Aanmelden

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
debos
Berichten: 449
Lid geworden op: za 04 jun 2005, 16:06
Locatie: Oisterwijk

Aanmelden



Bericht door debos »

Hoi ff vraagje!!!
Ik moet me vaak opnieuw aanmelden !!! Ik vink wel ww onthouden aan.
Is dit normaal?
Gr
Carpe Diem
Vertrokken2
Berichten: 6847
Lid geworden op: za 21 jun 2014, 17:42

Re: Aanmelden



Bericht door Vertrokken2 »

Bekend verschijnsel. Ik moet me altijd aanmelden voordat ik op het forum mijn bedragen mag leveren.
Mercedes-Benz Viano 3.0 Marco Polo
La Passione Passa dal Cuore
Gebruikersavatar
eef van baal
Berichten: 7518
Lid geworden op: za 06 jun 2009, 9:35
Locatie: Nieuw Bergen LB
Contacteer:

Re: Aanmelden



Bericht door eef van baal »

Een cookie onthoud jou inlog, als je dus je cookies steeds verwijderd moet je steeds opnieuw inloggen.

camperen is mijn lust en leven. mijn eerste zelfbouw was van 1978 Toyota hiace

"Het forum is net een lopend buffet, je neemt wat je lekker vindt en wat je niet lust laat je liggen."
Werk om te leven, leef niet om te werken.
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6059
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Aanmelden



Bericht door TestCase »

In cookies staan echt geen wachtwoorden, veel voorkomend misverstand. Cookies kun je rustig verwijderen, alleen wordt dan vaak ook de browser op andere plekken geschoond, zoals het wachtwoorden cache of hoe de verschillende browsers dat ook noemen.
Als dit het geval is even bij instellingen het vinkje bij wachtwoorden weghalen.
Alle browsers hebben dit, het is echter steeds op andere plekken te vinden dus even zoeken.

//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
WimZ
Berichten: 1815
Lid geworden op: zo 30 aug 2009, 11:13

Re: Aanmelden



Bericht door WimZ »

TestCase schreef:
ma 23 sep 2019, 9:05
In cookies staan echt geen wachtwoorden, veel voorkomend misverstand.
Dat werd ook niet geschreven! Er stond Een cookie onthoud jou inlog, En dat is wat anders dan een cookie onthoud je wachtwoord.
Je id wordt in de cookie opgeslagen en op de server staat dan dat je wel of niet automatisch wilt inloggen. Als je je id cookie weggooid weet de server niet wie je bent en moet je inloggen om jezelf weer bekend te maken.
PE1OPQ Theo
Berichten: 4583
Lid geworden op: ma 12 dec 2011, 16:24
Locatie: Gasselternijveen

Re: Aanmelden



Bericht door PE1OPQ Theo »

rechts helemaal onderaan bij elk topic en ook bij forum index, staat een tekst met verwijder cookies.
Hier even op drukken, en je inlog problemen moeten dan opgelost zijn.
Is dit niet zo, dan zul je het moeten zoeken op je eigen device.

Theo
Gebruikersavatar
TestCase
Berichten: 6059
Lid geworden op: wo 09 nov 2016, 22:42

Re: Aanmelden



Bericht door TestCase »

WimZ schreef:
TestCase schreef:
ma 23 sep 2019, 9:05
In cookies staan echt geen wachtwoorden, veel voorkomend misverstand.
Dat werd ook niet geschreven! Er stond Een cookie onthoud jou inlog, En dat is wat anders dan een cookie onthoud je wachtwoord.
Je id wordt in de cookie opgeslagen en op de server staat dan dat je wel of niet automatisch wilt inloggen. Als je je id cookie weggooid weet de server niet wie je bent en moet je inloggen om jezelf weer bekend te maken.
Als het zo bedoeld is dan heb ik inderdaad een overhaastte verkeerde conclusie getrokken. Mea culpa.


//Kees.

AfbeeldingA good traveler has no fixed plans and is not intent on arriving. (Lao Tzu)
EuraMobil ProfilaRS 720EB
Plaats reactie