"Wij kopen auto's"...

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Navigator »

""bonham of mecum" ?????????????
Forum verlaten.
Abri079
Berichten: 1035
Lid geworden op: vr 18 nov 2016, 21:38
Locatie: Fryslân

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Abri079 »

Google?
jansloos
Berichten: 6848
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door jansloos »

Het bedrog begint al bij de nepreclamespot.

Zij staan helemaal niet voor een garagebedrijf.
Staan voor een groen scherm. De garage wordt er later ingezet. :P

En zijn het de eigenaren verkopers?? als dat zo was, zouden ze die wel laten zien MET hun auto!
Je hebt fake nieuws. En dus ook fake reklame. (zoals vaak)
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door iSonic »

Ik snap die reacties niet. Wat had je dan verwacht? Binnen een dag weg en een top prijs? En dan leven ze van de liefde? Beetje naïef als je dat denkt.

Ken een tweetal mensen die er gebruik van hebben gemaakt omdat ze naar het buitenland zijn verhuisd. Kregen gewoon de prijs zoals die gegeven was en netjes en snel afgehandeld. En het is niet voor niks een indicatie. Als je je camper hij een bemiddelaar aanbied kost het je ook 7% van de verkoop prijs. Voor niks gaat de zon op.

En dan is het geen garage of handelaar die de auto's zelf weer verkoopt. Maakt toch geen drol uit. Als ze de auto maar kopen. Je moet zoiets wel enkel doen als je echt geen tijd of zin hebt om de auto zelf te verkopen of in te ruilen.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1790
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door doov »

Het voordeel is dat TS nu weet hoe reclame werkt.

Mooi toch.
Gebruikersavatar
Audiofiel
Berichten: 686
Lid geworden op: di 23 mar 2010, 23:01

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Audiofiel »

jansloos schreef:
wo 09 okt 2019, 20:31
fake reklame
LOL. Deze contaminatie heb ik nog niet eerder gehoord. :-B






Reclame is per definitie fake. :lol3:
An apple a day keeps the doctor away... (if your aim is good)
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door iSonic »

Ze laten op de site wel heel erg in het midden wat voor prijs je krijgt. Ze impliceren wel dat het een goede prijs is wat natuurlijk niet zo is. Mijn auto komt op 4500 euro volgens de site. Als ik op marktplaats kijk naar autos met hetzelfde bouwjaar en kilometer stand kom ik op 6500 tot 8000 euro. Nou krijg je als particulier nooit zoveel als een dealer kan vragen dus zit eerder rond de 7000. Dan zie je direct wat het ongeveer kost. En dat is veel.
Gebruikersavatar
doov
Berichten: 1790
Lid geworden op: wo 13 sep 2017, 12:09
Locatie: Rotterdam

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door doov »

Ik bied overigens ongezien € 300 voor de Saab van Huug.
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door bupozaanstad »

Ik heb ook een keer de proef op de som gedaan, mijn ex Volvo 855R was getaxeerd op 8500 euro en na invullen op hun site kwamen ze uit op 4500 euro dus we zijn eens naar Amsterdam gereden. Daar werd verteld dat de km stand met 315.000 toch wel heel erg hoog was en dat ze een grondige inspectie wilde doen a 150 euro. Hun bod naast de auto was 550 euro waar dan de 150 euro inspectie nog af zou gaan dus bleef er 400 euro over.

Ik heb de man bedankt voor de bak "slobber" want koffie kon je het niet echt noemen uit die automaat en we zijn weer vertrokken. Mijn conclusie over wijkopenautos, het zijn een stel scharrelaars waar je ver van moet wegblijven.
Bijlagen
blackie-klaar-5.jpg
blackie-klaar-5.jpg (78.37 KiB) 577 keer bekeken
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Gebruikersavatar
Grumble
Berichten: 2047
Lid geworden op: ma 16 jan 2012, 22:21
Locatie: Eibergen

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Grumble »

Ik vind dat ook zo'n IRRITANTE reclame.
barf.PNG
barf.PNG (145.42 KiB) 573 keer bekeken
jansloos
Berichten: 6848
Lid geworden op: do 10 apr 2014, 11:17
Locatie: Leiden. Mooiste stad van..........nou ja kom maar niet . Hebben geen fatsoenlijke camperplaatsen.

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door jansloos »

Ik weet niet van waaruit dat mannetje spuugt, maar? goed lijkt t me niet.
U wilt toch iets van elektra weten?

Hier een uitleg. viewtopic.php?t=8447652

Schema maken? viewtopic.php?t=8479767

Over Arde en Min viewtopic.php?t=8486258
Gebruikersavatar
hwendt
Berichten: 10495
Lid geworden op: do 27 nov 2003, 22:58
Locatie: Noord Holland

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door hwendt »

iSonic schreef:
wo 09 okt 2019, 19:05
Het is niet te mooi om waar te zijn. Als je snel van je auto af wil werkt het prima. Het kost alleen wel wat. Zo verdienen ze geld. Als zij geen brood in je auto zien krijg je niet veel. Wil je dat niet? Prima verkoop je hem toch zelf? Je kan niet en binnen een dag van je auto af zijn en een goede of zelfs redelijke prijs verwachten.

Ik denk persoonlijk dat er ook geen handel zit in een oude auto van merk wat failliet is.

Ik heb een paar jaar auto's opgehaald in Denemarken en Duitsland. Daar haalde ik wekelijks wel een Saab weg. Er wordt nog vol op gehandeld in Saabs. Alle onderdelen zijn nog ruimschoots te koop en de Saab is 1 van de snelst verkopende voertuigen op de 2e hands markt.
Sterk stabiel Kosten 15 jaar geleden niet voor niks een stuk meer dan de gemiddelde auto.. Dus het failliet zijn van Saab heeft nog bijna geen invloed..

Hugo
Gebruikersavatar
DiffRental
Berichten: 1594
Lid geworden op: wo 14 feb 2018, 17:33

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door DiffRental »

iSonic schreef:
do 10 okt 2019, 9:31
Ze laten op de site wel heel erg in het midden wat voor prijs je krijgt. Ze impliceren wel dat het een goede prijs is wat natuurlijk niet zo is. Mijn auto komt op 4500 euro volgens de site. Als ik op marktplaats kijk naar autos met hetzelfde bouwjaar en kilometer stand kom ik op 6500 tot 8000 euro. Nou krijg je als particulier nooit zoveel als een dealer kan vragen dus zit eerder rond de 7000. Dan zie je direct wat het ongeveer kost. En dat is veel.
Ik weet van een aantal mensen hier in België dat wijkopenautos.be "normale" prijzen bieden.
Kom je daar dan blijft van dat redelijke bod niets meer over en wordt er een prijs geboden die gewoon diefstal is en niets meer heeft te maken met eerlijk geld verdienen.
Groeten Peter
Gebruikersavatar
Charm
Berichten: 3452
Lid geworden op: zo 17 aug 2008, 13:49

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Charm »

Zolang mensen vrijwillig daar hun auto achterlaten en genoegen nemen met de aangereikte aalmoes, verdienen ze echt eerlijk hun geld.
    --Groeten van Mea & Egbert PE9B --

    Benimar Cocoon 463 Northautokapp 170pk automaat.
    Gesloten