Verbruik HD Traffic in TomTom Go Mobile

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Plaats reactie
Euro-Trotter
Berichten: 578
Lid geworden op: zo 19 okt 2008, 14:55
Locatie: Schijndel

Verbruik HD Traffic in TomTom Go Mobile



Bericht door Euro-Trotter »

Ik heb tijdens onze trip naar en van Kroatië de TomTom Go Mobile app uitgeprobeerd. De "oude" TomTom Go Live 1005 is nog als backup meegegaan. De app heeft goed zijn werk gedaan. Wel ff wennen aan de totaal andere layout! Het scherm van de smartphone was wel aan de kleine kant. Ik ga daarom proberen om het tablet (de Samsung SM713 9,7 inch) daarvoor in te zetten. Natuurlijk heb ik de kaarten op een SD kaart staan, dus de app kan nagenoeg offline draaien. 'Nagenoeg' omdat HD Traffic wel een internetverbinding nodig heeft. Dat roept de volgende vraag op:

Hoeveel Mb verbruikt HD Traffic eigenlijk? Ik las ergens dat iemand dacht dat je met 50 Mb per 8 uur ruim voldoende zou hebben. Klopt dat eigenlijk wel? Ik heb er meen ik wel eens iets over gelezen op het forum maar kon er niks meer over terug vinden.
Een statisticus waadde door een gemiddeld één meter diepe rivier.....hij verdronk.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31989
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Verbruik HD Traffic in TomTom Go Mobile



Bericht door Bob Diesel »

Denk eens na over het kpn €7,50 kaartje wat hier op het forum besproken word
Onbeperkt on line op je phone ,deze op hotspot en navigeren maar

Of in een tablet met LTE ,
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: Verbruik HD Traffic in TomTom Go Mobile



Bericht door eef van baal »

Als je een uur per dag rijdt tijdens de spits, gebruik je gemiddeld circa 7 MB data per maand.

De hoeveelheid data die je gebruikt is afhankelijk van: verder lezen http://nl.support.tomtom.com/app/answer ... om-traffic
"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Euro-Trotter
Berichten: 578
Lid geworden op: zo 19 okt 2008, 14:55
Locatie: Schijndel

Re: Verbruik HD Traffic in TomTom Go Mobile



Bericht door Euro-Trotter »

Mooi! Dat zijn de antwoorden die ik zocht. Bedankt!
Een statisticus waadde door een gemiddeld één meter diepe rivier.....hij verdronk.
Plaats reactie