Foto's in Campercontact

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
Euro-Trotter
Berichten: 578
Lid geworden op: zo 19 okt 2008, 14:55
Locatie: Schijndel

Foto's in Campercontact



Bericht door Euro-Trotter »

De app van NKC/Campercontact is een fantastisch hulpmiddel om campings en camperplaatsen te zoeken. Ik heb alleen een probleem met de foto's. Ik heb die voor Spanje en Portugal gedownload voor offline gebruik. Maar hier in Portugal krijg ik slechts één foto per locatie te zien. Ik heb de kaart van Spanje en Portugal geactiveerd en dat werkt prima. Onder Offline instellingen heb ik Offline kaart modus én Foto's voor gebruik alletwee aan staan. Ook heb ik Spanje/Portugal aangevinkt staan voor details.

Wat doe ik verkeerd? Zodra ik Wifi activeer, krijg ik wel alle foto's te zien. Ik merk dan niet dat de foto's gedownload worden: zo snel kan ik bladeren!
Een statisticus waadde door een gemiddeld één meter diepe rivier.....hij verdronk.
WimZ
Berichten: 1815
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Foto's in Campercontact



Bericht door WimZ »

Niets denk want offline krijg ik ook altijd maar 1 foto.
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1092
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: Foto's in Campercontact



Bericht door Don Esteban »

Offline zoek ik bijv. Camping Turiscampo Lagos in Portugal. Ik zie 1 foto. (zwembad)
Ik zet nu mijn WiFi aan en na herladen zie ik 11 foto's. Kortom, in de offline mode worden de foto's niet meegenomen tijdens de download. Zou ook niet wijs zijn want tel alle foto's van alle campings en camperplaatsen maar eens op. Dat zou een aanslag op het intern geheugen van je device zijn.
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Euro-Trotter
Berichten: 578
Lid geworden op: zo 19 okt 2008, 14:55
Locatie: Schijndel

Re: Foto's in Campercontact



Bericht door Euro-Trotter »

Don Esteban: lijkt mij een logische verklaring. Was wellicht slimmer van Campercontact om dit ook te vermelden.
Wat wel frappant is dat jij precies de camping noemt waar wij nu zijn!
Een statisticus waadde door een gemiddeld één meter diepe rivier.....hij verdronk.
Plaats reactie