Verdwenen topic

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Re: Verdwenen topic



Bericht door saagstree »

Ook ik heb ondervonden dat het topic diversen als een soort vuilnisbak word gebruikt.
Ik zelf kijk daar nooit op.
geniet van elk vrij uurtje
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13343
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Verdwenen topic



Bericht door hathi »

Net mensen,de meeste hebben ook een vuilnisbak,en deponeren daar hun overbodige rommel ( waste),dus in mijn ogen prima geregeld
Hans
PE1OPQ Theo
Berichten: 4559
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Verdwenen topic



Bericht door PE1OPQ Theo »

Ik zie alleen de nieuwe bijdragen voorbij komen, daar staat alles in.
En dan is het net een buffet van wat ik wil lezen :D
Als ik alles voor bij ben, dan ga ik naar het forum over zicht en klik de knop alles gelezen aan.

Theo
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Verdwenen topic



Bericht door Aloys »

Exact de manier waarop ik het ook doe! :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80322
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Verdwenen topic



Bericht door Dafluc »

saagstree schreef:
do 09 jul 2020, 7:04
Ook ik heb ondervonden dat het topic diversen als een soort vuilnisbak word gebruikt.
Ik zelf kijk daar nooit op.
Nee hoor. Er staan onderwerpen die wel serieus zijn maar niets met een camper van doen hebben. Zoals jouw elektrische step. Dat jij boos bent over de verplaatsing van dat topic maakt Diversen nog geen vuilnisbak. En omdat jij er nooit kijkt wil nog niet zeggen dat niemand er kijkt. Ligt er een beetje dik bovenop zo.
Afbeelding
saagstree
Berichten: 1752
Lid geworden op: zo 16 jul 2006, 12:26
Locatie: maarssen

Re: Verdwenen topic



Bericht door saagstree »

O gaan we een beetje op de man spelen.
Nou van mij horen jullie niets meer op het forum.
:thumbdown:
geniet van elk vrij uurtje
Gebruikersavatar
Sandor Gora
Berichten: 1715
Lid geworden op: za 26 nov 2016, 10:42
Locatie: Vlaardingen

Re: Verdwenen topic



Bericht door Sandor Gora »

Heren, heren, kalm aan toch!
@Saagtree: zo bent u zelf een "verdwenen topic" geworden.. jammer.
vriendelijke groet, Sándor Góra
Carthago Chic C-Line I 4.9 op Fiat Ducato 250 uit 2014
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Verdwenen topic



Bericht door Kroppie »

sjonge jonge , een hoop drukte om niks.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
PE1OPQ Theo
Berichten: 4559
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Verdwenen topic



Bericht door PE1OPQ Theo »

Was dat nu dan? :wtf: :(
Iemand vind dat er verschil is in waarde van de rubrieken en wil niet dat een topic (van hem) daar naar toe verplaatst wordt omdat dat een vuilnisbak is?
En zijn werk behoort daar niet in te staan, zo iets?
Ik vermoed dat er ook echt en vuilnis bak is op het forum, moderator gedeelte of zo iets zal het wel heten, maar dat zien wij gewone leden niet.
Als je bericht daar komt te staan, is het meestal einde bericht :D

Theo
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Verdwenen topic



Bericht door Bob Diesel »

Al zou het voor een plaatser leuk zijn :idea:
waarom :?: het verdwijnt


En dan bedoel ik de openings post

niet het vervolg ,wat uit de hand kan lopen
terwijl dat niet de opzet was vh bericht
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Aloys
Site Admin
Berichten: 19102
Lid geworden op: zo 11 mei 2003, 19:02
Locatie: Kampen
Contacteer:

Re: Verdwenen topic



Bericht door Aloys »

Als de plaatser dan zou reageren met "ok, bedankt." misschien wel. De ervaring leert
echter dat men dan vaak in discussie gaat, dus wordt het heen-en-weer geschrijf waarbij
je je als moderator moet gaan zitten verdedigen (en de nodige tijd kwijt bent).
En dat dus ook in je vakantie, wanneer je 's ochtends een broodje zit te eten naast je camper...

Modereren, daar gaat per dag minimaal één a twee uurtjes in zitten. Ik denk bij Luc zelfs
nog wel meer. En als "ballotagecommissie" kan ik geen dag overslaan, want er komen de laatste
tijd op sommige dagen meer dan 20 nieuwe leden per dag bij. En als ik die niet snel toelaat tot
het forum, dan gaan ze me mailen: "ik heb me nu al een uur geleden geregistreerd en kan er
nóg niet in!" :D
Beheerder www.camperforum.nl
Een overzicht van onze reisverhalen.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80322
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Verdwenen topic



Bericht door Dafluc »

Het topic uit de openingspost was niet verdwenen. Ik heb het inmiddels uitgelegd iets hogerop. Het topic van Saagstree in Algemeen ging over een elektrische step. Ik denk dan, dat heeft niets met een camper te maken. Dus verplaats het naar Diversen. Net zoals iets over techniek niet in Algemeen hoort maar in Techniek. Ik probeer gewoon de geldende indeling aan te houden. Mensen vinden het schijnbaar het makkelijkst om bijna alles in Algemeen te zetten. Dat is denk ik deels onwetendheid en deels de gemakkelijkste weg. Als ik een topic verplaats heeft dat niks met de inhoud of belangrijkheid te maken. En al helemaal niet met de schrijver. Saagstree wilde niet dat zijn topic in Diversen stond, want daar zou niemand het lezen. Dan kunnen we de indeling naar onderwerpen dus wel opheffen. Sorry dat ik dan reageer op een nabrander over dat Diversen de vuilnisbak van het forum zou zijn. Onzin.
De afspraak is dat we niet elke verwijdering, verplaatsing, of andere wijziging gaan melden. Omdat het tijd kost, discussie uitlokt en vaak onnodig is. Een verplaatst topic is redelijk simpel terug te vinden. Een verwijderd topic zag je meestal echt al wel aankomen. Als je echt iets wil weten kun je me altijd een pb sturen. Ik geef altijd netjes antwoord. Ben ook niet te beroerd om iets uit te leggen. Of om een fout toe te geven en die te herstellen. Dat iemand zo veel moeite heeft met een simpele verplaatsing met goede reden daar kan ik dan weer niets aan doen. En Saagstree, ik speel niet op de man. Ik reageer op jouw opmerking. Het verplaatsen van het topic heeft ook al helemaal niets met jouw persoon te maken. Jammer dat je het zo opvat.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Verdwenen topic



Bericht door Camperic »

PE1OPQ Theo schreef:
vr 10 jul 2020, 9:39
Was dat nu dan? :wtf: :(
Iemand vind dat er verschil is in waarde van de rubrieken en wil niet dat een topic (van hem) daar naar toe verplaatst wordt omdat dat een vuilnisbak is?
:wtf: Inderdaad!

Ik zie niet eens in welke rubriek een onderwerp staat wanneer ik het ga lezen. Na openen van het forum kies ik "Actieve onderwerpen". Zo heb je snel een overzicht van de recente berichten en kies dan de topics die me interessant lijken, zonder te kijken in welke rubriek ze staan.
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51117
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Verdwenen topic



Bericht door Kroppie »

als iemand zo reageerd en bedankt zou ik denken :beter., want reageren het is een vuilnis bak, hoe weet je dat als je er nooit kijkt.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie