Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31965
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Bob Diesel »

Wij ook

Echter de uitspraak /vraag in het programma door deze zg presentatrice
was gewoon Dom,,
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5671
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Het Coronavirus



Bericht door Camperic »

Cee Pee schreef:
vr 03 apr 2020, 12:12
Ik hou me ook gewoon aan de regels maar ga me niet ook nog allerlei extra zelfverzonnen beperkingen opleggen.
Idem :thumbup:
Camperic schreef:
wo 01 apr 2020, 21:16
Going schreef:
wo 01 apr 2020, 20:54
Nu lees ik hier forum leden die de nieuwe donderstenen zijn en zich liever niet als lamstralen aan de (tijdelijke) regels willen houden.
Ik weet niet of je daarmee ook mij bedoelt, maar dat ik het niet zwart/wit zie wil in ieder geval niet zeggen dat ik me niet aan de regels zou houden.
:wink:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Will
Berichten: 3552
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Het Coronavirus



Bericht door Will »

Zo’n enorm land als bron van epidemieën en pandemieën terwijl ze gelijk ook de sleutels voor herstel in handen hebben.
Ze beheersen blijkbaar de medicijnmarkt maar hebben ook over de hele wereld al langere tijd ervoor gezorgd dat ze hun grondstoffen veilig hebben gesteld.
Ze hebben de wereld nodig als afzetmarkt maar zij kunnen straks in de wederopbouw de prijs gaan bepalen en de voorwaarden.
Als wij de Ali Expressen blijven sponseren met cameraatjes, ledlampjes enz., dan helpen we ze nog veel meer aan de macht.
Alleen nu valt het op en als er weer een normaal leven mogelijk is dan is alles weer peace en vergeten en dan geldt alleen de portemonnee nog.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
hathi
Berichten: 13420
Lid geworden op: di 07 dec 2010, 14:53
Locatie: ASTEN

Re: Het Coronavirus



Bericht door hathi »

Bob Diesel schreef:
vr 03 apr 2020, 12:45
Wij ook

Echter de uitspraak /vraag in het programma door deze zg presentatrice
was gewoon Dom,,
Heb je dan ooit een slimme gezien op SBS 6 Bob,? ,en laten we het dan maar niet hebben over de onderwerpen en roddel,het gaat enkel om de 10 minuten durende reclame,en bij gebrek ,over eigen programma’s,en dan Tig keer op een avond,het lijkt wel een hersenspoeling of indoctrinatie,door de Mol,vlug uit zetten!
Hans
Gebruikersavatar
Bob Diesel
Berichten: 31965
Lid geworden op: do 15 sep 2005, 16:31
Locatie: limbabwe
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door Bob Diesel »

Was donderdag, nog minder op de tv
als alle andere dagen :wink:
Groetje's
Bob
Afbeelding

Reisverslagen ed
https://freubels-van-elly.jouwweb.nl

Today ,is Yesterday,s .Tomorrow
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8462
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Het Coronavirus



Bericht door EasyBee »

Will schreef:
vr 03 apr 2020, 13:25
Zo’n enorm land als bron van epidemieën en pandemieën terwijl ze gelijk ook de sleutels voor herstel in handen hebben.
Ze beheersen blijkbaar de medicijnmarkt maar hebben ook over de hele wereld al langere tijd ervoor gezorgd dat ze hun grondstoffen veilig hebben gesteld.
Ze hebben de wereld nodig als afzetmarkt maar zij kunnen straks in de wederopbouw de prijs gaan bepalen en de voorwaarden.
Als wij de Ali Expressen blijven sponseren met cameraatjes, ledlampjes enz., dan helpen we ze nog veel meer aan de macht.
Alleen nu valt het op en als er weer een normaal leven mogelijk is dan is alles weer peace en vergeten en dan geldt alleen de portemonnee nog.

