Beoordelen van een rapport

Serieuze zaken die niet passen in de bovengenoemde categoriën.
Noodzakelijk Online
Berichten: 29
Lid geworden op: za 20 jul 2019, 17:04

Beoordelen van een rapport



Bericht door Noodzakelijk Online »

Hallo iedereen,

Ik ben op zoek naar 5 mensen die een rapport van 11 pagina's over 3 vragen over camper modificatie zouden willen doorlezen en alle fouten / onlogica-heden, onvolledigheden of tegenstrijdigheden eruit willen halen deze week. Dit rapport is door iemand die ik via Fiverr had ingehuurd opgesteld (voordat ik mij op het camper forum had aangemeld) en het rapport is nu ongeveer in de eind-versie.

Ik ben er niet gerust op dat het volledig en accuraat is omdat ze in de laatste bericht erover begint te klagen dat van alles uit buiten de scope ligt en dat ze snel cash nodig heeft.

Kortom, wie heeft interesse om mij te helpen? Laat het me even weten via PM. Ik deel de link van het rapport via een PM ook.

~ Robert
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6302
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door Bas vd laar »

Ik ben er niet gerust op dat het volledig en accuraat is omdat ze in de laatste bericht erover begint te klagen dat van alles uit buiten de scope ligt en dat ze snel cash nodig heeft.
Ik denk dat de meerderheid hier geen chocola kan maken van je vragen
Gebruikersavatar
hurktoilet
Berichten: 8259
Lid geworden op: za 14 jan 2012, 12:59
Contacteer:

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door hurktoilet »

Kan hier ook niet zo veel mee. Onderzoekers roepen standaard dat van alles buiten het onderwerp van de opdracht licht, alleen jij weet of het klopt of niet. Conclusie die je in vrijwel ieder duur betaald onderzoek tegenkomt: nader onderzoek is nodig. #Kassa :cheers:
Maar als advocaat van de duivel: kennelijk heb je inzage gehad in een voorlopig onderzoeksresultaat en bevallen de uitkomsten je niet? In dat geval moet je gewoon een andere onderzoeker uitzoeken en hem vertellen wat je wilt horen. :bang:
Tip: omschrijf hier eerst wat je nu precies gevraagd hebt.
Peter (dankt zijn nick aan de Frankrijk-website die hij jarenlang had)
Twitter: @Camper_toerist
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door de Jonckheer »

Of nog beter; zet gewoon de link naar dat onderzoek hier neer.
Camper_01

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door Camper_01 »

Noodzakelijk Online schreef:
za 31 aug 2019, 23:43
Ik ben op zoek naar 5 mensen die een rapport van 11 pagina's over 3 vragen over camper modificatie zouden willen doorlezen en alle fouten / onlogica-heden, onvolledigheden of tegenstrijdigheden eruit willen halen deze week. Dit rapport is door iemand die ik via Fiverr had ingehuurd opgesteld (voordat ik mij op het camper forum had aangemeld) en het rapport is nu ongeveer in de eind-versie.
Was er een " bestek" ??
Gebruikersavatar
B1gcheese
Berichten: 3258
Lid geworden op: zo 22 jan 2012, 10:06
Locatie: Beverwijk
Contacteer:

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door B1gcheese »

Wat was het doel van het onderzoek?
Gr, John.

Vaak onderweg met onze Knaus Sky i700LEG - Fiat Ducato MultiJet 3.0 - 180 pk - Maxi 40 chassis - 2013
Reisinspiratie en camperweetjes op www.camperts.nl.
Knaus eigenaar? Wordt lid van de Facebook groep Knaus Camper Liefhebbers met al meer dan 1400 leden!
Gebruikersavatar
FrankJC
Berichten: 1418
Lid geworden op: do 05 okt 2017, 15:38
Locatie: Aa en Hunze

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door FrankJC »

Geen respons van Noodzakelijk Online, is waarschijnlijk Offline :mrgreen:
Noodzakelijk Online
Berichten: 29
Lid geworden op: za 20 jul 2019, 17:04

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door Noodzakelijk Online »

hurktoilet schreef:
ma 02 sep 2019, 0:24
Kan hier ook niet zo veel mee. Onderzoekers roepen standaard dat van alles buiten het onderwerp van de opdracht licht, alleen jij weet of het klopt of niet. Conclusie die je in vrijwel ieder duur betaald onderzoek tegenkomt: nader onderzoek is nodig. #Kassa :cheers:
Maar als advocaat van de duivel: kennelijk heb je inzage gehad in een voorlopig onderzoeksresultaat en bevallen de uitkomsten je niet? In dat geval moet je gewoon een andere onderzoeker uitzoeken en hem vertellen wat je wilt horen. :bang:
Tip: omschrijf hier eerst wat je nu precies gevraagd hebt.
Hmmm oké, hartelijk bedankt voor de verduidelijking. Dat wist ik nog niet dat men zich zo gedraagt als onderzoeker :wtf: .
Ik betwijfel gewoon of de uitkomsten wel volledig genoeg zijn. Daar hebben 5 mensen bij elkaar meer zicht op dan ik alleen.
de Jonckheer schreef:
ma 02 sep 2019, 7:31
Of nog beter; zet gewoon de link naar dat onderzoek hier neer.
Ik denk dat ik dat maar doe.
https://docs.google.com/document/d/1F0R ... sp=sharing
Camper_01 schreef:
ma 02 sep 2019, 8:08
Noodzakelijk Online schreef:
za 31 aug 2019, 23:43
Ik ben op zoek naar 5 mensen die een rapport van 11 pagina's over 3 vragen over camper modificatie zouden willen doorlezen en alle fouten / onlogica-heden, onvolledigheden of tegenstrijdigheden eruit willen halen deze week. Dit rapport is door iemand die ik via Fiverr had ingehuurd opgesteld (voordat ik mij op het camper forum had aangemeld) en het rapport is nu ongeveer in de eind-versie.
Was er een " bestek" ??
Wat is dat?
FrankJC schreef:
ma 02 sep 2019, 12:55
Geen respons van Noodzakelijk Online, is waarschijnlijk Offline :mrgreen:
Haha, ik reageer gewoon niet zo vaak meer na de flinke heftige ontvangst op het camper forum hier. Ik moest wel even lachen om je opmerkingen :lol3:
Gebruikersavatar
Bas vd laar
Berichten: 6302
Lid geworden op: ma 28 okt 2013, 14:41
Locatie: Prachtig Brabant

