Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Gebruikersavatar
helex
Berichten: 523
Lid geworden op: za 10 aug 2013, 18:44
Locatie: Bemmel

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door helex »



Lex

Lex en Heleen
Knaus Traveller 705 1995 op Ducato 230 2.5 TDi
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door macfocus »

eigenhymer schreef:
wo 30 mei 2018, 18:20
Ze hadden beter de app nu eindelijk eens draaibaar kunnen maken,je moet als je het op een tablet gebruikt nog steeds je tablet als een telefoon draaien.
Het mooiste is nog op je dubbel din in je dashboard dan moet je met je kop haaks gaan zitten om even in de buurt een plekje te zoeken. :bang:
Dat is inderdaad bloody annoying op mijn vaste gemonteerde Android tablet radio....
Heb recent overignes maar eens een mail aan NKC gestuurd met wat aanbevelingen over de app waaronder idd deze.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
eigenhymer
Berichten: 1023
Lid geworden op: zo 16 okt 2005, 16:28

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door eigenhymer »

Ik heb het al meerdere keren gevraagd ,kreeg als antwoord dat dat te duur werd omdat de hele app opnieuw geschreven moest worden.....
Ik heb een fotografisch geheugen maar de laatste tijd hapert de harddisk steeds meer....
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31963
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door Bob Diesel »

Arnor schreef:
wo 30 mei 2018, 18:02
Kroppie schreef:als je een leuk niet druk plekkie voor je camper gevonden hebt , ga je dat toch nergens melden, dan is het een volgende keer te druk, zeker als je daar nog eens lovend over gaat reageren.

(zal wel commentaar op kommen.)

jos
Campercontact opgezet door NKC.

VOOR en DOOR camperaars (maar Kroppie denkt vooral aan zichzelf?)


En hier nog zo een als Kroppie
Sta nu weer ergens.. saillans.. Waar de ruimte meer als gehalveerd is .. Hoogte balk.. En parkeervakjes
Ik meld niks meer . nog pas ik aan
Ik gebruik de poi van Peter. Hoekies.
CC Sucks👎👎
Jos heeft gelijk
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31963
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door Bob Diesel »

Een mooi plek ooit
Nu zo gemaakt dat we er alleen staan
Parkeervakjes en de P gehalveer door een balk
Ieder nadeel heeft zijn voordeel :mrgreen:
20180530_205115.jpg
Saillans cp
20180530_205115.jpg (97.98 KiB) 1225 keer bekeken
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51271
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door Kroppie »

en we belemmeren niemand in het vinden van een schitterend mooi plekkie, dus niet zeuren. :-B

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door dieseltje+ »

Waarschijnlijk is het ook wel lastig voor juiste info.
Toch even gekeken op CC
CP van onze allereerste camper ervaring en overnachting.

Volgens CC: Max. aantal plaatsen: 8 | Max. camperlengte: Geen limiet | Max. verblijfsduur: 48 uur | Geopend: 1/1 - 31/12

De eerste de beste review die ik lees....

camperplaats is aan de andere zijde van het restaurant geplaatst. mooi groot grasland met ca 12 elektra punten. er is plaats voor ca 40 campers. water en chemisch toilet aanwezig. kosten 12.50

:crazy: :crazy:
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8258
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door hurktoilet »

Ik vind de nieuwe versie heel mooi, op één ding na. Als ik op mijn mobieltje (Samsung A5 2017) zoek op de kaart, en ik klik dan de markers aan, krijg ik geen details van de cp's te zien.
Heb het geprobeerd in de samsung browser, in opera en in firefox, maar helaas. Zijn er meer mensen met dit probleem, en nog belangrijker: zijn er mensen die het opgelost heben? Hoe dan?
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Arnor
Berichten: 304
Lid geworden op: vr 23 okt 2009, 17:37

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door Arnor »

dieseltje+ schreef:Waarschijnlijk is het ook wel lastig voor juiste info.
Toch even gekeken op CC
CP van onze allereerste camper ervaring en overnachting.

