"Wij kopen auto's"...

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Gebruikersavatar
javanes
Berichten: 24457
Lid geworden op: wo 25 aug 2004, 19:11
Locatie: Zeeuwsch Vlaanderen

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door javanes »

"Ik wil van mijn auto af" is ook nog een optie als je een auto kwijt wilt.
Verschil in reviews met "Wij kopen auto's" is nog al groot. :wink:

De hoofdprijs krijg je uiteraard nergens.
Groeten,
Jacques


Hymer B584 uit 1994(model '95) op een Fiat Ducato 230 met een 2.5TDI.
Afbeelding
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Cee Pee »

Zelfs geen knappe prijs.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door iSonic »

Nee maar wat verwacht je dan van zon dienst? Die moeten ook geld verdienen.
Gebruikersavatar
JoopBrekken
Berichten: 4257
Lid geworden op: wo 25 feb 2009, 12:57
Locatie: ZW Frl, zuid EU of elders.

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door JoopBrekken »

Maar niet door de boel te belazeren, door eerst een lokbod te geven, en daarna veel minder te bieden.
iSonic
Berichten: 1931
Lid geworden op: za 26 sep 2009, 11:24

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door iSonic »

Dat ben ik met je eens. Maar een 'knappe prijs' vindt ik een markt conforme prijs. En dat gaat niet gebeuren... Dus daarom vraag ik me weleens af wat voor verwachting men heeft. Bedoel die mensen handelen in auto's om geld te verdienen niet uit liefdadigheid.
Heatseeker

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Heatseeker »

Het is ook niet altijd negatief zoals ik hier lees.
Mijn auto te koop aangeboden,kreeg bod van 9500€,afspraak gemaakt,laten taxeren ,koffietje gedronken ter plaatse,na 20 min hoger bod van 10053 €.
Toch niet op ingegaan omdat ik géén vervoer had naar huis.Je krijgt ook en nadenkperiode van 5 dagen en 500km die je nog mag rijden voordat de wagen opnieuw moet getaxeerd worden.
In de namiddag nogmaals een nieuw bod ontvangen van 10587 €.
Deze keer wel de wagen achtergelaten,drie dagen later geld op de rekening.
Lage prijs gekregen hoor ik nu al zeggen,bijlange niet,ik had voor deze wagen drie jaar geleden zelf 12500€ betaald,geen slechte deal dus.
Uw wagen piekfijn onderhouden werpt dus toch blijkbaar vruchten af.
Na al dit negatieve mag er ook wel eens gezegd worden dat het soms ook anders kan.
Verder heb ik zelf géén relaties met die gasten en ken ik ook niemand die een extraatje heeft gedaan voor mij. :wink:
Gebruikersavatar
seth_space
Berichten: 8674
Lid geworden op: za 06 aug 2016, 18:40
Locatie: Brabant

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door seth_space »

Kijk dat is pas een bijzondere handelaar. Die geeft een bod van 9500 euro waar jij door getriggerd bent om langs te komen. Vervolgens krijg je een kop koffie en een hoger bod. Dat lijkt me een zaak waar we met zijn allen nar toe moeten. :bow:
Ook vroeger was niet alles zoals het vroeger was. HvV
“Wisdom is the result of experience and experience the result of bad judgement.”
tomdejong
Berichten: 984
Lid geworden op: zo 17 aug 2014, 19:27
Locatie: Doetinchem

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door tomdejong »

Te mooi om waar te zijn.
--------------
tja, ik kan het natuurlijk ook mis hebben.....
Gebruikersavatar
Cee Pee
Berichten: 18165
Lid geworden op: wo 08 mar 2006, 11:09
Locatie: Texel

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Cee Pee »

En ook weer geplaatst door iemand die net lid is geworden en, buiten even voorstellen, als eerste en enige bericht.
Met Texelse Groet,
AfbeeldingJammer genoeg nu alleen, maar wel weer op pad met de Adria Coral 680 SP op Ducato 244 Maxi 2.8 JTD.
Heatseeker

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Heatseeker »

@ceepee,ik ben terugkerend lid.
Oude camper verkocht,maar nu komt er een nieuwe.
Krijg ik nu de stempel van je als leugenaar omdat dit een van mijn eerste post is??
En te mooi om waar te zijn@tom de jong??het geld op mijn rekening getuigt wel anders.
Trouwens met dit beetje extra hebben we beslist om een nieuwe camper aan te kopen.
Als iedere nieuwkomer dergelijke welkom krijgt van jullie vind ik dat niet zo leuk.
Ik ben niet de persoon die alles over mijn prive direct te grabbel gooit.
Misschien zijn de mensen van wij kopen auto's eerlijker dan in Nederland.
Btw,het hoogtste bod kwam uit het buitenland
Heatseeker

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Heatseeker »

Btw,ik ben opnieuw lid geworden op 13 oktober,en wacht ook nog steeds op een welkomst woordje,of zijn de Belgen hier niet welkom??
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door veetee »

Bij deze, Welkom!
Maar waarom dan niet weer op het forum onder je oude inlognaam? Voor zover ik weet blijft dat gewoon bestaan.
Gebruikersavatar
bupozaanstad
Berichten: 1492
Lid geworden op: do 02 dec 2010, 20:06
Locatie: Zaanstad

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door bupozaanstad »

Heatseeker wat was je vorige forumnaam dan eigenlijk ?? Als je een terug kerend lid bent dan is dit wel een vreemde bewoording in je eerste bericht :mrgreen: "en hopen via dit forum wegwijs te geraken in de vele mogelijkheden die dergelijke voertuigen bieden. "

Je hebt je oude camper weggedaan dus je weet wat de "mogelijkheden" zijn.
Henk PD7HB
Fiat Ducato 2.5 diesel bj 1991.
Aloys: Henk is helaas overleden rond de jaarwisseling van 2021/2022.
Heatseeker

Re: "Wij kopen auto's"...

Bericht door Heatseeker »

Voor de mensen van tis van horen zeggen......
Hoe werkt wij kopen auto's....
U vult de gegevens in op de site.
Op basis daarvan krijgt u een bod.
Uiteraard kunnen de taxeurs niet zien in welke staat het voertuig zich bevindt,of over welke opties de wagen beschikt.
Op hun site staan niet alle uitvoeringen beschreven,dus krijg je vaak een bod voor een standaarduitvoering.
Daarom moet je een afspraak maken en wordt uw wagen goed bekeken,ttz,de dikte van de lak wordt opgemeten,alle papieren worden nagekeken,er wordt een korte proefrit gemaakt,en op basis daarvan wordt de wagen op een internationaal platform te koop geplaatst.
Daarop kunnen de garagehouders een half uur bieden.
In mijn geval was mijn wagen blijkbaar een gewild en gezocht model.(en tevens full option)
Wagen had net groot onderhoud gehad(bewijs factuur),ongevalvrij,niet rokersvoertuig,geen kids,geen huisdieren.
Die mensen vertelden me dat er soms wagens aangeboden worden met héél wat gebreken die niet vermeld worden bij eerste contact.
Tja ,als je dan komt aangereden met een (wrak)waar je snel vanaf wil,lijkt het me niet méér dan logisch dat je dan niet de prijs krijgt die vooropgesteld was.Iedereen denkt er het zijne van,maar voor mij heb ik een héél goede prijs gekregen,en vond dat ik de andere kant ook wel eensverteld mocht worden ipv negatief.Btw mogelijk wordt de nieuwe camper geleverd eind maart
Gesloten