Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1793
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Het Coronavirus



Bericht door doov »

Ik pak bier en chips en ga pas naar bed zodra jullie klaar zijn met de discussie. Heerlijk dit.
Zo nodig ga ik ff naar de nachtwinkel.

Succes!
Gebruikersavatar
Zadowolony
Berichten: 1926
Lid geworden op: ma 23 okt 2017, 16:14

Re: Het Coronavirus



Bericht door Zadowolony »

Denk je aan je BMI
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: Het Coronavirus



Bericht door bupozaanstad »

De een gaat op de fiets naar de supermarkt, de andere met de auto en ik met de camper. Heb geen fiets of auto ;-)
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Het Coronavirus



Bericht door KTManiac »

doov schreef:
vr 03 apr 2020, 21:48
Ik pak bier en chips en ga pas naar bed zodra jullie klaar zijn met de discussie. Heerlijk dit.
Zo nodig ga ik ff naar de nachtwinkel.

Succes!
Begint idd knap vermakelijk te worden. :lol3:
Of toch meelijwekkend, ben d'r nog niet helemaal uit....
Laatst gewijzigd door KTManiac op vr 03 apr 2020, 22:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Bob Diesel »

Duurde ff voor dat de humor er door heen komt
lig al dagen in een deuk ,heerlijk ,
neem er nog 1 :cheers: :cheers: :cheers:

Voor de een vergaat de wereld ,
de ander denkt :idea: het zal wel :cheers:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Het Coronavirus



Bericht door seth_space »

En Bob, bij welke groep mogen we jou indelen?
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31863
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Bob Diesel »

Ben geen groeps mens :wink:
en pas niet in een hokje 😱🙊😇
maar een knupeltje in het hok :thumbup:
Laatst gewijzigd door Bob Diesel op vr 03 apr 2020, 22:10, 1 keer totaal gewijzigd.
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8596
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: Het Coronavirus



Bericht door seth_space »

Je verzint zelf een tweedeling.. dus je zult blijkbaar horen bij een van de twee. Of zijn er toch nog meer smaken? :bow:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

Toch nog even uitleggen: het is niet zo dat iemand hier zijn eigen mening probeert op te dringen aan een ander. Genomen maatregelen worden slechts herhaald. Die zijn duidelijk en gelden voor iedereen. De meeste mensen blijken er ook prima mee om te gaan. Onderstaand kaartje komt uit een artikel in het AD

Schermafbeelding 2020-04-03 om 22.43.20.png
Schermafbeelding 2020-04-03 om 22.43.20.png (91.84 KiB) 161 keer bekeken
Afbeelding
Camperaapje
Berichten: 846
Lid geworden op: zo 12 aug 2012, 23:35
Locatie: Achterhoek

Re: Het Coronavirus



Bericht door Camperaapje »

tonic schreef:
vr 03 apr 2020, 21:10
Voor alle thuisblijvers die andere mensen veroordelen die ergens naar een RUSTIG plekje gaan. En gebruik maken van de vrijheden die de beleidsmakers bieden.

De komende tijd dus ook niet naar de bouwmarkt of tuincentra gaan. Allemaal onnodige verplaatsingen. En u weet het u mag alleen de deur uit voor belangrijke zaken.
Ook niet stiekem spullen bestellen op internet die makkelijk kunnen wachten tot na deze crisis. U zorgt voor niet relevante verplaatsingen en brengt andere mensen in gevaar.
Hèhè....eindelijk een verstandige opmerking.
Mensen laat elkaar heel en vertrouw op ieders gezonde verstand...maar dan ook écht!
Rutte doet dat ook...een beroep op eigen verantwoordelijkheid.
Degene die dat niet echt toepast? dat worden dan de vrijwillige toekomstige coronapatiënten in de hectische situatie? samen met degene waar zij mee in contact komen. Ik weet niet of je dat moet willen....
Ik hoor bij geen van beiden....U?
We kunnen het niet afdwingen...geestelijk gezondheid gaat ook door....we zijn niet allemaal hetzelfde...sommigen worden letterlijk gék van de muren om hun heen...
Nou ja, wat ik wil zeggen: does lief
Ontario
Berichten: 229
Lid geworden op: vr 05 jun 2009, 10:32
Locatie: Veluwe

Re: Het Coronavirus



Bericht door Ontario »

Dafluc schreef:
vr 03 apr 2020, 22:45
Toch nog even uitleggen: het is niet zo dat iemand hier zijn eigen mening probeert op te dringen aan een ander. Genomen maatregelen worden slechts herhaald. Die zijn duidelijk en gelden voor iedereen. De meeste mensen blijken er ook prima mee om te gaan. Onderstaand kaartje komt uit een artikel in het AD
Stond er ook een verklaring bij waarom de Groningers nou juist meer op pad gingen?

Henk
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

Nee, het kaartje werd verder niet verklaard.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27413
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Het Coronavirus



Bericht door Marco Polo »

Nauwelijks Corona en met de bevolkingsdichtheid daar kan een blind paard nog geen Corona overbrengen :P :D
Gebruikersavatar
Karelkaywa
Berichten: 1118
Lid geworden op: za 15 nov 2014, 13:46
Locatie: Castricum

Re: Het Coronavirus



Bericht door Karelkaywa »

Even een reactie op de 1,5 meter. Mijn gedachte is dat de meeste mensen zich hieraan willen houden. Echter, niet iedereen weet hoelang 1,5 meter is. Hoe ik dit weet? Wij zijn 2 van die stoute mensen die ieder dag een frisse neus gaan halen. Dat doen we in de buurt. Dan rijst onmiddellijk de vraag 'Wat is in de buurt'? Is dat 100 meter rond je huis of 5 km of 10 km enz. Wij kiezen ervoor om met de fiets naar de duinen te rijden. Dat is afhankelijk van welke duin-ingang we pakken tussen de 2 en 5 km. We zetten onze fietsen daar neer en maken een wandeling van 6 á 8 km. We volgen zo min mogelijk de uitgezette wandelingen om kontakt met andere wandelaars zoveel mogelijk te vermijden. In BaseCamp stippel ik een wandeling uit die ik overzet op mijn Garmin etrex touch 35. Ondanks deze methode komen we toch regelmatig tegenliggers/wandelaars tegen. Wij lopen met z'n tweeën en gaan dan achter elkaar aan de kant van het pad lopen. Helaas doet niet iedereen dat. Regelmatig blijven de tegenliggers/wandelaars naast elkaar lopen en het liefst nog midden op het pad. Soms steek ik mijn arm uit en zie dan verbaasde blikken in de ogen van mijn tegenliggers/wandelaars. 1,5 Meter is ongeveer 2 armlengten en ik steek er slechts één uit! Vandaar mijn conclusie dat heel veel mensen niet weten hoelang 1,5 meter is :bang: . Overigens gaat dit ook op voor fietsers. Rustig met z'n tweeën naast elkaar blijven fietsen. Dat doe ik dan ook, het recht van de sterkste geldt :-B . Meestal verlies ik.
Groeten van Karel
(Kaywa was de naam van mijn laatste Duitse Herder)
Plaats reactie