TomTom Go XL: geen update meer

Alles over navigatiesystemen, computer,
internet onderweg, mobiele telefonie en software.
Gebruikersavatar
Don Esteban
Berichten: 1095
Lid geworden op: ma 23 nov 2015, 17:52
Locatie: Limburg / Costa Brava

Re: TomTom Go XL: geen update meer



Bericht door Don Esteban »

Thole schrijft:
>>Wij hebben een TomTom Go Live 1005 , camperversie.<<
Heb ik ook. Ik heb een micro sd card toegevoegd en kan schakelen tussen de Europaversie en de Camperversie. De camperversie zat er zó vaak naast dat ik uiteindelijk maar weer omgeschakeld ben naar de Europa versie. Ik heb in de camperversie bij de afmetingen een hoogte van 3.10 ingegeven maar heb al 2 keer voor een tunnel gestaan van 2.50 hoog. Zo stuurde de camperversie ons ook een Frans D-weggetje in waar zelfs een tegemoetkomende fietser niet zou hebben kunnen passeren.
Van beide versies heb ik de laatste updates niet meer gekocht. De Europaversie brengt me tot op heden nog prima naar de plaats van bestemming. Bij een enkele nieuwe wegsituatie heb je al snel door dat voor de juiste navigatie een update vereist zal zijn. Maar je moet al zand in de ogen hebben wil je verdwalen. De Live Services zal ik in het voorjaar wél updaten. Die heeft me al meerdere keren mooi om files heen weten te leiden.
Maar ik wilde eigenlijk vragen: ben je tevreden over de camperversie en ervaar jij de problemen die ik er mee had niet?
Vriendelijke groet, Don
Knaus SKY I 700 LX
Afbeelding
Gebruikersavatar
't Busje
Berichten: 5765
Lid geworden op: wo 31 mei 2006, 20:46
Locatie: Velsen

Re: TomTom Go XL: geen update meer



Bericht door 't Busje »

Onze TomTom camper is gestolen, maar erg rouwig ben ik daar niet om. Overigens vind ik de Garmin camper niet echt beter. Die laat je volkomen onnodig tientallen kilometers omrijden en de verkeersinformatie deugt helemaal niet.
Evert

Hobby Siesta A55 GS Sport, Fiat Ducato 130 MultiJet (2014)
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45233
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: TomTom Go XL: geen update meer



Bericht door thole »

ben je tevreden over de camperversie en ervaar jij de problemen die ik er mee had niet?
In het buitenland blijft het opletten, nog niet voor een te laag viaduct gestaan, maar wel nog een maand geleden in Griekenland een te smal weggetje in gestuurd, om onbegrijpelijke reden. Toen we met moeite weer gedraaid waren en het adres opnieuw invoerden, werden we wel keurig naar de plek via een 'normale' weg gestuurd.
We zijn over het algemeen tevreden :roll: met onze camperversie.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Plaats reactie