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door Bas vd laar »

Waarom zou je zoiets laten maken?
Dit is gewoon wat knip,plak-en jatwerk van internet en ik vind het zeer miniem uitgewerkt.
En wat ben je nu wijzer?

Hoop dat dit niet veel geld kost...
Gebruikersavatar
de Jonckheer
Berichten: 12663
Lid geworden op: ma 10 sep 2007, 8:10
Locatie: Berkhout

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door de Jonckheer »

Waarom dat nou in het Engels moet ontgaat mij, ik heb in ieder geval geen zin in alweer een topic over windmolens op een camper. We hebben er net een achter de rug, lees die maar door zou ik zeggen.
Navigator
Berichten: 2424
Lid geworden op: zo 18 mei 2003, 16:06

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door Navigator »

Ik schrijf, EN lees, nogal wat rapporten op jaarbasis. Toch ga ik het even lezen :wink: .

Uit het rapport:
Firstly, Solar roof cells and wind turbine both are easy to access, light weight, cheap in cost and eco-friendly sources of power generation and are installable in camper with no effort.
- die wil ik ook, en alles kan worden geïnstalleerd zonder inspanning
Secondly, solar roof cells will generate an impressive amount of electricity at sunny day and wind turbine will do the same in cloudy and windy day and night, and UPS and power storing batteries will keep the electric equipment running 24/7 hours.
- jammer dat de windturbine niet werkt op een zonnige dag en dat er niet wordt aangegeven hoeveel de 'impressive amount' dan wel mag zijn
All the materials are being purchased are not only the best of their quality and maintenance free, but are also purchased from the top trusted sellers who provide between 2 to 5 years of warranty for their products.
- de link verwijst dan naar producten op Alibaba, op zich niets mis mee maar 'top trusted sellers'??
The best location to install the solar Stickers is the roof of the camper.....
- Tsja......
- met 'Solar Stickers' wordt flexibele panelen bedoeld

De schrijver of schrijfster kan goed met google omgaan, maar heeft zelf van de materie geen kaas gegeten. Hele aannames en halve waarheden. Hele stukken komen inderdaad letterlijk van andere sites inclusief alle fouten. Maar eerlijk is eerlijk: er wordt aan bronvermelding gedaan.

Mijn oordeel: knip- en plakwerk wat je op een vrije zondagmiddag ook zelf had kunnen vinden. Schrijver voegt zelf vrijwel niets toe.
Laatst gewijzigd door Navigator op wo 04 sep 2019, 19:52, 6 keer totaal gewijzigd.
Forum verlaten.
sky2000
Berichten: 64
Lid geworden op: za 05 jan 2019, 14:42
Locatie: Zuid-Nederland

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door sky2000 »

Nou....

Betalen mensen echt voor dit soort teksten?
Is dat voor wereldvreemde lui die nog nooit van Google gehoord hebben?

Nou nou nou....
veetee
Berichten: 3546
Lid geworden op: zo 29 jul 2018, 14:54
Locatie: De Parel van het Heuvelland

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door veetee »

Ik heb het doorgelezen... en voor zoiets moet je betalen? De 1ste-de-beste beginner/student doet dat nog beter. Bij het er doorheen ‘scrollen’ zie ik al geen enkel tabelletje met cijfers of berekeningen, in concreto het meeste basale mis ik al: de ENERGIEBALANS... dan blijft er nog maar weinig energie over om het serieus te nemen...
pwhooftman
Berichten: 1822
Lid geworden op: zo 10 mei 2015, 23:26

Re: Beoordelen van een rapport



Bericht door pwhooftman »

Tja, het lijkt nog het meest op een slecht werkstuk van een scholier. Hier heb je niets aan, er staan zelfs gevaarlijke dingen in zoals de mast van de windmolen door het bovenste rooster van de koelkast naar buiten laten komen en de doorgang afkitten. :crazy:

Het mooist vind ik nog wel dat je het beste de windturbine voorop de camper kan monteren, want dan vang je het meeste wind en genereer je de meeste energie als je rijdt :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :lol3: :bang:
Plaats reactie