnieuw verpakt en hier ben ik de fout ingegaan. De toevoegingen zijn opensource. Mea culpa.
Daarnaast, kaarten (illegaal) downloaden is gewoon mogelijk (net als bij TT en Garmin) maar dan verniel je de business van de app maker die leeft van de kaart verkoop. Ik weet ook niet of die marktplaats verkoper helemaal legaal werkt, maar iedereen hier is oud en wijs genoeg om eigen afwegingen te maken.

Feitelijk zijn de kosten niet verandert doordat de app geen opensource is maar een correctie was gepast, vandaar.



//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
RobMG
Berichten: 249
Lid geworden op: di 19 apr 2016, 20:58
Locatie: Hoevelaken

Re: IGO track/campernavigatie



Bericht door RobMG »

Dank allemaal voor jullie reacties. Ik ga een setje bestellen, voor dat geld kan ik er tenslotte geen grote buil aan vallen.
mvrgroet en een fijn weekend, Rob
Plaats reactie