Mvrgr.Wil
Klopt helaas wel. Alles moest/moet zo goedkoop mogelijk, dus uit China en India. Krijg je nu de rekening voor gepresenteerd.
Straks al alles voorbij is gaan we gewoon verder waar we gebleven waren.
Inclusief onze helden van nu in de zorg en verpleging en brandweer en politie weer gewoon de huid volschelden en op hun gezicht slaan.
Diep respect voor die mensen en dat rotsalaris zou op zijn plaats zijn en moeten blijven.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: Het Coronavirus



Bericht door javanes »

EasyBee schreef:
vr 03 apr 2020, 14:46
Klopt helaas wel. Alles moest/moet zo goedkoop mogelijk, dus uit China en India. Krijg je nu de rekening voor gepresenteerd.
Leg eens uit a.ub. want dit snap ik niet.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Marcel174
Berichten: 664
Lid geworden op: vr 15 jun 2012, 15:58
Locatie: Apeldoorn

Re: Het Coronavirus



Bericht door Marcel174 »

Cee Pee schreef:
vr 03 apr 2020, 12:00
https://www.rijksoverheid.nl/onderwerpe ... -nederland
Wat wordt er bedoeld met thuisblijven? Wat mag ik nog wel?
Blijf zoveel mogelijk thuis. Dit betekent helaas ook: thuisblijven gedurende het paasweekend.
ontvang zo min mogelijk bezoek (maximaal 3 bezoekers)
houd dan 1,5 meter afstand tot elkaar

Dus het wordt wel afgeraden maar is niet verboden.
Dit is nu het dubbele er van. Je moet thuis blijven maar campings hoeven niet dicht.
Wij hebben over 2 weken vakantie. Wel of niet weg? Als is het maar een paar dagen.
Mits ik de regels van RIVM in acht houd wat is dan het verschil als ik even hier een rondje ga fietsen of in bijvoorbeeld Drenthe?
Vind het wel een lastig dilemma..
Will
Berichten: 3552
Lid geworden op: do 30 sep 2004, 22:10

Re: Het Coronavirus



Bericht door Will »

Afgezien van je eigen gezond verstand dat je gewoon thuis hoort te blijven zou ik met Pasen alles in een lockdown gooien.
Duidelijk lijkt mij voor iedereen maar dat je zelf nog aan een paar dagen zit te denken dat snap ik dan weer niet.

Mvrgr.Wil
Als je ouder wordt dan ga je steeds meer op jezelf lijken.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Het Coronavirus



Bericht door Cee Pee »

Zoals altijd weten de mensen die het niet voor het zeggen hebben het weer beter.

Hoe zou het toch komen dat de beste stuurlui nooit aan het roer staan maar altijd aan de wal.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51287
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Het Coronavirus



Bericht door Kroppie »

ws bang voor water.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
tonic
Berichten: 2452
Lid geworden op: do 18 jul 2019, 22:49

Re: Het Coronavirus



Bericht door tonic »

Alle regels zijn erop gemaakt om concentraties van mensen te voorkomen. Zolang er concentraties voorkomen worden kan er best wel wat.
Daarom heet het een intelligente lock-down. Fiets ik bijna alleen in Drenthe dan kan dat. Komen er meer mensen naar die zelfde plek dan moet jezelf een intelligente beslissing nemen. Sommige mensen die lezen de regels wat anders en maken er zelf een complete lock-down van en gaan alleen naar buiten voor de boodschappen.
Gebruikersavatar
KTManiac
Berichten: 3210
Lid geworden op: do 19 jul 2012, 16:04
Locatie: Made

Re: Het Coronavirus



Bericht door KTManiac »

Inderdaad, volledig mee eens.
Deze week 2x alleen wezen mountainbiken in de bossen hier in de buurt en vrijwel niemand tegengekomen, en al helemaal niemand binnen een straal van 50 meter. (doordeweekse ochtend) Niks aan de hand dus. :thumbup:
Dit weekend zal het daar waarschijnlijk drukker zijn dus blijf ik er weg.
janmetdoka
Berichten: 3735
Lid geworden op: zo 13 feb 2011, 11:45

Re: Het Coronavirus



Bericht door janmetdoka »

Afbeelding
Laatst gewijzigd door janmetdoka op di 31 okt 2023, 13:45, 1 keer totaal gewijzigd.
Plaats reactie