Hoe lossen jullie dat op?

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Will
Berichten: 3552
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Hoe lossen jullie dat op?



Bericht door Will »

Ik kwam op het Belgische forum de volgende topic tegen ik kom niet weg met mijn camper want er is ieder weekend wel wat.
Toevallig zit ik met het zelfde probleem door mijn werk of anders is het wel een verjaardag of zo.
Hoe lossen jullie dat op.

Mvrgr.Wil
Gewi
Berichten: 3013
Lid geworden op: ma 01 dec 2003, 20:51
Locatie: `s-Heerenberg



Bericht door Gewi »

De enige manier um tied te hemme, is tied te nemme...


Greetz Gerard :D
Gi`j mot niet iedere keer dezelfde blunder make
d`r is keus genoeg .....

----------------------------------------------------------------------
----------------------------------------------------------------------
Chausson Welcome 70 L , Ducato 15, 2.8 JTDi , 2003, Bear Lock.
Gerard&Hannie
EuraMobil_John
Berichten: 818
Lid geworden op: ma 07 feb 2005, 22:30
Locatie: Zuidwesthoek

tidj



Bericht door EuraMobil_John »

Als je de camper niet uitleent aan je familie of vrienden krijg je vanzelf tijd............... :P
Een dag nie gelache is een dag nie geleefd.

(zonder euramobil is niet lache)
alex1275
Berichten: 265
Lid geworden op: vr 29 apr 2005, 0:20
Locatie: idaerd



Bericht door alex1275 »

ga met je camper naar je werk of naar de verjaardag ben je er toch even met de camper eropuit :wink: :roll:
onderweg met een peugeot j9 met zonneschijn en regen
goud
Berichten: 1408
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 12:14
Locatie: Lelystad
Contacteer:



Bericht door goud »

Als we naar een evenement gaan, zoals gister het Keltisch Festival, gaan we met de Camper, honden mee, Die blijven lekker in de koele Camper, en wij hoeven niet te stressen om op tijd thuis te zijn. Heb je geen oppas nodig en toch een beetje vakantie gevoel.
Margolia
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:



Bericht door MonRoe »

In principe zijn wij 1 a 2 weekenden per maand thuis zodat we tijdens het weekend dat we thuis zijn vrienden/familie kunnen zien.

Daarbij houden wij zeker in de gaten dat vrienden en familie net zo belangrijk zijn omdat als je door omstandigheden geen camper meer zou kunnen hebben, je nog wel je familie/vrienden en andere bezigheden (hobby) hebt.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
aspawa
Berichten: 541
Lid geworden op: zo 28 sep 2003, 21:22
Locatie: Chaam

overleg



Bericht door aspawa »

Wij hebben vaak hetzelfde probleem.
Maar hebben het zo opgelost als er een verjaardag is gaan we de ene keer wel andere keer niet wel gaan we dan altijd later of vooraf alsnog en ze begrijpen het wel als je voor een verjaardag op zaterdag waar je een paar uurtjes bent het hele weekend thuis moet blijven.
Wel bellen we altijd om wat af te spreken te feliciteren ik denk dat als je goede vrienden heb of familie ze het dan ook wel begrijpen.
En gek genoeg krijgen wij positieve reacties en we zorgen voor belangrijke dagen dat we er altijd gewoon zijn dan maar een keertje overslaan.
groetjes, Harrie en annet (aspawa)
Afbeelding
Gebruikersavatar
Abe
Berichten: 6887
Lid geworden op: vr 16 mei 2003, 21:50
Locatie: Friesland



Bericht door Abe »

We gaan gewoon het weekend in de buurt van de jarige staan en kunnen dan gewoon op verjaardagvisite. Voor en na het bezoek zijn we dan toch lekker met de camper weg. En het werk, hoe belangrijk en druk dit ook mag zijn, blijft er echt wel. Realiseer je goed dat, indien je er niet (meer) bent, de wereld gewoon doordraait. Het is hooguit op je werk even lastig als je er niet bent. Als je de tijd niet NEEMT, dan neemt deze jou wel !!
Groeten Abe
Afbeelding
Gebruikersavatar
Rotec 590
Berichten: 6955
Lid geworden op: wo 30 mar 2005, 14:01
Locatie: dicht bij Nunspeet (20 jaar Spanje)
Contacteer:

Re: Hoe lossen jullie dat op?



Bericht door Rotec 590 »

Will schreef:Ik kwam op het Belgische forum de volgende topic tegen ik kom niet weg met mijn camper want er is ieder weekend wel wat.
Toevallig zit ik met het zelfde probleem door mijn werk of anders is het wel een verjaardag of zo.
Hoe lossen jullie dat op.

Mvrgr.Wil
Gewoon weggaan verjaardag of geen verjaardag.
ander werk zoeken. Heb ik ook gedaan . zit nu in het onderwijs en heb nu genoeg vrije tijd.
neem de tijd als je in je camper rijdt!
Plaats reactie