Netflix omweg gezocht

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
rbisdom
Berichten: 2330
Lid geworden op: zo 25 okt 2009, 18:13
Locatie: Rotterdam

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door rbisdom »

volgens mij niet
Groetjes,

Rob

Pluk de dag, het leven is zo kort!
Knaus Traveller 685 1997 op Fiat Ducato 230

Afbeelding
Gebruikersavatar
Camperic
Berichten: 5663
Lid geworden op: zo 02 aug 2015, 10:27
Locatie: City of Mars

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door Camperic »

Odyssee schreef:
vr 06 dec 2019, 21:38
Begin dit jaar heeft mijn vrouw een serie van Netflix gedownload op haar IPad om onderweg richting Marokko te kunnen bekijken. Ging precies vier weken goed en daarna was het uit met de pret. Kennelijk een soort beveiliging.
Geert Huizing schreef:
vr 06 dec 2019, 21:49
Films of series die je van Netflix download om offline te kunnen bekijken hebben soms een beperkte houdbaarheid. Dat kan verschillen per film of serie.

Ik had een film op mijn ipad, deze had een houdbaarheid van 3 weken na download, gelukkig wel op tijd gekeken. :-B
Je moet maandelijks een keer inloggen zodat Netflix kan checken of je nog een abonnement hebt en kan daarna wat je hebt gedownload blijven bekijken :wink:
Eric

Adria Compact DL Plus 2021 160pk 9v automaat
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door NAWM »

:thumbup:
Vanavond probeer ik het.
Gebruikersavatar
frank_h
Berichten: 751
Lid geworden op: do 17 nov 2016, 21:42
Locatie: Landgraaf

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door frank_h »

Dat klopt, je moet inloggen om te kijken of je abonnement nog geldig is. Maar het kan ook zijn dat je vanuit Frankrijk ergens hebt ingelogd (wifi bijvoorbeeld) en Netflix weet dat je daar bent en er in dat land geen licentie is. De oplossing is inderdaad een VPN die Netflix laat denken dat je wel in NL bent. Zo kun je overigens ook apps downloaden die in jouw land niet in de app/play store staan.
Peter A7
Berichten: 478
Lid geworden op: zo 25 mei 2003, 0:09
Locatie: Antwerpen

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door Peter A7 »

Geert Huizing schreef:
vr 06 dec 2019, 21:49
Films of series die je van Netflix download om offline te kunnen bekijken hebben soms een beperkte houdbaarheid. Dat kan verschillen per film of serie.

Ik had een film op mijn ipad, deze had een houdbaarheid van 3 weken na download, gelukkig wel op tijd gekeken. :-B
Hier moet men zeker rekening mee houden. Downloads op Netflix hebben een beperkte gebruiksduur.

Hoe lang is het geleden sinds je die serie gedownload hebt op je iPad?
Beste groeten,

Peter :)
Gebruikersavatar
NAWM
Berichten: 1218
Lid geworden op: di 01 aug 2006, 10:59
Locatie: Hilversum

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door NAWM »

Het mysterie is wat mij betreft opgelost.

Het komt omdat wij Frankrijk zijn. Op Netflix is de serie The Missing hier níet te vinden. In Nederland wel, want hoera er komt een 3e seizoen. Hier in Frankrijk heeft Netflix dus geen bevoegdheid om de serie uit te zenden.
Voor ons pech, we moeten wachten tot we in Nederland zijn om de afloop te zien.

Allen bedankt voor het meedenken en het aandragen van oplossingen.
Het blijkt maar weer: Samen weten we alles :hug:

Bert.
solange
Berichten: 59
Lid geworden op: za 14 apr 2018, 21:19

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door solange »

Ik woon in Duitsland en kan helaas Netflix ook niet wijsmaken dat ik zogezegd in Nederland of Belgie zou zitten. Dat ging tot anderhalf jaar geleden wel met een speciaal programma. Op die manier kon ik films met Nederlandse ondertiteling kijken.
Nu kan het niet meer...Netflix 'ziet' waar je bent, ook wanneer je je ip probeert te verbergen...ik heb al vele zaken uitgeprobeerd...heeft te maken met auteursrechten.

Ik vind het in elk geval heel triest...ik ben nederlandstalig maar ben wel verplicht om naar de Duitse Netflix te kijken (sommige films en series zijn wel NL ondertiteld maar lang niet allemaal....pech dus omdat ik toevallig in een ander land woon).

groeten,
Solange
Gebruikersavatar
de toren
Berichten: 996
Lid geworden op: zo 25 feb 2007, 16:14
Locatie: Lienden

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door de toren »

Internet uit locatie uit moet geen probleem zijn ?
enschedem
Berichten: 115
Lid geworden op: zo 04 mar 2012, 22:36
Locatie: Enschede

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door enschedem »

Dit soort apps doen een locatiecheck met WiFi of GPS. Op basis daarvan weet de applicatie waar hij is.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1804
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door doov »

Netflix volgt inderdaad het land waar je kijkt.
In Duitsland ooit naar een serie gekeken en ik kreeg automatisch Duitse ondertitels.
Nooit eerder geweten dat een cocksucker daar een Schwanzenlutzer werd genoemd.
Gebruikersavatar
rollercoaster
Berichten: 1397
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 22:03
Locatie: hart van Nederland

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door rollercoaster »

Ik noemde het al eerder , ik download wat ik wil zien van netflix op mijn samsung tab , ben ik in het buitenland ( waar dan ook ) dan geeft die soms bij een serie aan dat die niet beschikbaar is , de serie geeft dan bij de downloads weer " is niet meer beschikbaar " zet ik dan wifi en gps uit kan ik ze gewoon allemaal kijken , ik doe dit al jaren en werkt van bovenin Noorwegen tot onderin Spanje.
When nothing is going right ..... go left !!
groet,
Nico.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6048
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door TestCase »

Het downloaden enz. is allemaal wel op te lossen maar vergt extra apps (VPN/Proxy en GPS faker) en dus ook veel gedoe.
Makkelijkst is inderdaad thuis downloaden en op bestemming WiFi, en evt. 3G/4G, uit te zetten (vliegtuigmodus)
Let wel op, dit kan tot 4 weken/1 maand na laatste verbinding met Netflix dit is om te checken of je abbo nog valide is. Dus tussendoor even verbinden, dan vliegtuigmodus en eerder gedownloade kijken.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Gebruikersavatar
rollercoaster
Berichten: 1397
Lid geworden op: wo 02 jan 2008, 22:03
Locatie: hart van Nederland

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door rollercoaster »

in vier weken ben ik wel een keer thuis dus geen probleem.
When nothing is going right ..... go left !!
groet,
Nico.
Gebruikersavatar
Dimi
Berichten: 281
Lid geworden op: zo 24 jun 2007, 19:18
Locatie: Het Groene Hart

Re: Netflix omweg gezocht



Bericht door Dimi »

Gedownloade films/series zijn een beperkte tijd offline te bekijken. daarna niet maar blijven wel op de device.

Oplossing: even internet en netflix starten. Dan de downloads even vrijgeven. Kost weinig data
Wij rijden in een blauwe Fiat Ducato met AmorA inbouw
Plaats reactie