Het Coronavirus

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Jan en Simonne
Berichten: 18588
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 9:05
Locatie: Provincie Groningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Jan en Simonne »

Je vraagt je af, wat er voor nodig is, om het te laten doordringen.
Dit filmpje misschien?

https://youtu.be/_J60fQr0GWo
Slava Ukraini

Nooit meer een Hymer!


De kunst van het niks doen is moeilijk om te leren.
Maar als je het eenmaal goed kan, heb je het er de gehele dag druk mee.
Gebruikersavatar
pepon
Berichten: 2418
Lid geworden op: vr 19 aug 2011, 15:35
Locatie: Hollandscheveld, Drenthe.
Contacteer:

Re: Het Coronavirus



Bericht door pepon »

Dit kaartje zegt ook veel.
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-v ... r-gemeente

Maar dan zeggen ze waarschijnlijk "ooohhhh, maar waar ik woon is het nog wit, dus nul". :bang:

Groet, Ron.
Global Moderator Renaultforum
https://www.renaultforum.nl/forum/

Bürstner Travel Van T571 Bjr. 2009 op Fiat Ducato 3.0 MultiJet 160 Pk ComfortMatic
Voor meer, kijk hier.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Het Coronavirus



Bericht door Marco Polo »

Nog een rampscenario:
Je zal als Fransoos in een Duits ziekenhuis terecht komen :D

https://www.thestar.com.my/news/world/2 ... ern-france

De Duitsers ontlasten de ziekenhuizen in Mulhouse door 10 ICU patiënten te nemen.
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8371
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Het Coronavirus



Bericht door EasyBee »

Voor zover die patiënten nog iets kunnen zeggen of horen, ze komen uit de Elsas.
Die verstaan en spreken ook echt wel Duits.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Re: Het Coronavirus



Bericht door Marco Polo »

Gaat om het principe ;-)
AadenAnke
Berichten: 13177
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Het Coronavirus



Bericht door AadenAnke »

Ik zag net beelden van Zandvoort vanmiddag! Werkelijk honderden schouder aan schouder. Ouders met kinderen, jongeren en jong bejaarden zeg maar 60 tot 70 jarige onze leeftijd zeg maar.

Gr. Aad
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5611
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Het Coronavirus



Bericht door Camperic »

pepon schreef:
za 21 mar 2020, 19:18
Dit kaartje zegt ook veel.
https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-v ... r-gemeente

Maar dan zeggen ze waarschijnlijk "ooohhhh, maar waar ik woon is het nog wit, dus nul". :bang:
Andersom ook hoor. “Waar ik woon is het donkerrood, dus daar zijn veel besmettingen”, terwijl daar het regionale ziekenhuis staat :bang:
Kaartje dus wel juist interpreteren :wink:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8371
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Het Coronavirus



Bericht door EasyBee »

Hier heb je de actuele wereldkaart. Site laad langzaam omdat alle actuele gegevens worden opgehaald.
https://coronavirus.jhu.edu/map.html
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
dieseltje+
Berichten: 2809
Lid geworden op: zo 22 jan 2017, 22:02
Locatie: Noordoostpolder

Re: Het Coronavirus



Bericht door dieseltje+ »

https://www.rivm.nl/coronavirus-kaart-v ... r-gemeente

Beetje vreemde manier van aantallen weergeven.
Sta je met de muis op b.v. de NOP, verschijnt het getal 6.4. (per 100.000) omgerekend is dat in totaal 3 ja! Komt net iets anders over.



https://localfocus2.appspot.com/5e68e7405456b
NOP 3 geteste besmettingen.
Hier wordt met liefde DIESEL verbrand.
Vaak ben je te bang.
Groet,
Karel
jepebe
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Het Coronavirus



Bericht door jepebe »

Dafluc schreef:
za 21 mar 2020, 18:25
Geen moeite mee. Het gaat hier meer over pubers en oudere jeugd. Die hangen massaal bij elkaar. Die vormen voor anderen een risico. Dat dringt helaas niet door. Ook niet tot de ouders.
Op school hadden ze nog dichter op elkaar gezeten.
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Gebruikersavatar
Marco Polo
Berichten: 27412
Lid geworden op: za 16 jun 2012, 22:30
Locatie: Wageningen

Het Coronavirus



Bericht door Marco Polo »

Onder elkaar.
Waarbij het idee is dat zij er minder last van hebben - of kreukherstellender zijn - dan oude en gebrekkige mensen.
Waar ze nu wel meer mee in contact zouden kunnen komen.
Als de oude en gebrekkige mensen dus een beetje uit de buurt blijven van groepjes jongeren is er voor de doelgroep nog geen man of vrouw overboord.

