Censuur bij Campercontact

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
jurgenc
Berichten: 1866
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door jurgenc »

Als ik sommige foto’s zie op Campercontact. Een bumper van hun camper met nog net in de verte een grasspriet. Maar geen idee hoe de camperplaats eruit ziet of zo.
H20
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door de Jonckheer »

Het is van belang om alle reviews te laten staan want alleen dan kun je een weloverwogen keuze maken om daar wel of niet heen te gaan. Van alleen maar halleluja berichten wordt je niet wijzer. Wat dat aangaat zijn er bedrijven die dat heel goed doen, zoals bv Ikea en Coolblue, die laten echt alles staan en zo hoort het!
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8652
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door seth_space »

Ik zou werkelijk tientallen reviews moeten controleren of er iets ooit gewist is. Ik ben opbouwend kritisch en vermeld ten alle tijden feitelijkheden. Juist ook de mindere cps krijgen een kritische review.
Dus ik kan alleen maar zeggen dat ik dit totaal niet herken. Dat doet natuurlijk niets af aan de ervaringen van anderen hier. Ik hoop alleen dat de kritiek die hier geuit wordt vooral ook terecht komt bij de vrijwilligers van CC. De kwaliteit kan alleen maar beter worden als we allemaal meewerken.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5662
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door Camperic »

GenE schreef:
wo 03 jun 2020, 16:15
Nu is de vraag hebben jullie deze ervaring ook wel eens gehad?
Campercontatc: wie maakt dat uit? :wink:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
macfocus
Berichten: 1874
Lid geworden op: vr 11 nov 2016, 22:31
Contacteer:

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door macfocus »

Ach, laat ze eerst de app eens goed werkbaar maken.
Op mijn iPad staat al zeker 3 jaar een review die ik wil posten. Die blijft hangen en kom ik slecht vanaf.
Daarnaast wil ik filters voor mijn favorieten!

Meld je een verbetering, krijg je antwoord dat dat technisch echt heel erg lastig en complex is, met een paar ongelofelijke flauwekul redenen.

Voor wat betreft de reviewkwaliteit, er staat zoals iemand al aangaf een ontzettende hop bullshit tussen.
Filteren is king.

Maar ze zouden idd in principe echt alles moeten laten staan tenzij het echt laster is of zo.
Sunlight T64 op Fiat Ducato Maxi 2.3 MultiJet 130 Pk Automaat.
Oh ja, I own a Ford Capri

Homesickness is a feeling that many know and suffer from; I on the other hand feel a pain less known, and its name is “outsickness”. When the snow melts, the stork arrives, and the rst steamships race o , then I feel the painful travel unrest. (Hans Christian Andersen)
Johan v V
Berichten: 325
Lid geworden op: wo 27 feb 2013, 17:05
Locatie: Amersfoort

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door Johan v V »

Voor zover ik weet zijn al mijn reviews blijven staan. Dat neemt niet weg dat ook ik slechte ervaringen heb met de moderatie van campercontact.
Ik stuur nogal eens wijzigingen in, krijg dan keurig bericht dat de wijziging is beoordeeld én goedgekeurd, maar wanneer je later kijkt (ja, nádat ik de app ge-update heb!), blijkt dan dat de wijziging niet is doorgevoerd.
Ik heb daarover via de mail contact opgenomen met de NKC, krijg dan een nietszeggende reactie van ene Gilles, maar er verandert niets! Op die manier raak je knap gedemotiveerd om nog iets in te zenden.
Het is bij de moderatie van campercontact, maar ook op het NKC-forum, een amateuristisch zootje!
Janpinz
Berichten: 2012
Lid geworden op: zo 10 jun 2018, 10:00
Locatie: Mar de Pulpí, E

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door Janpinz »

Tijd om ze eens te gaan helpen, dan, Johan!
Laatst gewijzigd door Janpinz op do 04 jun 2020, 10:36, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door Rolling Rodie »

seth_space schreef:Dat kan een Momentopname zijn die de dag daarop al opgelost was. Geen idee of dat ook zo is, maar zou iets verklaren. Ook de wijze van schrijven kan een rol gespeeld hebben. Puur interpretatie van mij overigens. Maar een poging iets te verklaren.
Voorbeeld.
1: wij waren daar op 1 januari. Helaas was het gebruik van de cp erg beperkt door stenen en zandbergen die vakken blokkeerden.
2: waardeloze en rommelige cp die blijkbaar vooral in gebruik was als opslag van bouwmaterialen.

c'est le ton qui fait la musique
Maar daarom hoeft het niet verwijderd te worden, de CP eigenaar kan ook reageren op de review
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
Gebruikersavatar
Rolling Rodie
Moderator
Berichten: 22981
Lid geworden op: di 18 sep 2007, 18:41
Locatie: Borger
Contacteer:

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door Rolling Rodie »

Ik erger me ook aan de foto’s die scheef of op de kop geplaatst zijn. Dat moet toch niet zo moeilijk zijn om dat aan te passen?
Met vriendelijke groet,

Roderick
-----------------------------------------------------
Time waits for no one,no favours has he.
-----------------------------------------------------
onze camperpagina
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8253
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door hurktoilet »

Ik maak graag gebruik van reviews op CC, P4N en ook camping-frankrijk.nl. Als eerste filter ik de extremen er uit (zowel positief als negatief) en dan schrap ik die commentaren die voor mij niet relevant zijn. Voor een hondenbaas is het natuurlijk vreselijk als een hond niet welkom is, maar ik heb geen hond, vind het prima.
Wel in de gaten houden op CC dat hier ook buitenlanders posten. En die kennen niet allemaal een cijferwaardering van één tot tien.
Plaats zelf ook regelmatig reviews, nooit gecheckt of ze blijven staan, maar als ik zie hoeveel er nog wel staan kunnen er nooit veel geschrapt zijn. Ik geef ook nog wel eens correcties op plaatsnamen door (in Frankrijk bijvoorbeeld loop ik nogal eens tegen dubbele plaatsnamen met verschillende schrijfwijzen aan) als ik voorstel die samen te voegen en de correcte schrijfwijze vermeld, wordt dat steevast gedaan.
@Rolling Rodie: foto's worden automatisch geplaatst. Ook hier op CF kom je tegen dat mensen zonder er erg in te hebben foto's op hun kop of op de zijkant plaatsen zonder er erg in te hebben, kennelijk omdat zij werken op een apparaat dat dat automatisch corrigeert...
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31955
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door Bob Diesel »

Ik heb de reclame reviews vd de camping in Caceres SP gemeld
zal het laten weten wat ze er mee gaan doen
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8253
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door hurktoilet »

Daar heb je een punt, ik heb die ook gemeld. Tijd terug al. Maar kennelijk zijn ze hier juist te terughoudend met verwijderen :bang:
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8450
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door EasyBee »

Die heb ik nota bene een tijd terug ook gemeld. Was die dame die hier ook een ronkend verhaal neerzette.
Die camping zal wel geen bezwaar maken tegen die review, want ze zijn het zelf.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Censuur bij Campercontact



Bericht door FrankJC »

CC houdt zich niet aan de eigen regels, er zijn foto's van mij verwijderd omdat er een persoon herkenbaar in beeld was, dat mag niet volgens de cc regels, als ik nu voor elke foto 5 euro krijg waar een persoon herkenbaar in beeld is dan loop ik aardig vol, ze worden echter niet verwijderd.
Plaats reactie