Rabo Wallet

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
durisotti
Berichten: 5211
Lid geworden op: do 16 okt 2008, 1:07

Rabo Wallet



Bericht door durisotti »

Vanaf 1 september is het gebruik van de RABO wallet app gratis.
In deze app zit ook de optie contactloos betalen, je kunt de telefoon dus als bankpas gebruiken.
En dat is handig op vakantie, als je je gewone bankpas een keertje kwijtraakt, of als deze defect raakt, dan kun je nog gewoon betalen !
Gebruikersavatar
EasyBee
Berichten: 8461
Lid geworden op: vr 01 jan 2016, 18:44
Locatie: Veluwe

Re: Rabo Wallet



Bericht door EasyBee »

Doet de ABN AMRO app ook.
Hymer B694 op Ducato 230 2.5 TDI met AL-KO tandem as chassis.
Gebruikersavatar
Gino608D
Berichten: 1921
Lid geworden op: zo 27 feb 2011, 22:37
Locatie: Valkenswaard

Re: Rabo Wallet



Bericht door Gino608D »

Ik betaal meestal met mijn horloge. Die heb ik echt altijd bij.
Niesmann+Bischoff Flair 8000i
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51282
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Rabo Wallet



Bericht door Kroppie »

ik betaal met geld heb ik altijd bij me.

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
AadenAnke
Berichten: 13248
Lid geworden op: do 14 aug 2014, 17:41
Locatie: Hoekse Waard

Re: Rabo Wallet



Bericht door AadenAnke »

Ik heb mijn bankpas, creditcard en geld in mijn knip! Mijn telefoon die vergeet ik nog wel eens en kan hem vaak niet vinden en laat hem ook nog weleens ergens slingeren! Dus zo iets als er ff langshalen en je hebt betaald, nee. Ik ben bang dat ik veel voor anderen ga betalen :bang: :bang:

Gr. Aad
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Rabo Wallet



Bericht door MonRoe »

Gebruik ik al een tijdje met de ING app. Werkt perfect met je vingerafdruk, zelfs bij bedragen boven de 25 euro hoef je niet je pincode in te voeren, je vingerafdruk is genoeg.

@Gino, wat heb jij voor een horloge, ik zit er ook naar te kijken, twijfel tussen garmin of fitbit.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
thole
Berichten: 45224
Lid geworden op: wo 17 jan 2007, 13:11
Locatie: de Achterhoek
Contacteer:

Re: Rabo Wallet



Bericht door thole »

Dus zo iets als er ff langshalen en je hebt betaald, nee. Ik ben bang dat ik veel voor anderen ga betalen
Daar hoef je niet bang voor te zijn Aad.
We hebben nu een paar maanden Apple pay van de ING betaald.
Zoals Monique al zegt, het werkt met je vingerafdruk.
Zo betaald in Frankrijk, Spanje en Portugal, 1x werkte het niet en heb toen weer met de bankpas betaald.
Groeten, Thole

Van een saai en eentonig leven, gaat zelfs een schimmel dood.

http://camperreizen-thole-everdien.jouwweb.nl/
Marianjacques
Berichten: 666
Lid geworden op: vr 07 jul 2017, 22:22
Locatie: Gouda

Re: Rabo Wallet



Bericht door Marianjacques »

Werkt dat elektronisch betalen ook langs de Moezel?
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek

Re: Rabo Wallet



Bericht door bertt »

Monique,
Vraagt ie automatisch om je vingerafdruk? Ik gebruik die nu om de app te openen.

Bert
http://maaikebertwinter2012.blogspot.nl/

Bert is helaas op 26 oktober 2023 overleden.
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: Rabo Wallet



Bericht door veetee »

Ik gebruik als sinds het kan ApplePay (vingerafdruk) op de iPhone. Werkt overal waar je draadloos kan betalen, erg handig. Voor nood wel het pasje en wat briefgeld in het telefoonhoesje. Telefoon heb ik sowieso altijd op zak, de knip dus niet meer. Op de telefoon ook een app met een hele zwik andere digitale pasjes. Handig, maar één ding nodig.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Rabo Wallet



Bericht door MonRoe »

bertt schreef:
za 02 nov 2019, 9:15
Monique,
Vraagt ie automatisch om je vingerafdruk? Ik gebruik die nu om de app te openen.

Bert
Je houdt je telefoon bij het apparaat en legt je vinger of duim op de plek en de app opent automatisch en je hebt betaald. Gaat echt supersnel.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
bertt
Berichten: 8060
Lid geworden op: wo 28 mei 2003, 22:56
Locatie: Zaanstreek

Re: Rabo Wallet



Bericht door bertt »

Misschien stom, maar leg je je vinger op het betaalapparaat of op je vingersensor van je telefoon?

Bert
http://maaikebertwinter2012.blogspot.nl/

Bert is helaas op 26 oktober 2023 overleden.
Gebruikersavatar
MonRoe
Berichten: 17482
Lid geworden op: wo 14 mei 2003, 7:15
Locatie: Well (L) na 55 jaar randstad nu het rustige Noord Limburg
Contacteer:

Re: Rabo Wallet



Bericht door MonRoe »

niet stom hoor, maar op je telefoon. op dezelfde plek waarmee je nu bijv. je bank app opent of je telefoon mee aan zet.
Afbeelding

Wij waren met onze ex-campers in: Andorra - België - Denemarken - Duitsland - Frankrijk – Griekenland – Hongarije - Italië – Liechtenstein - Luxemburg – Monaco - Nederland - Oostenrijk - Polen - Portugal - Republiek San Marino – Spanje - Tsjechië
Gebruikersavatar
Kroppie
Berichten: 51282
Lid geworden op: vr 27 aug 2004, 19:41
Locatie: beemster

Re: Rabo Wallet



Bericht door Kroppie »

ik wacht tot ik met mijn horloge kan betalen en op mijn bankpas kan zien hoe laat het is.(goed beschouwd kan ik nu al zien met mijn bank pas hoe laat het is, vaak al te laat :-B :-B )

jos
jos

het enige wat nooit stuk gaat is dat wat er niet in, op, of aan zit, en telt ook niet mee voor het gewicht, kost niets, roest nooit, hoeft niet onderhouden te worden, verbruikt niets, word nooit gestolen, en heeft slechts 1 nadeel , er zit geen garantie op.

too old to worry about anything
Plaats reactie