Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gorfel

Re: Het Coronavirus



Bericht door Gorfel »

Marco Polo schreef:
wo 01 apr 2020, 8:05

Onder experts is schijnbaar nog steeds discussie of mensen zonder symptomen het virus kunnen verspreiden.
Discussie moet je alleen maar toejuichen.
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

.De psychiatrie is er misschien wel blij mee ;-)
Scheelt weer een hoop klanten in crisis.
Marco, wiet wordt door veel psychiatrische patiënten als zelfmedicatie gebruikt om hallucinaties te onderdrukken, als je dat bedoelt ben ik het met je eens :P

Waar ik het ook eens een keer mee eens was , was de manier waarop met name Rutte het volk toesprak, hij toonde zich een goed leider.
Ik krijg het moeilijk uit mijn strot, maar het schijnt dat het overgrote merendeel van Nederland er net zo over denkt. Dat dan de VVD daar in de peilingen garen bij spint zegt dan ook weer wat.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
jurgenc
Berichten: 1866
Lid geworden op: di 01 jan 2013, 20:59
Locatie: Limburg, België

Re: Het Coronavirus



Bericht door jurgenc »

Marco Polo schreef:
wo 01 apr 2020, 8:05
https://www.thestar.com.my/business/bus ... irus-cases

Vanaf vandaag rapporteert China ook de asymptomatische Corona besmettingen.
Dat zijn mensen die geen symptomen vertonen - en dus niet standaard getest worden - maar toch positief getest zijn op het virus.
Tot nu toe was deze info geheim en een Chinese krant meldt dat ze uit onofficiële bron de informatie hebben dat het in China tot nu toe om ongeveer 40.000 gevallen gaat.
De informatie wordt nu toch publiek gedeeld omdat er onder de bevolking de angst heerst dat dit - door het versoepelen van de reisrestricties - tot een nieuwe virus golf gaat leiden.
Onder experts is schijnbaar nog steeds discussie of mensen zonder symptomen het virus kunnen verspreiden.
Ik denk dat vorige week al meerdere keren is gemeld dat je al besmettelijk bent enkele dagen vooraleer je symptomen vertoont en je zelfs het meest besmettelijk bent ongeveer een halve dag voor de symptomen zich manifesteren.
Een Brussels ziekenhuis testte vorige week systematisch alle patiënten die zich aanmeldden voor niet-Corona gerelateerde zaken (breuken, beroerte, blindedarmontsteking...). 8% testte positief ondanks het feit dat ze geen symptomen hadden.
Vandaar nog altijd het belang van “handen wassen”, “blijf in uw kot”, hoest in een zakdoek of minstens in uw elleboog ...
H20
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

thole schreef:
wo 01 apr 2020, 9:52
Waar ik het ook eens een keer mee eens was , was de manier waarop met name Rutte het volk toesprak, hij toonde zich een goed leider.
Ik krijg het moeilijk uit mijn strot, maar het schijnt dat het overgrote merendeel van Nederland er net zo over denkt. Dat dan de VVD daar in de peilingen garen bij spint zegt dan ook weer wat.
Hoezo: ik krijg het moeilijk uit mijn strot. De regering doet z'n uiterste best in een hele moeilijke periode en er wordt veel van hen gevraagd.
Je zult er maar moeten staan en proberen er het beste van te maken voor het hele volk. Partijpolitiek wordt overboord gegooid en zelfs een minister van een andere partij is benoemd om de crisis mee te helpen bestrijden. En dan kan iemand het moeilijk uit z'n strot krijgen dat de premier zich een goede leider toont? :crazy:

Mogelijk heeft iemand die zoiets schrijft zich bewezen als een zeer goede leider en politicus die veel voor ons land heeft betekent en alom door iedereen wordt geprezen!
In dat geval neem ik mijn woorden terug en bied ik mijn oprechte excuses aan!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18105
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: Het Coronavirus



Bericht door Cee Pee »

VVD is niet helemaal de politieke kleur van Thole :wink: vandaar die opmerking dat hij het moeilijk uit zijn strot kan persen.
Maar hij zegt het wel.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Het Coronavirus



