Hallo,
In mijn nieuwe (duitse) camper Eura Mobiel (met Fiat) zit een Zenec 3726 autoradio ingebouwd, daarop zit ook navigatie.
Met behulp van een You tube filmpje wilde ik de camperplaatsen er bij-in zetten, dat leek me handig.
Nog voor dat ik ook maar iets kon doen, de computer vroeg meteen of ik het kaartje wilde formateren wat ik natuurlijk annuleerde, was het al mis
en werkt de navigatie niet meer
Ik had er natuurlijk niet aan moeten beginnen, maar dat is achteraf.
De hele vakantie heb ik dus mijn oude vertrouwde tomtom gebruikt waar alle camper plekken instaan, en alle aldi's en lidl.
Die had ik dus ook graag in de Zenec gehad.
Waar ik dus nu naar op zoek ben is iemand die me helpt om de zaak weer aan het draaien te krijgen, en eventueel ook alle plekken erop.
Eventueel het micro kaartje sturen en tegen een vergoeding de boel weer op de rit krijgen behoort ook tot de mogelijkheden.
Wie kan het/heeft er zin in?
Gr.Louis
Zenec 3726 navigatie: alles kwijt
- Dorsthorst
- Berichten: 710
- Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 20:55
- Locatie: Winterswijk
- Contacteer:
- seth_space
- Berichten: 8676
- Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
- Locatie: Brabant
Re: Zenec 3726 alles kwijt
Kijk eens hier.
http://www.zenec.com/support/software-u ... 6/?lang=en
http://www.zenec.com/support/software-u ... 6/?lang=en
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
- Dorsthorst
- Berichten: 710
- Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 20:55
- Locatie: Winterswijk
- Contacteer:
Re: Zenec 3726 alles kwijt
Hallo,
Inmiddels enkele weken verder. Ik had contact met de support afdeling van Zenec in Zwitserland, daar kwam ik niet verder mee. Je moet via een dealer werken hoorde ik. Maar diegene die mij de camper heeft verkocht zit op 450 km en heeft er geen ruk verstand van.
Dus hier in Nederland een dealer-importeur gezocht, overlegd en daar het kaartje naar toe gestuurd, die moet het dan naar de support afdeling sturen.
Als het onder garantie valt krijg ik een nieuwe, als dat niet het geval is dan moet ik een nieuw kaartje betalen, € 180,00
Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen........
Inmiddels enkele weken verder. Ik had contact met de support afdeling van Zenec in Zwitserland, daar kwam ik niet verder mee. Je moet via een dealer werken hoorde ik. Maar diegene die mij de camper heeft verkocht zit op 450 km en heeft er geen ruk verstand van.
Dus hier in Nederland een dealer-importeur gezocht, overlegd en daar het kaartje naar toe gestuurd, die moet het dan naar de support afdeling sturen.
Als het onder garantie valt krijg ik een nieuwe, als dat niet het geval is dan moet ik een nieuw kaartje betalen, € 180,00
Ben benieuwd hoe dat gaat aflopen........
Re: Zenec 3726 alles kwijt
Ben benieuwd hoe het afloopt. Heb zelf ook een Zenec maar durf het gewoon niet te updaten vanwege de risico's die ik hier tegen kom. Succes!
Veel camperplezier
Bert.
-----------
Hymer B 674 SL-2014-Fiat Ducato Multijet 180 Maxi 45-kW/pk 130/177-Euro 5-leeg/TTM 3840/4500 kg (C-C1)-VB full air luchtvering-Zenec Z-E3715-Oyster Vision-Alde-190/175 vers/afvalwater-dieseltank 120-woonaccu 190 Ah-2 zonnepanelen-cabinebed+2 lengtebedden
Motorscooter Honda SH 150i-2017-Samsung Galaxy S7-Lenovo Yoga 2
---------------------------------
Bert.
-----------
Hymer B 674 SL-2014-Fiat Ducato Multijet 180 Maxi 45-kW/pk 130/177-Euro 5-leeg/TTM 3840/4500 kg (C-C1)-VB full air luchtvering-Zenec Z-E3715-Oyster Vision-Alde-190/175 vers/afvalwater-dieseltank 120-woonaccu 190 Ah-2 zonnepanelen-cabinebed+2 lengtebedden
Motorscooter Honda SH 150i-2017-Samsung Galaxy S7-Lenovo Yoga 2
---------------------------------
Re: Zenec 3726 navigatie: alles kwijt
Probeer het eens bij De Burgh Acht in Eindhoven
Vragen naar dhr Slingerland
Tel 0408447475
Vragen naar dhr Slingerland
Tel 0408447475
- Dorsthorst
- Berichten: 710
- Lid geworden op: ma 19 mei 2003, 20:55
- Locatie: Winterswijk
- Contacteer:
Re: Zenec 3726 navigatie: alles kwijt
Hallo allemaal,
Ik heb het kaartje opgestuurd naar Zenec store in Helmond.
Die hebben het kaartje opgestuurd naar Zwitserland, vorige week heb ik het kaartje terug gekregen en het werkt weer.
Kosteloos vervangen, ook de Zenecstore in Helmond heeft geen geld gevraagd dus: super service. Ik ben er heel blij mee.
Ik zit te overwegen om er een copie van te maken voor het geval, maar ik durf niet, de vorige keer is het daar mee misgegaan
Dus heb ik ook al mijn poi's er niet inzitten maar ik moet zeggen dat je nu met de telefoon ook al een hoop plekken kunt opzoeken en dan de
lengte/breedte graden invoeren, dus echt nodig is dat ook niet meer.
Ik heb het kaartje opgestuurd naar Zenec store in Helmond.
Die hebben het kaartje opgestuurd naar Zwitserland, vorige week heb ik het kaartje terug gekregen en het werkt weer.
Kosteloos vervangen, ook de Zenecstore in Helmond heeft geen geld gevraagd dus: super service. Ik ben er heel blij mee.
Ik zit te overwegen om er een copie van te maken voor het geval, maar ik durf niet, de vorige keer is het daar mee misgegaan
Dus heb ik ook al mijn poi's er niet inzitten maar ik moet zeggen dat je nu met de telefoon ook al een hoop plekken kunt opzoeken en dan de
lengte/breedte graden invoeren, dus echt nodig is dat ook niet meer.