alle poi's in een kaart zetten

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
epidrost
Berichten: 32
Lid geworden op: do 19 okt 2017, 15:00

alle poi's in een kaart zetten



Bericht door epidrost »

Hallo,

Ik wil graag alle mooie adressen, plaatsen en bijzienswaardigheden die ik hier en elders op het www tegenkom graag in een kaart zetten. Ik verzamel nu alle in een notitie blok app maar zou het fijn vinden als ik het in google maps oid zou kunnen zetten.
Zit te denken aan een garmin navigatie apparaat dus als het in basecamp kan mag dat ook.
groet
olav
Dodge Tradesman 200 1970, Safari Trek 25' 1996, Hymer Tramp 1990
jielus
Berichten: 2878
Lid geworden op: za 20 jul 2013, 16:34
Locatie: Noord-Vlaanderen

Re: alle poi's in een kaart zetten



Bericht door jielus »

Ik gebruik de Garmin en Openstreet Map kaarten naast elkaar en dan heb ik in 99,99 % van de gevallen alles op de kaart staan. Dus er worden wel waypoints ingevoerd maar die zijn van parkeerplaatsen en winkels met ruime parkeerplaatsen.
Onze avonturen zijn niet meer te volgen op onze website: "Travels and Troubles"
Gebruikersavatar
mmdem
Berichten: 2874
Lid geworden op: ma 21 sep 2009, 13:56
Locatie: Hoeksche Waard

Re: alle poi's in een kaart zetten



Bericht door mmdem »

Basecamp werkt bij mij prima. Alles wat ik interessant vindt kan ik middels POI bestanden er in zetten.
Ik houd die bestanden ook up to date in Basecamp en stuur ze regelmatig naar de Garmin.
Routes trek ik eenvoudig via mooie plekken en camperplaatsen in Baecamp waarna ze naar de Garmin gestuurd worden. Je kan dus je hele reis thuis voorbereiden en daarna de route gaan rijden.
Voordeel is tevens dat je alle gegevens zo in Google Earth kunt zetten vanuit Basecamp en ze met Streetview kan nalopen. bv. kan ik door die smalle straatjes rijden of hoe ziet de omgeving er uit.
Vriendelijke Groet, Theo

Dethleffs Esprit T 7010
epidrost
Berichten: 32
Lid geworden op: do 19 okt 2017, 15:00

Re: alle poi's in een kaart zetten



Bericht door epidrost »

bedankt voor je reactie, ik ga er mee aan de gang.
Dodge Tradesman 200 1970, Safari Trek 25' 1996, Hymer Tramp 1990
Plaats reactie