Bericht door Zwerfsteen »

Het is toch prachtig dat Thole er openlijk voor uit komt dat hij het optreden van de premier waardeert!! :D
Groet,
Leny en Pieter
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Ah, onze intrigant meent weer eens iemand die in zijn ogen vriend van Hugo is , een veeg uit de pan te moeten geven, langs zijn discutabele morele maatstaf te moeten leggen.
.Waar ik het ook eens een keer mee eens was , was de manier waarop met name Rutte het volk toesprak, hij toonde zich een goed leider.
Als je niet begrijpt dat ik Rutte hiermee een compliment geef en dat voor mij uitzonderlijk is, dan plaats je alleen maar weer eens een zeer vervelende opmerking om jezelf weer voor de zoveelste keer geestelijk te bevredigen.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

Ik heb niet gelezen dat hij het optreden van de premier waardeert hoor!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Zwerfsteen
Berichten: 11129
Lid geworden op: za 17 jun 2006, 16:39
Locatie: gemeente Albrandswaard

Re: Het Coronavirus



Bericht door Zwerfsteen »

Misschien nog eens lezen?
Groet,
Leny en Pieter
Premiumliner
Berichten: 1093
Lid geworden op: za 12 aug 2017, 19:58

Re: Het Coronavirus



Bericht door Premiumliner »

Wat een stomme opmerking "geestelijk bevredigen" zegt veel over uzelf trouwens!
Ik zal het hierbij maar laten, want er zijn belangrijker zaken dan op uw opmerkingen te reageren!
Toch nog even een aanvulling: dat ik een " intrigant word genoemd omdat ik reageer op een schrijven omdat ik mij daarover opwind? :eh:
Dat bovendien nog gemeld word dat ik dit zou doen omdat u in mijn ogen een vriend zou zijn van Hugo? Te bespottelijk voor woorden eigenlijk!
wellicht is mijn morele maatstaf discutabel in uw ogen, die van u is dat zeker wat mij betreft!
Eigenaren van dwerghondjes zijn mede schuldig aan de gezondheidsproblemen van deze beestjes zoals constante hoofdpijn en ademhalingsproblemen.
Gebruikersavatar
Dafluc
Moderator
Berichten: 80323
Lid geworden op: zo 27 nov 2005, 23:00
Locatie: Maastricht

Re: Het Coronavirus



Bericht door Dafluc »

Precies wat ik wilde voorstellen. Iemand geeft Rutte en de zijnen een compliment. Kwestie van lezen. En zegt daar bij dat dat niet zo zijn gewoonte is (want andere politieke kleur). Heel begrijpelijk allemaal. Zo heb ik zelf ook helemaal niks met de VVD. Maar ook ik ben van mening dat ze het goed aanpakken zo. Dus inderdaad, stoppen met onnodig geneuzel.
Afbeelding
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

.Waar ik het ook eens een keer mee eens was , was de manier waarop met name Rutte het volk toesprak, hij toonde zich een goed leider.
Tja als je het niet gelezen hebt , het staat er wel degelijk, ik zeg het zelfs voor de 3e keer. :lol: en ook gemeend.

Ik heb niet gelezen dat hij het optreden van de premier waardeert hoor!
Ja, dan is het interessant voer voor psychologen.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45172
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door thole »

Oei gelijktijdige plaatsing Luc, ik zal er niet verder op reageren.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Gebruikersavatar
Face
Berichten: 1920
Lid geworden op: di 27 jul 2004, 18:24

Re: Het Coronavirus



Bericht door Face »

Ik hoor dat er vele campings en bungalowparken toch zijn gesloten begrijpelijk natuurlijk met dit virus.Hoe staat het eigenlijk met de camperplaatsen in Nederland?Lees op internet dat de meningen hierover verdeeld zijn,en wordt geschreven "of je nu thuis zit of in je camper dat is hetzelde". Persoonlijk gaan wij niet weg.
Plaats reactie