Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Aad :thumbup: :thumbup: :cheers:
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 14:30, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Het Coronavirus



Bericht door seth_space »

@janmetdoka, ik heb geen flauw idee wat je nu wilt zeggen met deze stellingen.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Dat Jan nog wat jonger is dan de meerderheid van de camperaars hier?
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Het Coronavirus



Bericht door AadenAnke »

Ik meen dat jan net rond de 60 is begreep ik ooit uit een reactie van hem over ik meen atv 5. Allemaal uit mijn 63 jarige geheugen dus ook niet meer al te fris, zeg maar :cheers: :cheers: :oops:

Gr. Aad
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Het Coronavirus



Bericht door seth_space »

Mogelijk is het een reactie op een eerdere opmerking ergens in dit topic. Maar zo "los" onbegrijpelijk.
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 14:33, 1 keer totaal gewijzigd.
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Het Coronavirus



Bericht door AadenAnke »

Wel jan dat eigenlijk best wel hoor! Zeker als er geen bewindslieden rondlopen die een stevige graai in de abp kas doen :bang: :bang: :bang: het hier op een forum ff voorrekenen is lastig! Het feit dat er door mensen met geen of weinig verstand van zaken van alles geroepen wordt draagt helaas niet bij tot een groot draagvlak. Maar vele politici en zeker in Europa kijken al jaren naar onze spaarpotten en zouden wat graag daar mooi weer mee spelen. Dat is eigenlijk het probleem. Ook economen en het bedrijfsleven in Nederland vinden het eigenlijk zonden dat wij dat geld sparen en niet gewoon uitgeven aan hun handel. Niks mis met onze pensioenen hoor. De kreet van dekkingsgraad e.d. Is niet echt relevant als je alleen met een rente stand mag rekenen die kunstmatig laag gehouden wordt om geld voor bedrijven en landen goedkoop te maken. De rendementen van de verschillende pensioenfondsen ligt gemiddeld zo rond de 7a 8% als je dan mag rekenen met een 1.25% reken je jezelf arm.

Gr. Aad
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 14:32, 1 keer totaal gewijzigd.
Camper_01

Re: Het Coronavirus



Bericht door Camper_01 »

"Nee ik wens Rutte wijsheid waarbij je nu al weet dat het commentaar achteraf van links of rechts en zo nodig van voor en achter komt.
Ik heb Rutte gezien zijn verleden nooit zien zitten. Politiek gezien dan. Maar NU speciaal NU heb ik respect hoe hij zich door de zeer moeilijke omstandigheden heen werkt. Ik zou niet willen ruilen op dit moment. Dat hij een deel zelf heeft veroorzaakt door de grote bezuinigingen is om later over te oordelen als we gaan stemmen. Niet nu en niet hier dus"


+1
Gebruikersavatar
bently
Berichten: 2437
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 10:52
Locatie: Wijlre

Re: Het Coronavirus



Bericht door bently »

Helemaal mee eens ! :thumbup:
Groeten, Henk Geurts

Hymer Tramp 654 SL - Fiat Ducato 250 - 2.3 Multijet - 157 pk - 2008

http://mooimooimoi.blogspot.nl/

http://mooimoimooi.blogspot.nl/
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

+1
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Hefdakbus
Berichten: 62
Lid geworden op: wo 19 apr 2017, 0:16

Re: Het Coronavirus



Bericht door Hefdakbus »

henk en lila schreef:
zo 19 apr 2020, 9:58
Intussen: De coronamaatregelen moeten voor jongeren na 28 april worden versoepeld. Dat zegt de voorzitter van het Veiligheidsberaad, Hubert Bruls, in WNL Op Zaterdag op NPO Radio 1. "Voor jongeren wordt het met de dag moeilijker om zich aan de regels te houden. Dat pleit ervoor om voor de jongeren wel de eerste stapjes te doen. Daar hoort onderwijs ook bij."
Bron: https://www.nporadio1.nl/homepage/23172 ... a-28-april
Dus omdat die jongeren, die nu al drie breed over het trottoir lopen zonder mij te helpen de 1,5 m in acht te nemen als ik naar de winkel moet, geen discipline hebben, moeten we ze maar loslaten?
Draai het eens om: iedereen onder de 60 moet nog 4 weken verplicht binnen blijven zodat de ouderen veilig naar buiten kunnen.
Soms droom je van Spaanse handhaving maar nee, dat zit er hier niet in: https://nos.nl/artikel/2330816-politieo ... enten.html
Wat heeft u tegen jongeren? Daarbij word iedereen die 1.5meter langzamerhand te veel. Zeker de ouderen, en dan heb ik het nog niet gehad over de eenzame ouderen in verpleeghuizen die hun (klein)kinderen niet meer kunnen zien.

Wie zegt trouwens wie moet uitwijken? En dan heb ik het dus over situaties zoals op het troittoir, en in de supermarkt. Soms is de 1.5m gewoon niet te doen.

Daarbij vind ik het erg vreemd om neer geknuppeld te worden voor de meest normale menselijke gedragingen. Dus a.u.b nee niet zoals in Spanje.
robbreedveld
Berichten: 728
Lid geworden op: za 25 jul 2009, 22:32
Locatie: Westerlo (B)

Re: Het Coronavirus



Bericht door robbreedveld »

Kreeg als Nederlander een prettig telefoontje van de Gemeente Westerlo ( B )
Vroegen aan mij als 80-jarige , a.s. zaterdag 25-04-2020 hoe het met mij ging
en dit met het coronavirusen en of ik problemen had.
Zoja , wilden ze mij met alle plezier helpen.
Hartverwarmend .

Rob
Plaats reactie