Volgens CC: Max. aantal plaatsen: 8 | Max. camperlengte: Geen limiet | Max. verblijfsduur: 48 uur | Geopend: 1/1 - 31/12

De eerste de beste review die ik lees....

camperplaats is aan de andere zijde van het restaurant geplaatst. mooi groot grasland met ca 12 elektra punten. er is plaats voor ca 40 campers. water en chemisch toilet aanwezig. kosten 12.50

:crazy: :crazy:
Wanneer algemene gegevens niet (meer) kloppen kan via de app de wijziging worden gemeld op de pagina met details. Alleen hieraan wordt door de app-redactie aandacht gegeven.

Het heeft dus weinig zin dit alleen in reviews weer te geven. Deze worden (ik denk terecht) niet allemaal door de redactie gelezen.


Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
Jan en Simonne
Berichten: 18590
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door Jan en Simonne »

Wat bij de vorige versie niet was:
Als je op de kaart een plekje aanklikt, komt er een klein venstertje te staat met wat basisinfo.
Wil je meer zien, dan klik je op dat venstertje.
Zo ver prima.
Alleen bij het aanklikken van het symbooltje schuift de hele kaart iets naar boven, daardoor verdwijnt het bovenste balkje van het venstertje, met daarin het kruisje om weer weg te klikken.
Om dat te doen, moet je dus eerst de hele kaart naar beneden schuiven, dan komt dat balkje weer te voorschijn.
Erg irritant.
Hebben meer mensen dat?
Ik moet er wel bij zeggen, dat ik een klein beeldscherm heb, maar dat zou niet uit moeten maken, die kaart zou niet naar boven moeten schuiven.
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
WimZ
Berichten: 1814
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door WimZ »

Ja dat verschuiven doet hij bij mij ook. En de blauwe punten staan ook nog eens allemaal te laag. De punt wijst onder de plek van de camperplaats en aanklikken moet je dan boven de blauwe punt doen want het aanklik punt staat blijkbaar wel hoger. (op de plek waar de blauwe punt hoort te staan)
Gebruikersavatar
taxus
Berichten: 73
Lid geworden op: zo 23 okt 2016, 12:55

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door taxus »

Yep hier ook verschuivingen. Als je bovendien een groter gebied hebt op je kaart kun je door de vele blauwe punten niet goed de juiste aantikken met je vingers op een moobscherm... Zeker niet als je in een rijdende camper zit en gaat zoeken. :(
Gebruikersavatar
WiSpi
Berichten: 1124
Lid geworden op: di 10 aug 2010, 18:09
Locatie: De Liemers

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door WiSpi »

Maar het icoontje op de launcher is niet meer zo donker, dat vind ik wel prettiger zo.

Misschien is het een instellinktje, maar als ik CC opstart, dan gaat hij eerst controleren of er updates aan offline kaarten zijn. Maar als je in een gebied rijdt met slechte verbindingen, dan blijft hij daar 'hangen', terwijl je hem dan juist nodig hebt.
Kan ik die steeds terugkerende zoeken naar updates uitzetten? (hij staat bij ons in de offline modus)
Wim

Camper: Buscamper / Ducato 250 / 2007 / 3.0 liter motor
Gebruikersavatar
WiSpi
Berichten: 1124
Lid geworden op: di 10 aug 2010, 18:09
Locatie: De Liemers

Re: Campercontact heeft een nieuw jasje gekregen



Bericht door WiSpi »

Maar het icoontje op de launcher is niet meer zo donker, dat vind ik wel prettiger zo.

Misschien is het een instellinktje, maar als ik CC opstart, dan gaat hij eerst controleren of er updates aan offline kaarten zijn. Maar als je in een gebied rijdt met slechte verbindingen, dan blijft hij daar 'hangen', terwijl je hem dan juist nodig hebt.
Kan ik die steeds terugkerende zoeken naar updates uitzetten? (hij staat bij ons in de offline modus)
Wim

Camper: Buscamper / Ducato 250 / 2007 / 3.0 liter motor
Plaats reactie