Prijzen en Bedrijven

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gast



Bericht door Gast »

Frodo dit vindt ik een lul verhaal
een nieuwe versnellings bak loopt naar een half jaar niet stuk dat weet
jij ook en de prijs die je er voor betaalt zit die garantie al lang bij toch!!!! dus ben dit niet met je eens de spijker op z,n kop
Frodo
Berichten: 4717
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 18:56
Locatie: Heberg, Zweden
Contacteer:



Bericht door Frodo »

Je hebt volkomen gelijk, je mag inderdaad verwachten dat een nieuwe bak het langer uithoud ja, we hebben het echter over een ruilbak
Gebruikersavatar
Krijn
Berichten: 170
Lid geworden op: ma 07 mar 2005, 16:01
Locatie: Zeews-Vlaanderen



Bericht door Krijn »

Dan zitten jullie toch wel goed hé.
In geheel Zeeuws-Vlaanderen geen brug te vinden die een lengte van 6,5 m kan hebben met een hoogte van 3 m. Dus wij moeten naar Goes, door een tunnel waar ze je het vel over de oren trekken met €15 euro tolgeld.
Hoezo rondbellen???? :cry: Of moeten wij een halve tank diesel leeg rijden ( heb het nog niet eens over de tijd die me dat kost ) om bij een goedkopere garage te komen??
Met onze SPETTER op pad
Komen we in elke stad!!!
Hymer E610
Berichten: 905
Lid geworden op: zo 23 nov 2003, 22:33
Locatie: Ottersum



Bericht door Hymer E610 »

Krijn schreef:Dan zitten jullie toch wel goed hé.
In geheel Zeeuws-Vlaanderen geen brug te vinden die een lengte van 6,5 m kan hebben met een hoogte van 3 m. Dus wij moeten naar Goes, door een tunnel waar ze je het vel over de oren trekken met €15 euro tolgeld.
Hoezo rondbellen???? :cry: Of moeten wij een halve tank diesel leeg rijden ( heb het nog niet eens over de tijd die me dat kost ) om bij een goedkopere garage te komen??
Ik heb ook geen brug,heb het ook gewoon op de oprit gedaan :wink:
--------------------------------------------

AfbeeldingAfbeelding
Marius
Moderator
Berichten: 11420
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 8:56
Locatie: Noord Brabant
Contacteer:



Bericht door Marius »

ahaa vandaar die 10 uur..:)
Greetzzzz, Marius
Bezoek ook eens: CamperZone.nl
Gebruikersavatar
janschrik
Berichten: 6768
Lid geworden op: do 15 mei 2003, 14:30
Locatie: Hoorn



Bericht door janschrik »

Krijn schreef:Dan zitten jullie toch wel goed hé.
In geheel Zeeuws-Vlaanderen geen brug te vinden die een lengte van 6,5 m kan hebben met een hoogte van 3 m. Dus wij moeten naar Goes, door een tunnel waar ze je het vel over de oren trekken met €15 euro tolgeld.
Hoezo rondbellen???? :cry: Of moeten wij een halve tank diesel leeg rijden ( heb het nog niet eens over de tijd die me dat kost ) om bij een goedkopere garage te komen??
En Belgie dan ? Europees denken man :!: :!: hoe je 1 juni stemt maakt dan niks uit
Knaus TI Sport 650 2007
Godfried
Berichten: 2182
Lid geworden op: vr 08 okt 2004, 14:51



Bericht door Godfried »

Bij de firma ………….. krijg je één ( -1- ) jaar volledige garantie op door hun geleverde en door hun ingebouwde revisie producten.
Arbeidsloon € 58,90 per uur exclusief btw.
Maar ook ik kruip gauw met gereedschap onder de wagen, om het zelf te doen.
Tenminste onderweg wel te verstaan, thuis is de leverancier meestal aan de beurt want ik heb geen routine meer en de leeftijd speelt ook een rol.

(En mijn dochter leest mee en begint te zingen “je word ouder papa, geef het maar toe………..") :evil: :wink:

Daarbij komt dat hij tegenwoordig doet in 4 uur waar ik 2 dagen aan bezig ben.

Maar toch petje af voor de “doe het zelvers” die vaak onder lastige omstandigheden professioneel werk leveren.
En natuurlijk ook hulde aan de professionele bedrijven die goed werk leveren voor een redelijke prijs.
En over die andere die rommelwerk leveren zeg ik nu niets.

Groetjes Godfried
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland



Bericht door hwendt »

Ja het is vaak veel complexer dan het lijkt. Na 5 campers weet ik zo ongeveer wel hoe in Nederland de gemiddelde campers worden verkocht.

We mopperen soms wel eens over de garantie maar meestal hebben we dan ook een camper voor een redelijk lage prijs en hebben we de handelaar volledig uitgeperst. Het verhaal garantie zal daarna dan ook behoorlijk onder druk staan.

In het volgende verhaal vraagt de handelaar zoveel geld dat er een overbedrag betaald moet worden. Verschillen van duizenden Euro's voor de zelfde camper en bouwjaar.

Uiteindelijk betaald u uw garantie zelf... is dat nieuws ? nee dit weet u al lang alleen soms doet u alsof u van niks weet.....

Wel thuis flinke verhalen over hoeveel er van de prijs is afgeluld en vervolgens janken omdat er geen garantie wordt gegeven.


Het is wat u wilt. Ik heb liever de goedkope camper en doe alles zelf.....

U wilt misschien de garantie en betaald 4000 Euro meer.

En dat dit natuurlijk niet altijd opgaat dat weet ik ook wel maar ik denk dat dit ongeveer het beeld is in Nederland


Groetjes Hugo
EuraMobil_John
Berichten: 818
Lid geworden op: ma 07 feb 2005, 22:30
Locatie: Zuidwesthoek

garantie



Bericht door EuraMobil_John »

Inderdaad Hugo
Het moet altijd uit de breedte of de lengte komen.............
Een dag nie gelache is een dag nie geleefd.

(zonder euramobil is niet lache)
Plaats reactie