Route kopiëren vanaf Campercontact?

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
elca12
Berichten: 4
Lid geworden op: wo 01 aug 2018, 18:48

Route kopiëren vanaf Campercontact?



Bericht door elca12 »

Hoi,

Ik krijg het niet voor elkaar. Ik probeer het hier maar, maar weet niet of bij dit topic hoort.... anders hoor ik het wel... :-B

Ik wil een route kopiëren, volgens onderstaande antwoord op de vraag (FAQ) moet het lukken.

Citaat bij FAQ van campercontact:
Ik heb een route gemaakt op de website. Waar vind ik die in de app?
Om je eigengemaakte route in de app te zien, ga je naar ‘Routes’ en klik je op het tabje ‘Geïmporteerd’. Daar kun je routes van campercontact.com importeren.
Je kunt naast je eigengemaakte routes ook routes van andere gebruikers importeren. Hiervoor ga je op website Campercontact.com naar de gewenste route en klik je op ‘Kopiëren > Opslaan > Ja, ik ga akkoord > Opslaan’. Ga dan naar de app. Klik op ‘Routes’, tabje ‘Geïmporteerd’ en importeer de route.

Moet simpel zijn, maar dat lukt bij mij niet. Dan krijg ik het onderstaande te lezen:
>Opslaan > Ja, ik ga akkoord > Opslaan krijg ik niet te zien. Wanneer ik op >kopiëren klikt krijg ik deze te zien. Ik heb een betaalde versie.
Wanneer ik op app route op >geïmporteerd klikt, lees ik dat de route succesvol opgeslagen is???? Maar waar kan ik de route zien?

Ik hoop dat iemand dat weet??
Plaats reactie