Vader van mijn buurman verveelt zich blijkbaar nu al en komt elke dag op bezoek.
Kleinkinderen in tienerleeftijd thuis die ook niet constant opgesloten zitten denk ik.
Als hij zelf netjes thuis zou blijven is het risico voor hem ook een stuk lager.
pwhooftman
Berichten: 1808
Lid geworden op: zo 10 mei 2015, 23:26

Re: Het Coronavirus



Bericht door pwhooftman »

AadenAnke schreef:
za 21 mar 2020, 20:03
Ik zag net beelden van Zandvoort vanmiddag! Werkelijk honderden schouder aan schouder. Ouders met kinderen, jongeren en jong bejaarden zeg maar 60 tot 70 jarige onze leeftijd zeg maar.

Gr. Aad
Ik ben een beetje verbaasd over de algemene kritiek in de media op het naar het strand gaan. Ik ben vanmiddag met mijn dochter en hond naar het strand bij Monster geweest. De enige waar ik op minder dan 1,5 meter afstand ben geweest is mijn dochter en hond, net zoals thuis dus. Ik heb één groepje jonge meiden gezien die vrij dicht bij elkaar stonden. Verder alleen maar stellen en families die in de thuissituatie dus ook dicht bij elkaar zitten. Misschien in het voorbijgaan een paar keer 'kort' langs anderen gelopen, misschien net iets minder dan 1,5 meter. Dus zeker niet schouder aan schouder op de boulevard.

Bovenstaande wordt toch niet afgeraden?
jepebe
Berichten: 1447
Lid geworden op: di 02 jan 2007, 11:35
Locatie: Delft

Re: Het Coronavirus



Bericht door jepebe »

Dat lijkt mij ook niet. Vanmiddag liep iedereen bij ons keurig met n boogje om elkaar. Kennelijk op andere plekken niet
Per camper geweest in Duitsland, Belgie, Luxemburg, Engeland, Frankrijk, Zwitserland, Oostenrijk, Denemarken, Zweden, Polen, Tsjechie, Slowakije, Hongarije, Roemenie, Litouwen, Letland, Italie, Estland, Spanje, Portugal

Een alkoof!!! Je gaat toch niet in een integraal aquarium op wielen zitten?
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: Het Coronavirus



Bericht door hwendt »

I
pwhoofdman schreef..
Ik ben een beetje verbaasd over de algemene kritiek in de media op het naar het strand gaan. Ik ben vanmiddag met mijn dochter en hond naar het strand bij Monster geweest. De enige waar ik op minder dan 1,5 meter afstand ben geweest is mijn dochter en hond, net zoals thuis dus. Ik heb één groepje jonge meiden gezien die vrij dicht bij elkaar stonden. Verder alleen maar stellen en families die in de thuissituatie dus ook dicht bij elkaar zitten. Misschien in het voorbijgaan een paar keer 'kort' langs anderen gelopen, misschien net iets minder dan 1,5 meter. Dus zeker niet schouder aan schouder op de boulevard.

Bovenstaande wordt toch niet afgeraden?


Nee je moet het zelf weten.
Je merkt pas of je gelijk heb als je langzaam aam het stikken bent omdat je longen wegrotten.
Als je hoort fluisteren "Nee geef maar op hij red het niet )
Onbegrijpelijk dat jullie gewoon gokken met je leven. das niet zo erg hoor als je zelf dan maar aan het doodgaan bent.
Maar 1 hoestbui bij de visstal en je neemt 4 mensen mee met je hoesten. Wel eens een foto gezien van de uitstoot van een hoestbui ??
Mensen die tegen het beroep van artsen, verplegend personeel hoogleraren in gaan en schijt aan de boel hebben zijn aso's.
Verpleegsters zetten hun leven in de waagschaal om mensen te redden. En jullie roepen "zo erg is het toch niet " Misselijke figuren zijn jullie..
Spanje , Italie Frankrijk China duizenden doden en dan roepen zo erg is het toch niet...
793 mensen er bij vandaag... alleen in Italie en hier roepen zo erg is het niet Moet toch kunnen ..

Hugo
Plaats reactie